Ogłoszenie nr 500037263-N-2018 z dnia 20-02-2018 r.
Miasto Rybnik: Budynek OSP w dzielnicy Ochojec; roboty remontowe ogólnobudowlane
- remont kuchni na parterze (kontynuacja robót)
i korytarza wewnętrznego na I piętrze.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 625513-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500073297-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budynek OSP w dzielnicy Ochojec; roboty remontowe ogólnobudowlane - remont kuchni na parterze (kontynuacja robót) i korytarza wewnętrznego na I piętrze.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.186.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych , w tym branży instalacyjnej sanitarnej i elektrycznej, wewnątrz budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Ochojec w Rybniku przy ul. Rybnickiej. Objęte remontem pomieszczenia to: - kuchnia - usytuowana w parterze budynku (obok sali zebrań przeznaczonej do organizacji spotkań i imprez okolicznościowych z udziałem mieszkańców dzielnicy); - korytarz wewnętrzny (usytuowany na piętrze budynku , prowadzący od klatki schodowej do biblioteki oraz pomieszczeń OSP i Rady dzielnicy). W pomieszczeniach jw. wykonano dotychczas część prac remontowo-modernizacyjnych (m.in. rozprowadzenie części instalacji elektrycznej w bruzdach w korytarzu, obudowa g-k urządzeń wentylacji mechanicznej w kuchni), których kontynuacja i pełne ukończenie (w tym roboty wykończeniowe) wchodzi w zakres robót objęty niniejszym przetargiem. Zakres i technologia wykonania robót opisane zostały w dokumentacji przetargowej, na którą składają się: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) , przedmiar robót oraz dokumentacja fotograficzna. Planowany zakres remontu obejmuje: 1. Kuchnia rob. budowlane: - skucie starej glazury ściennej wraz z nierównym tynkiem wewnętrznym, - podwyższenie (podkucie z przesklepieniem) istniejącego otworu podawczego (od strony sali), - osadzenie w podwyższonym otworze jw. okna podawczego o konstrukcji aluminiowej ze skrzydłem podnoszonym przesuwnym wspomaganym siłownikiem (wg rozwiązań dostępnych na polskim rynku budowlanym- fot. przykładowa w załączeniu), - obłożenie otworu wokół okna podawczego jw.: od strony sali - okładziną z konglomeratu (kamienia sztucznego) w nawiązaniu do okładziny istniejącej, - osadzenie podokiennych parapetów wewnętrznych z konglomeratu, w tym pod oknem podawczym jw. - naprawa (wymiana) tynków z ułożeniem nowej glazury ściennej do wysokości obudowy g-k urządzeń wentylacyjnych pod stropem (tj. ok.2,6-2,7m), - skucie posadzki ceramicznej wraz ze spękanym podłożem cementowym oraz odtworzenie podłoża, w tym warstw izolacyjnych i spadkowej, ze spadkiem do nowych wpustów podłogowych, - wywóz z utylizacją odpadów i gruzu z rozbiórki, - odmalowanie sufitów i ścian ponad glazurą farbą emulsyjną (kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem). roboty inst. sanit. - zabudowa 2 wpustów podłogowych, wraz z wykonaniem podejść pod stropem piwnicy do pionu kanalizacyjnego, - montaż baterii zlewozmywakowej (dodatkowa 3-cia bateria nad zlewozmywakiem wielokomorowym) oraz zaworu czerpalnego ze złączką na wąż, wraz z wykonaniem podejść wody z włączeniem do istniejącej instalacji podtynkowej PP, - czasowy demontaż i ponowny montaż (po robotach płytkarskich) zlewozmywaka wielokomorowego wraz z podłączeniem (syfonów) do kanalizacji, - czasowy demontaż i ponowny montaż (po robotach płytkarskich) grzejnika c.o. panelowego dwupłytowego, wraz z przełożeniem zasilania (instalacji miedzianej) z odkrytej na poprowadzoną w bruździe pod tynkiem, - przeprowadzenie prób szczelności nowozmontowanej instalacji wod-kan. i c.o. roboty elektr. - wykonanie nowej instalacji wtynkowej 230V i 400V wraz z osprzętem (gniazda wtykowe, wyłączniki), - montaż nowej tablicy rozdzielczej ( opis wg przedmiaru), - montaż opraw oświetleniowych ( LED IP66), - montaż oprawy oświetlenia ewakuacyjnego, - montaż (wymiana) wentylatora ściennego, - pomiary powykonawcze instalacji elektr. 2. Korytarz wewnętrzny I piętra rob. budowlane: - wymiana drzwi do POM. rady dzielnicy (z poszerzeniem i z przesklepieniem poszerzonego otworu), - miejscowe uzupełnienie i wyrównanie tynków (w tym po robotach elektrycznych), - zeskrobanie i zmycie (usunięcie) starych powłok malarskich z przygotowaniem podłoża - w tym z przeszpachlowaniem (wyrównaniem) i zagruntowaniem, - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie, - malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną z wykonaniem lamperii lakierem lateksowym (kolorystyka do uzgodnienia z Użytkownikiem na podst. min. 3 okazanych próbek, kolory jasno-pastelowe), - odmalowanie olejne metalowych ościeżnic i skrzydeł drzwiowych oraz cokolika (tzw. brudnika) przy posadzce, - montaż nowych wieszaków naściennych (opis w przedmiarze). roboty elektr. : - montaż opraw oświetleniowych sufitowych (LED IP44) z demontażem starych opraw świetlówkowych, - montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego, - uzupełnienie instalacji wtynkowej oświetlenia (w tym ewakuacyjnego) z zaprawieniem bruzd i z pomiarami powykonawczymi (wg przedmiaru). Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza istotnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonywanie robót płytkarskich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45400000-1, 45421100-5, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45332000-3, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49541.80
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "KORTIN" Kostorz Henryk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51469.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Rozbudowa ul. Śniadeckiego w Rybniku
- Dostawy artykułów spożywczych, mrożonek i gotowych produktów spożywczych
- Remonty chodników na terenie Miasta Rybnika
- Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
- Opracowanie projektu budowlanego dla budowy drogi od ul. Lipowej w kierunku ul. Majątkowej w Rybniku.
- Dostawa oleju napędowego i etyliny bezołowiowej do pojazdów, maszyn i urządzeń PGL LP Nadleśnictwa Rybnik
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja stacji uzdatniania wody i budowa sieci wodociągowej w gminie Lipka"
- Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Butrynach i Klebarku Wielkim
- Opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja prac remontowych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Skierniewicach".
- Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
- Remont i przebudowa gotyckiego muru obronnego wraz z basztą przy bazylice pw. Św. Tomasza Apostoła w Nowym Mieście Lubawskim
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.