eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie w technologii asfaltowej oraz nakładki asfaltowe w mieście i gminie Środa Wielkopolska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500035964-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Środa Wielkopolska: Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie w technologii asfaltowej oraz nakładki asfaltowe w mieście i gminie Środa Wielkopolska
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503297-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 98003-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Środzie Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 52578300000, ul. ul. Ignacego Daszyńskiego 5, 63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 867 700, e-mail um@sroda.wlkp.pl, faks 612 867 702.
Adres strony internetowej (url): http://www.srodawlkp.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie w technologii asfaltowej oraz nakładki asfaltowe w mieście i gminie Środa Wielkopolska

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IiZ.271.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie w technologii asfaltowej oraz nakładki asfaltowe w mieście i gminie Środa Wielkopolska Zadanie Nr 1: Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie w technologii asfaltowej w zakresie : a)Przebudowa ul.Ks. S. Janickiego , b)Przebudowa ul. S. Rexa, c)Przebudowa ul. Gen. Bora Komorowskiego. Zadanie 2: Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie w technologii asfaltowej w zakresie : a)Przebudowa ul. Pogodnej b)Przebudowa ul. Działyńskich rejon ulicy Harcerskiej c)Przebudowa ul. Dojazd Zadanie Nr 3: Nakładki asfaltowe w mieście i gminie w zakresie: -Nakładki asfaltowe w ul. Mjr H. Sucharskiego


II.4) Główny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie: 110 dni od dnia zawarcia umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa dróg gminnych w mieście i gminie w technologii asfaltowej w zakresie ulic: a)Przebudowa ul. Ks. S. Janickiego , b)Przebudowa ul. S. Rexa, c) Przebudowa ul. Gen. Bora Komorowskiego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/06/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Robót Drogowych Krzysztof Kukulski , frd@interia.eu, Kijewie 36B, 63-000, Środa Wielkopolska, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 430081.30 PLN .
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu wykonania zamówienia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na brak możliwości dotrzymania terminu zakończenia przedmiotu umowy w związku z koniecznością wykonania dodatkowych czynności porządkowych i odtworzeniowych wynikających z nawalnych deszczy oraz silnego wiatru opisanych w piśmie wykonawcy z dnia 22.09.2017 r. dokonuję się przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy na podstawie § 10 ust.1 pkt.1) lit.d) ww. umowy, który stanowi, że wykonawca może dokonać zmiany terminu realizacji umowy z powodu działania siły wyższej utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. Ze względu na powyższe paragraf 3 umowy otrzymuje następujące brzmienie: "§ 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie: 24 października 2017 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.