eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi informacji i promocji Projektu pn. "Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1", realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, PriorytetVIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-19

Ogłoszenie nr 500036937-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.

Muzeum Narodowe we Wrocławiu: Usługi informacji i promocji Projektu pn. "Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1", realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632916-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500080305-N-2017, 500080494-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Narodowe we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27846800000, ul. Pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3435643, 3433308, e-mail przetargi@mnwr.art.pl, faks 713 725 159.
Adres strony internetowej (url): www.mnwr.art.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi informacji i promocji Projektu pn. "Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1", realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

19/207

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja działań informacyjno-promocyjnych Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, dofinansowanego ze środków finansowych Unii Europejskiej. 2. Muzeum Sztuki Współczesnej, oddział Muzeum Narodowego we Wrocławiu znajduje się w Pawilonie Czterech Kopuł, obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków nr 343/Wm, decyzją z 15 kwietnia 1977 r. Ponadto jest wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO 13.07.2006 r. - jako otoczenie Hali Stulecia. 3. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1, który uzyskał dofinansowanie ze środków unijnych z PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014-2020, PRIORYTET: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury DZIAŁANIE: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. Zamawiający zawarł w dniu 4 maja 2017 r. stosowną umowę o dofinasowanie nr POIS.08.01.00-00-1096/16-00. 4. Beneficjentem funduszy europejskich jest Muzeum Narodowe we Wrocławiu. 5. Podmiot przygotowujący i realizujący działania informacyjno-promocyjne wyłoniony zostanie w niniejszym postępowaniu i będzie min. odpowiedzialny za stworzenie i wykonanie takiego systemu informacji, który umożliwi przekazywanie poszczególnym grupom docelowym w tym szeroko rozumianej opinii publicznej wiadomości na temat możliwości wykorzystania (oraz rzeczywistego zaangażowania) środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego a także roli, jaką odgrywa Unia Europejska poprzez fundusze, które przeznacza na rozwój krajów członkowskich. 6. Wszystkie działania informacyjno-promocyjne muszą być realizowane przez Wykonawcę zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" , stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 12 ( Obowiązki Informacyjne Beneficjenta) do umowy o dofinansowanie Projektu nr POIS.08.01.00-00-1096/16-00, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Zakres zamówienia obejmuje następujące działania: 1) Przygotowanie szczegółowego programu promocji i zarządzanie jego wdrożeniem wraz ze szczegółowym harmonogramem. 2) Prace graficzne - opracowanie Key Visual Projektu, przygotowanego w oparciu o załącznik oferty Wykonawcy pn. "Koncepcja Key Visual Projektu pn. Projekt i wykonanie systemu wystawienniczego optymalizującego możliwości aranżacyjne działań ekspozycyjnych i innych typów prezentacji kulturalnych w Muzeum Sztuki Współczesnej, Oddziale Muzeum Narodowego we Wrocławiu, ul. Wystawowa 1", uwzględniającego wytyczne w zakresie informacji i promocji (załączniki nr 7 i 8 do SIWZ), oraz identyfikację wizualną Muzeum Narodowego we Wrocławiu (załącznik nr 9 do SIWZ); na bazie przygotowanego systemu identyfikacji wizualnej Projektu, wykorzystujących grafikę: plakaty B1, A2, ulotka w wersji polskiej i angielskiej, roll-up, reklamy w prasie, reklamy wielkoformatowe - outdoorowe (citylighty, słupy reklamowe), projekt wizualny podstrony internetowej, plansze do filmów, projekty do działań niestandardowych, gadżety promocyjne. UWAGA. WYKONAWCA JEST ZOBOWIAZANY DO PRZEDSTAWIENIA W OFERCIE KEY VISUAL PROJEKTU- PROPOZYCJA TA BĘDZIE OCENIANA WG PRZYJĘTEGO W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM KRYTERIUM -SZCZEGÓŁY W SIWZ - DZIAŁ VII ust. 5 pkt. 1 oraz DZIAŁ XIV ust. 1 pkt. 2. 3) Organizacja dwóch konferencji prasowych. 4) Wykonanie i montaż dwóch tablic informacyjnych. 5) Druk plakatów promocyjnych - 200 szt. 6) Druk ulotek promocyjnych w języku polskim i angielskim - 15 000 szt. 7) Rollupy - 2 szt. 8) Wykonanie podstrony internetowej. 9) Przygotowanie i zamieszczenie 5 ogłoszeń w prasie regionalnej i ogólnopolskiej. 10) Przygotowanie i zakup emisji spotu (ów) w rozgłośni radiowej o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim. 11) Zakup czasu antenowego (audycja w TV), polegający na zamówienie audycji promocyjnej wraz z jej scenariuszem w telewizji regionalnej i jej emisji na antenie tej telewizji o zasięgu dolnośląskim. 12) Wyprodukowanie spotu promocyjnego (filmowego) - stworzenie scenariusza i zrealizowanie jednego 30. sekundowego spotu informującego o projekcie i jego efektach. 13) Produkcja filmu informacyjnego. 14) Zrealizowanie reklamy wielkoformatowej (plakaty na słupach reklamowych, citylighty). 15) Przygotowanie i przeprowadzenie trzech działań marketingowych, niestandardowych, zgodnie z załącznikiem oferty Wykonawcy pn. Koncepcja działań marketingowych niestandardowych" UWAGA. WYKONAWCA JEST ZOBOWIAZANY DO PRZEDSTAWIENIA W OFERCIE ORYGINALNYCH PROPOZYCJI PRZYGOTOWANIA I ZORGANIZOWANIA 3 (TRZECH) DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH NIESTANDARDOWYCH (np. EVENTÓW) - PROPOZYCJA TA BĘDZIE OCENIANA WG PRZYJĘTEGO W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM KRYTERIUM - SZCZEGÓŁY W DZIALE VII ust. 5 pkt. 2 oraz DZIAŁ XIV ust. 1 pkt. 3. SIWZ. 16) Zaprojektowanie i wyprodukowanie gadżetów promocyjnych (kubek, torba, notes, długopis), jako elementu wspierającego inne działania, w tym min. konferencje prasowe. 8. Szczegółowy zakres usług informacyjno-promocyjnych określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Wszystkie wskazane z nazwy materiały w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte w przypadkach, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący; nazwy te należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów. Przez produkty równoważne należy rozumieć produkty o takich samych parametrach lub nie gorszych od tych, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkty równoważne muszą odpowiadać pod względem jakości oraz funkcjonalności produktom wskazanym z nazwy przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że oferowany przez niego asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79342200-5


Dodatkowe kody CPV: 39294100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 282281.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Reklamowa DSK sp. z o.o.
Email wykonawcy: dsk@dsk.com.pl
Adres pocztowy: ul. Bielawska 6/3
Kod pocztowy: 02-511
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 229665.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 200000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 352407.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.