To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-19
Ogłoszenie nr 500036202-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.
Gmina Ropczyce: "Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce - etap II"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500249-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000,
ul. ul. Krisego
1,
39100
Ropczyce, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
(017) 2210550, e-mail
ropczyce@intertele.pl, faks
(017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce - etap II"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce - etap II" jest wykonanie na działkach o nr ew. 304/4, 304/2 w Ropczycach zgodnie z dokumentacją tj. projektami budowlanymi i wykonawczymi stanowiącymi załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 4 do SIWZ, a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej n/w zakresu prac: 1.1. W ramach budowy Szkoły Podstawowej w Brzezówce - etap II należy wykonać stan surowy zamknięty, w tym: - roboty rozbiórkowe daszku wraz z konstrukcją od strony północnej oraz schodów betonowych (przy istniejącym budynku wielofunkcyjnym) oraz części istniejącego dachu na budynku wielofunkcyjnym, - zagęszczenie istniejącej zasypki piaskowej, - uzupełnienie ściany żelbetowej, izolacji przeciwwilgociowej, styropianu ekstrudowanego o gr. 5 cm o wsp. l=0,035 W/m2×K, folii kubełkowej (od strony budynku wielofunkcyjnego), - izolację przeciwwilgociową poziomą z papy termozgrzewalnej nawierzchniowej pod ściany zewnętrzne i wewnętrzne, - podsypkę piaskowo-żwirową o gr. ok. 15 cm wraz z zagęszczeniem, - instalację kanalizacji sanitarnej, - chudy beton C8/10 (B-10) o gr. 12 cm, - ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych "MAX" gr. 29 cm, - ściany wewnętrzne konstrukcyjne z cegły pełnej gr. 25 cm, - stropy - monolityczne, żelbetowe z betonu C20/25 (B-25), - słupy, wieńce, podciągi, ściany szybu windowego, płytę nadszybia, biegi i podesty klatki schodowej - żelbetowe z betonu C20/25 (B-25), - nadproża okienne i drzwiowe - prefabrykowane belki nadprożowe L19 oraz belki żelbetowe monolityczne z betonu C20/25 (B-25), - ściany działowe z cegły ceramicznej dziurawki gr. 12 cm i 6 cm, - przewody wentylacyjne - murowane z cegły pełnej, ponad dachem kominy zakończone czapką kominową okutą obróbką blacharską, docieplone styropianem o gr. 5 cm, osiatkowane i wykończone tynkiem mineralnym o gr. 1,5 mm, baranek, malowane jednokrotnie farbą silikonową w kolorze białym, - dach o konstrukcji drewnianej, płatwiowo-kleszczowy, zabezpieczony środkiem ogniochronnym np. Fobos M-25 do NRO, - ołacenie więźby dachowej łatami o wymiarach 4 cm×6 cm, montaż kontrłat o wymiarach 2,5cm×6cm, montaż wiatroizolacji o paroprzepuszczalności min. 1000g/m w 24h, - pokrycie dachu blachodachówką w kolorze ceglastym, obróbki blacharskie, - montaż barier śniegowych i ław kominiarskich, - daszki nad wejściami do budynku, - montaż kratek ze stali nierdzewnej na kominach, - montaż stolarki okiennej PVC o wsp. U max. = 0,9 W/m2×K oraz okno aluminiowe O5-EI60 - 1 szt., - montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych o wsp. U max. = 1,3 W/m2×K, szklone szkłem bezpiecznym - montaż rynien dachowych i rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze dachu wraz z zamontowaniem kolanek i rur o dł. 3,0 odprowadzających wody opadowe z dachu na teren działki własnej, - przyłącz kanalizacji sanitarnej. 1.2. Budowa Szkoły Podstawowej - etap II nie obejmuje wykonania robót opisanych w opisie technicznym projektu jako: - budowa drogi pożarowej, - budowa placu manewrowego, - budowa chodników i miejsc postojowych, - oświetlenie terenu, - wykonanie hydrantu ppoż., - warstw posadzkowych (izolacji przeciwwilgociowej, termicznej, wylewki cementowej), - tynków wewnętrznych, - instalacji wewnętrznych: wod., c.o., gazowa, elektryczna oświetleniowa i gniazd wtykowych, siłowa, komputerowa, wentylacji mechanicznej, odgromową, - technologia kotłowni, - ścianek z HPL-u, ścianek działowych z płyt g-k, - stolarki wewnętrznej (okiennej i drzwiowej), - robót wykończeniowych w budynku szkoły, - ocieplenia stropów ostatniej kondygnacji, - wykonanie podbiciówki (podsibitki), - wykonanie elewacji wraz z okładzinami na schodach zewnętrznych i barierkami, - kanalizacje deszczową wraz ze studniami (od D1 do D8), wpustami ulicznymi (KR1 - KR2) i wylotem betonowym do rowu R-R-B-1-1, - przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej ( D-D7-D8-D ), - robót rozbiórkowych i demontażowych w celu skomunikowania budynku wielofunkcyjnego z nowym budynkiem szkoły oraz innych robót w budynku wielofunkcyjnym. - robót fundamentowych wykonanych w roku 2017 jako przedmiot zamówienia w zakresie zadania Nr 1 pn. "Budowa Szkoły Podstawowej w Brzezówce - etap I" w postępowaniu nr ZP.271.24.2017, ogłoszenie nr 550933-N-2017 z dnia 13.07.2017 r. 1.3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów dla potrzeb budowy, - zabezpieczenia i dozorowania budowy w czasie realizacji zamówienia, - utrzymania czystości i porządku na terenie budowy, - usuwania i unieszkodliwiania odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia na swój koszt, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - odtworzenia nawierzchni, ogrodzeń i innych elementów uszkodzonych lub demontowanych w czasie realizacji zamówienia, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowania kompletu dokumentów do odbioru końcowego, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają w kolejności ważności opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, projekty budowlano-wykonawcze stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ. Przedmiary robót są dokumentem pomocniczym a ilości w nim zawarte mają charakter orientacyjny. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 4. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 6. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 3 lata, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 7. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45231200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
759406.36
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo- Handlowa "KRIS- BUD" Krzysztof Leszczak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
748135.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 150000.00 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- USŁUGI TRANSPORTOWE W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB W RAMACH PROJEKTU "ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU DO USŁUG WSPIERAJĄCYCH FUNKCJONOWANIE DZIECI. MŁODZIEŻY, RODZIN BILOGICZNYCH I PIECZY ZASTĘPCZEJ
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Wolica Ługowa, gmina Sędziszów Małopolski, powiat ropczycko - sędziszowski
- Dostawa leku przeciwzakrzepowego oraz ludzkiego aktywatora plazminogenu w różnych dawkach.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1343R Gnojnica - Broniszów polegająca na budowie chodnika m. Gnojnica
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.