eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA IMPLANTÓW DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA ORAZ ENDOPROTEZY PIERWOTNEJ STAWU BIODROWEGO Z GŁOWĄ BIPOLARNĄ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500035938-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: DOSTAWA IMPLANTÓW DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA ORAZ ENDOPROTEZY PIERWOTNEJ STAWU BIODROWEGO Z GŁOWĄ BIPOLARNĄ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575727-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 121188694, ul. os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126468502, e-mail asorys@rydygierkrakow.pl, faks 126468930.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalrydygier.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Szpital sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA IMPLANTÓW DO STABILIZACJI KRĘGOSŁUPA ORAZ ENDOPROTEZY PIERWOTNEJ STAWU BIODROWEGO Z GŁOWĄ BIPOLARNĄ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

289/ZP/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest implantów do stabilizacji kręgosłupa oraz endoprotezy pierwotnej stawu biodrowego z głową bipolarną, zgodnie z wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1A - 1C do niniejszej specyfikacji. 2. Termin ważności nie krótszy niż ? Dla Pakietu 1: 18 miesięcy od daty dostarczenia ? Dla Pakietu 2: 18 miesięcy od daty dostarczenia ? Dla Pakietu 3: 12 miesięcy od daty dostarczenia 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich pakietów): a) Wykonawca zobowiązuje się bezpłatnie dostarczyć i zdeponować w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), przedmiot zamówienia wraz z instrumentarium na czas trwania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego uzupełniania i serwisowania instrumentarium dostarczonego Nabywcy w ramach przedmiotowej umowy. b) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania instrumentarium wraz z jego spisem lub zdjęciami narzędzi. 4. W przypadku zaoferowania nowych produktów nie stosowanych do tej pory u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), najpóźniej w terminie do 30 dni od podpisania umowy, zakończonego wystawieniem imiennych certyfikatów, potwierdzających udział pracowników w szkleniu. Termin, liczba szkoleń i liczba pracowników Zamawiającego do przeszkolenia - do uzgodnienia z Zamawiającym). 5. Wykonawca niezwłocznie (do 5 dni roboczych po przeprowadzeniu szkolenia), złoży na Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera listę obecności z przeprowadzonego szkolenia, z podpisami przeszkolonych użytkowników, stwierdzających ich faktyczną obecność na szkoleniu. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A - 1C do SIWZ. 7. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący: ? dla Pakietu 1 oraz Pakietu 2 załącznik nr 3A do SIWZ, ? dla Pakietu 3 załącznik nr 3B do SIWZ. VII. WYMAGANY TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Dostawy przedmiotu zamówienia sukcesywne: ? dla Pakietu 1: w ciągu 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, ? dla Pakietu 2: w ciągu 18 miesięcy od daty zawarcia umowy, ? dla Pakietu 3: W ciągu 12 miesięcy od daty zawarcia umowy według pisemnych zamówień składanych przez pracownika Bloku Operacyjnego. 2. Dostawy przedmiotu zamówienia (dot. wszystkich Pakietów), odbywać się będą na zasadzie "banku implantów", tzn. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z pracownikiem Bloku Operacyjnego i stworzyć na tę okoliczność protokół, w którym określony zostanie skład asortymentowy do depozytu w "banku implantów". Zużyty do zabiegów asortyment będzie uzupełniany w oparciu o zamówienia ilościowo-asortymentowe składane przez Zamawiającego po zużyciu danego asortymentu (na podstawie protokołu zużycia) tak, aby w "banku implantów" zawsze zdeponowany był asortyment w ilości określonej w protokole jak w zdaniu 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury tylko na zużyte przez Zamawiającego implanty, w terminie do 7 dni od daty zabiegu. 3. Na wniosek Zamawiającego "bank implantów" może ulec rozszerzeniu (dot. wszystkich Pakietów) 4. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy zdeponować towar w "banku implantów". 5. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 48 godzin od daty złożenia zamówienia (telefonicznego) potwierdzonego pisemnie (e-mail lub faks). 6. Możliwość dostaw awaryjnych do 24 godzin od daty telefonicznego złożenia zamówienia, lub zamówienia złożonego za pomocą e-maila lub faksu. 7. Zamawiający zastrzega sobie w ramach wartości umowy, prawo zmiany ilościowej asortymentu w danej podgrupie w zależności od potrzeb. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PAKIET 1: Implanty do stabilizacji kręgosłupa (Zespolenia szyjne z dostępu przedniego) ? Materiał: tytan ? Komplet: 1 płyta i 5 śrub ? Ilość kompletów: 40 L.p. Parametr / warunek Warunek graniczny Spełnienie warunku (TAK/NIE) 1. Płyty tytanowe profilowane w dwóch płaszczyznach. TAK 2. Śruby samogwintujące jednostopniowo blokowane z płytą TAK 3. Długość śrub: od 12 do 16 mm.- w minimum 3 rozmiarach TAK 4. Średnica śrub w 2 rozmiarach 4 mm i 4,5 mm TAK 5. Płytki w rozmiarach od 10mm do 85 mm, stopniowane co 2 mm. TAK 6. Mechanizm blokowania śrub do płytki bez dodatkowych elementów blokujących z możliwością wielokrotnych powtórzeń blokowania TAK 7. Możliwość blokowania śruby z płytką pod kątem (od 0 do 30 st. w górnych i dolnych otworach płyty) TAK 8. Implanty i narzędzia znajdują się w kontenerach przeznaczonych do ich przechowywania i sterylizacji TAK 9. Dostarczyciel zobowiązuje się do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia personelu. TAK PAKIET 2: Endopropteza pierwotna stawu biodrowego cementowa z głową bipolarną ? Ilość: 40kpl (kpl = głowa + trzpień) L.p. Parametr/warunek Warunek graniczny Spełnienie warunku TAK/NIE 1. Trzpień cementowy, gładki, wykonany ze stali, polerowany, bez kołnierzyka, zwężający się dystalnie TAK 2. Długość trzpienia od 115-190 mm, w co najmniej 11 rozmiarach TAK 3. Kąt szyjki trzpienia :135 stopni TAK 4. Trzpień w wersji standardowej oraz High Offset TAK 5. Stożek trzpienia: 12/14 TAK 6. Głowa bipolarna, sferyczna ( skład: metal-polietylen-metal). TAK 7. Głowa bipolarna złożona z głowy zewnętrznej metalowej o średnicy od 41mm-63mm , polietylenowego wnętrza oraz głowy wewnętrznej metalowej średnicy 28mm w dwóch długościach szyjki pasującej do stożka 12/14. TAK 8. Zestaw cementu kostnego :jednorazowy, sterylny zestaw do próżniowego podawania cementu, składający się z 50g i 80g cementu niskiej gęstości ,strzykawki oraz mieszalnika próżniowego. Ilość: 40 szt. Wycena oddzielna. TAK 9. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia personelu w siedzibie Zamawiającego. TAK PAKIET 3: Implanty do stabilizacji kręgosłupa (zespolenia transpedikularne do odcinka piersiowego i lędźwiowego z zastosowaniem łączników wieloosiowych i śrub repozycyjnych) Do kręgozmyku: ? Śruby transpedikularne- 180 szt. ? Śruby repozycyjne- 30szt. ? Łączniki wieloosiowe - 180szt. ? Belki tytanowe - 80szt. ? Belki poprzeczne z łącznikami w ilości: * belka- 10szt. * łącznik20szt. L.p. Parametr / warunek Warunek graniczny Spełnienie warunku TAK/NIE 1. Śruby transpedikularne o cylindrycznym gwincie i stożkowym rdzeniu. TAK 2. Długość śrub w przedziale 30-65 mm, stopniowane co 5 mm. TAK 3. Średnica śrub w min. 4 zakresach w przedziale 4,75-8,0 TAK 4. Dwa rodzaje śrub: samogwintujące i rozporowe. TAK 5. Śruby repozycyjne do kręgozmyków parametrami jak powyżej TAK 6. Dostępność łączników wieloosiowych pozwalających ustalić pręty względem śrub pod dowolnym kątem w płaszczyźnie strzałkowej, poprzecznej i czołowej. Łączniki nie zintegrowane ze śrubami. TAK 7. Dwa rodzaje łączników śrub z prętami: wieloosiowe oraz wieloosiowe ze szczeliną dystansującą do śrub osadzonych. TAK 8. Możliwość przyśrodkowego lub bocznego osadzania prętów względem śrub. TAK 9. Łączniki wieloosiowe muszą być blokowane na śrubach od góry przy użyciu pojedynczych nakrętek TAK 10. Możliwość repozycji ześlizgu w oparciu tylko o jeden poziom. TAK 11. Wszystkie implanty muszą być wykonane ze stopu tytanowego. TAK 12. Wszystkie implanty muszą nosić stałe znakowanie zawierające indywidualne cechy i nr serii. TAK 13. Implanty wraz z instrumentarium muszą być dostarczone w specjalnych kontenerach umożliwiających ich przechowywanie i sterylizację. TAK 14. Zestaw instrumentarium musi być wyposażony w klucze dynamometryczne umożliwiające dokręcanie nakrętek z optymalnie dobraną siłą. TAK 15. Dostarczyciel zobowiązuje się do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia personelu. TAK 16. Zestaw narzędzi i implantów zdeponowany w siedzibie Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. TAK

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: PAKIET 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zimmer Biomet Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Płowiecka 75
Kod pocztowy: 04-501
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61776.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69120.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pakiet 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podst. prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podst. faktyczna: w zakresie przedmiotowego pakietu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: PAKIET 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zimmer Biomet Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Płowiecka 75
Kod pocztowy: 04-501
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188244.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.