eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa biletów jednorazowych i wieloprzejazdowych Białostockiej Komunikacji Miejskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-19

Ogłoszenie nr 500036297-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.

Miasto Białystok: Dostawa biletów jednorazowych i wieloprzejazdowych Białostockiej Komunikacji Miejskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503438-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Białystok, Krajowy numer identyfikacyjny 050658640, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 869 62 49, e-mail zzp@um.bialystok.pl, faks 85 869 62 65.
Adres strony internetowej (url): www.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa biletów jednorazowych i wieloprzejazdowych Białostockiej Komunikacji Miejskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BKM-I.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Dostawa biletów jednorazowych i wieloprzejazdowych obowiązujących w Białostockiej Komunikacji Miejskiej, w ilości i parametrach jak niżej: a) ilość 100 740 bloczków - zestawienie ilościowe biletów zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ; Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów biletów, wprowadzenia nowych wzorów biletów jak również ewentualnej zmiany nadruku cen na biletach, bez zmiany ogólnej liczby bloczków, b) bilety powinny być produkowane w klejonych bloczkach, po 100 szt. w bloczku, c) bilety powinny mieć wymiary: 35 mm x 70 mm, d) papier offsetowy użyty do produkcji biletów powinien mieć gramaturę 80 g/m2 oraz barwione włókna, nakładane na etapie produkcji papieru, widoczne w świetle UV (niebieskie i żółte), a także zastrzeżony dla Wykonawcy znak wodny, e) numer i seria biletu powinny być nadrukowane czerwoną farbą fluorescencyjną, dającą efekt promieniowania w UV, f) hologram w formie paska pionowego o szerokości 4 mm, wgrzany metodą hot stampingu zarejestrowany w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Hologramów IHMA, g) kolorystyka, szata graficzna, umieszczenie hologramu oraz seria i numer powinny być umieszczone na bilecie wg wzorów przedstawionych w Załączniku Nr 6 do SIWZ, poz. 1 do 10, z zastrzeżeniem, iż przed dostawą wzór nadruku dotyczący ceny może ulec zmianie, h) zamawiający wymaga przedstawienia próbnego wydruku wzorów (proofa) biletów (1 sztuka w każdym z dziesięciu wzorów) w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy. Proof po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kolorystyki oraz prawidłowości przeniesienia projektu do formatu biletu będzie stanowił wzorzec kolorystyczny w procesie ich drukowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednokrotnego wniesienia poprawek do projektów w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania próbnych wydruków. W wypadku wniesienia poprawek zamawiający wymaga przedstawienia próbnego wydruku wykonanego według poprawionego wzoru w terminie do 5 dni od przesłania Wykonawcy poprawionego projektu. i) wzory nowych rodzajów biletów zostaną dostarczone na 14 dnia przed planowaną dostawą. 2. Wymagania dotyczące dostarczenia przedmiotu zamówienia: a) dostawę należy zrealizować w 4 częściach; b) dostawa pierwszej partii biletów jednorazowych i wieloprzejazdowych - zakres ilościowy i asortymentowy został określony w Załączniku nr 5 do SIWZ - powinna być zrealizowana w terminie do 18 dni od daty podpisania umowy; c) wielkość i asortyment trzech kolejnych dostaw biletów zostanie sprecyzowany przez Zamawiającego w formie pisemnej z dwutygodniowym wyprzedzeniem; d) dostawy biletów odbywać się będą do magazynu Zamawiającego na ul. Składową 11 w Białymstoku, na koszt i ryzyko Wykonawcy; e) bilety powinny być dostarczone w paczkach maksymalnie po 500 bloczków o jednakowych nominałach z oznaczeniem rodzaju biletu; f) zamawiający wymaga właściwego zabezpieczenia przedmiotu zamówienia w czasie przewozu od Wykonawcy do magazynu Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 22.45.90.00 - Bilety


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121814
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drukarnia Kolejowa Kraków Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Forteczna 20A
Kod pocztowy: 32-086
Miejscowość: Węgrzce
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109806.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109806.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109806.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.