eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Wronki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-19

Ogłoszenie nr 500036222-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.

Nadleśnictwo Wronki: Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Wronki.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635342-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004974-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Wronki, Krajowy numer identyfikacyjny 57006452400000, ul. Nadolnik 1, 64510 Wronki, woj. , państwo Polska, tel. +48 67 2540148, e-mail wronki@pila.lasy.gov.pl, faks +48 67 2540578.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_wronki/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Wronki.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZ.270.2.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa Wronki, w Miejscowości Obelzanki, działka nr 80357/5, w tym miedzy innymi: budynku biurowego, budynku garażowego ze śmietnikiem, studni czerpalnej, otwartego ziemnego zbiornika ppoż., zjazdu z drogi publicznej, budowy przyłączy i zagospodarowania terenu. Zakres zamówienia obejmuje między innymi roboty konstrukcyjno-budowlane, elektryczne, sanitarne, montażu urządzeń, wykończeniowe, a także między innymi wykonanie przyłączy: energetycznego wraz z dostawą agregatu prądotwórczego oraz kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na ścieki, budowa studni, zagospodarowanie terenu, wykonanie parkingów i dróg, wykonanie zjazdu z drogi wojewódzkiej, wykonanie zbiornika otwartego ppoż. BUDYNEK BIUROWY Budynek dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony. Dach mansardowy o pochyleniu 65° (214%) i 25° (47%). Dane gabarytowe: powierzchnia zabudowy - 479,9 m2 powierzchnia użytkowa - 805,4 m2 kubatura - 4206,8 m3 wysokość - 9,65 m n.p.t. Przeznaczenie: biura, sala narad, archiwum. BUDYNEK GARAŻOWO - GOSPODARCZY Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Dach kopertowy o pochyleniu 70%. Dane gabarytowe: powierzchnia zabudowy - 129,7m2, powierzchnia użytkowa - 112,9m2, kubatura - 634m2, wysokość - 5,9m. m n.p.t. Przeznaczenie: dwa garaże dwustanowiskowe (2x36,1m2), pomieszczenie gospodarcze nr 1 (18,1m2), pomieszczenie gospodarcze nr 2 na śmietnik (22,6m2). ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIEMNY OTWARTY ZBIORNIK PPOŻ. Obiekt ziemny, wolnostojący nieprzykryty. Dane gabarytowe: wymiary B x L - 13x25m głębokość wody w zakresie - 1,9÷ 2,5m powierzchnia lustra wody - 292 m2 pojemność całkowita - 594 m3 Rzędna dna zbiornika - 51,40 m n.p.m. Dno zbiornika na głębokości - 2,8 m p.p.t. Przeznaczenie Zasadniczą funkcją zbiornika jest zapewnienie wody do zewnętrznego gaszenia pożaru. CIĄGI KOMUNIKACYJNE dojazdy, place manewrowe, miejsca postojowe, zatoka autobusowa, chodniki. Dojazdy i place manewrowe stanowią jednocześnie drogi pożarowe. ZJAZD Z DROGI PUBLICZNEJ W celu skomunikowania działki zamierzenia budowlanego przewiduje się przebudowę istniejącego zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej DW140 . Do obowiązków Wykonawcy przy realizacji przebudowy zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 140 na działkę nr ewid. 80375/5 zgodnie z decyzją WZDW.WU.6520-13.3/17 z dnia 10.07.2017. należy : 1)Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót w pasie drogowym wraz z opłatą za zajecie pasa drogowego na czas robót. 2)Opracowanie i uzgodnienie projektu oznakowania robót w pasie drogowym. ROBOTY SANITARNE Ścieki bytowo - gospodarcze z projektowanego budynku będą odprowadzane do projektowanego zbiornika bezodpływowego zlokalizowanego na terenie działki Inwestora. STUDNIA WIERCONA Projektowany budynek zasilany będzie w wodę zimną poprzez projektowaną studnię wierconą SW wg odrębnego opracowania. W studni nastąpi rozdział na instalację wody na cele socjalne oraz instalację na cele nawadniania zieleni terenu Nadleśnictwa. Do zakresu obowiązków Wykonawczy realizacji studni wierconej z hydroforem do czerpania wody na działce nr ewid. 80375/5, zgodnie z zgodnie z decyzją BR.6530.5.2017 z dnia 30.06.2017r. oraz Projektem robót geologicznych na wykonanie w utworach czwartorzędowych ujęcia wód podziemnych (studni nr1) należy : 1)Wykonanie otworu hydrologicznego 2)Opróbowanie otworu. 3)Wykonanie pompowania oczyszczającego. 4)Wykonanie pompowania pomiarowego trwającego 24÷48 godzin. 5)Wykonanie badań laboratoryjnych gruntów oraz badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych wody podziemnej. 6)Wykonanie prac geodezyjnych. 7)Opracowanie dokumentacji hydrologicznej. 8)Opracowanie operatu wodno-prawnego na wykonanie urządzenia wodnego oraz szczególnego korzystania z wód wraz z uzyskaniem pozwolenia wodno-prawnego. 9)Opracowanie operatu wodno-prawnego na pobór wody na 20 lat wraz pozwoleniem wodno-prawnym. 10)Opłaty administracyjne z wyjątkiem punktu 9 ponosi Wykonawca. 11) Wykonanie innych prac oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i opinii w celu załatwienia w/w formalności. Dodatkowo w zakres robót sanitarnych wchodzą między innymi: - kanalizacja sanitarna, - instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej, - instalacja centralnego ogrzewania, - wentylacja mechaniczna, - instalacja klimatyzacji, - gruntowa pompa ciepła. ROBOTY ELEKTRYCZNE W zakres prac wchodzą między innymi: - przyłącze elektroenergetyczne - zasilanie rezerwowe agregatem prądotwórczym - zasilanie gwarantowane UPS - główny pożarowy wyłącznik prądu - wewnętrzne linie zasilające - rozdzielnica główna i podrozdzielnice - instalacja elektryczna oświetlenia podstawowego i awaryjnego - instalacja elektryczna gniazd wtykowych 230V i siły - instalacja przeciwprzepięciowa - instalacja ochrony odgromowej - ochrona od porażeń prądem elektrycznym ROBOTY TELETECHNICZNE kanalizacja kablowa dla instalacji teletechnicznych - instalacja systemu sygnalizacji pożaru SSP - instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN - instalacja systemu kontroli dostępu KD - instalacja strukturalna LAN - instalacja telefoniczna TEL - instalacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV IP - instalacja multimedialna w sali narad - instalacja telewizji DVB-T - instalacja rejestratora czasu pracy 3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, a w szczególności: 3.3.1.SIWZ 3.3.2.projekty budowlane - do wglądu w siedzibie Zamawiajacego; 3.3.3.projekty wykonawcze. 3.3.4.specyfikacje techniczne 3.3.5.przedmiary 3.4.W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót wiążące są postanowienia dokumentacji projektowej. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty całość prac wynikających z dokumentacji projektowej. 3.5.Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz przedmiarach. 3.6.Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4874500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi ogólnobudowlane Roman Dziubiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rataje, ul.Chodzieska 8b
Kod pocztowy: 64-800
Miejscowość: Chodzież
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5988010.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5988010.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6422820.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.