eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-16

Ogłoszenie nr 500035785-N-2018 z dnia 16-02-2018 r.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze: Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629172-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 00029193100000, ul. ul. Zyty 21, 65046 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 3298360, e-mail dyrekcja@rckik.zgora.pl; K.Radczyc@rckik.internetdsl.pl, faks 68 3298399.
Adres strony internetowej (url): www.rckik.zgora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników i surowic diagnostycznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

12/P/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub w częściach dostaw odczynników i surowic diagnostycznych, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy. Szczegółowe zestawienie zadań/części określono poniżej: zad.1 poz.1) Kaseta Neutralna 1 op. a 100 szt. (kasety do mikrometody) op. 6; zad.1 poz.2) Anti human globulin anti IgG do testu PTA 1 op. a 100 szt. op.7; zad.1 poz.3) Anti human globulin IgG+C3d do testu PTA 1 op. a 100 szt. op. 6; zad.1 poz.4) Kaseta do oznaczania antygenów Rh: Blood gruping reagents anti-C, anti-E, anti-c, anti-e, anti-K,1 op. a 100 szt. (kasety do mikrometody) op.5; zad.1 poz.5) Bliss 1 op. a 3 x10 ml op. 15; zad.1 poz.6) Kaseta BioVue - grupowa dla biorców, 2 badania na jednej kasecieAnti-A, -B, -D, Anti -A, -B, -D , 1 op. 5 x 20 szt. op. 1; zad.2 poz.1) Paski wskaźnikowe ph 5,0-8,0 DUOTEST 1 rolka a 5 m rolka 1; zad.2 poz.2) Trombina liofilizowana 500 /400/ j.m. 5 amp. + rozpuszczalnik op. 2; zad.3 poz.1) Roztwór PBS gotowy do użycia 1 op. (buforowany roztwór soli fizjologicznej gotowy do użycia) a 5l op. 80; zad.3 poz.2) Koncentrat (PBS) 1 l soli fizjologicznej op. 2; zad.4 poz.1) Zestaw odczynników do elucji kwaśnej przeciwciał klasy IgG /20/5/8/ml op. 1; zad.5 poz.1) Surowica z kroplomierzem / odczynnik antyglobulinowy monoklonalny anty-IgG, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiony 1 szt. a 10 ml szt. 14; zad.5 poz.2) Surowica / odczynnik antyglobulinowy poliwalentny, 1 szt. a 5 ml, pojemnik z kroplomierzem, gotowy do użycia, dopuszcza się lekko barwiny szt. 25; zad.6 poz.1) Surowica anti-D standard, 1 szt. a 4-5 ml <= 0,05 IU/ml (gotowy do użycia, do mikrometody) ml 120; zad.6 poz.2) Surowica anti-D standard, 1 szt. a 4-5 ml <= 0,1 IU/ml (gotowy do użycia, do metod próbkowych) ml 50; zad.6 poz.3) Roztwór LISS o niskiej sile jonowej, 1 szt. a 100 ml szt. 170; zad.6 poz.4) Dolichotest 1 szt. a 2 - 5 ml ml 40; zad.6 poz.5) Odczynnik papainowy gotowy do uzycia, (odczynnik stabilny po otwarciu do daty ważności określonej na etykiecie) 1 szt. a 3 - 5 ml ml 100; zad.6 poz.6) PEG - glikol poletylenowy 9oztwór glikolu polietylowego 20%), 1 szt. a 5-10 ml ml 140; zad.7 poz.1) Odczynnik monoklonalny Anty C a 5 ml szt. 15; zad.7 poz.2) Odczynnik monoklonalny Anty E a 5 ml szt. 15; zad.7 poz.3) Odczynnik monoklonalny Anty c a 5 ml szt. 15; zad.7 poz.4) Odczynnik monoklonalny Anty e a 5 ml szt. 15; zad.7 poz.5) Odczynnik monoklonalny Anty Cw a 2 ml szt. 15; zad.7 poz.6) Odczynnik monoklonalny Anty Leª a 2 ml szt. 15; zad.7 poz.7) Odczynnik monoklonalny Anty Leb a 2 ml szt. 15; zad.7 poz.8) Odczynnik monoklonalny Anty Jkª a 2 ml szt. 16; zad.7 poz.9) Odczynnik monoklonalny Anty Jkb a 2 ml szt. 15; zad.7 poz.10) Odczynnik monoklonalny Anty S a 2 ml szt. 16; zad.7 poz.11) Odczynnik monoklonalny Anty s a 2 ml szt. 14; zad.7 poz.12) Odczynnik monoklonalny Anty M a 2 ml szt. 15; zad.7 poz.13) Odczynnik monoklonalny Anty N a 2 ml szt. 14; zad.7 poz.14) Odczynnik monoklonalny Anty P1 a 2 ml szt. 10; zad.7 poz.15) Odczynnik monoklonalny Anty K; 1 op. a 5 - 10 ml. ml 90; zad.7 poz.16) Odczynnik monoklonalny Anty k do testu bezpośredniej aglutenacji (Celano) a 2 ml szt. 17; zad.7 poz.17) Odczynnik monoklonalny anty-A drugi klon , a 10 ml szt. 12; zad.7 poz.18) Odczynnik monoklonalny anty-A pierwszy klon , a 10 ml szt. 12; zad.7 poz.19) Odczynnik monoklonalny anty-B drugi klon, a 10 ml szt. 12; zad.7 poz.20) Odczynnik monoklonalny anty-B pierwszy klon, a 10 ml szt. 12; zad.7 poz.21) Odczynnik monoklonalny anty-D IgM+IgG, a 10 ml szt. 12; zad.7 poz.22) Odczynnik monoklonalny anty-D RUM-1, a 10 ml szt. 12; zad.8 poz.1) Odczynnik monoklonalny Anty Fya poliklonalny lub do testu bezpośredniej aglutynacji a 2 ml szt. 16; zad.9 poz.1) Odczynnik monoklonalny Anty Fyb do testu bezpośredniej aglutynacj a 2 ml szt. 16; zad.10 poz.1) Surowica Anty Lua a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; zad.10 poz.2) Surowica Anty Lub a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; zad.10 poz.3) Surowica Anty Kpa a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; zad.10 poz.4) Surowica Anty Kpb a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4 zad.11 poz.1) Krwinki wzorcowe uczulone 0Rh+opłaszczone p/c anty-D a 2 ml, do metody probówkowej PTA, tężenie od 25% do 40% szt.13x2 Razem 26; zad.11 poz.2) Zestaw krwinek wzorcowych do układu ABO, w płynie konserwującym a 4-5ml stężenie od 25% do 40% zestaw 13x2 Razem 26; zad.11 poz.3) Zestaw krwinek wzorcowych do wykrywania przeciwciał, w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40% zestaw 13x1 Razem 13; zad.11 poz.4) Zestaw krwinek wzorcowych do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40% zestaw 13x1 Razem 13; zad.11 poz.5) Dopełniający zestaw krwinek wzorcowych (do poz. 4) do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40%, 13 dostaw po 1 zestawie. dostawa raz w miesiącu, jeden zestaw zawiera od 6 do 8 sztuk krwinek wzorcowych zestaw 13x1 Razem 13; zad.11 poz.6) Surowica grupy AB a 2-5 ml szt. 2 x 1; zad.12 poz.1) Podstawowy zestaw krwinek A, B, Rh +/- do dziennej kontroli odczynników do oznaczania grup krwi zestaw 13x1 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa raz w miesiącu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33696200-7


Dodatkowe kody CPV: 33696100-6, 33651500-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odczynniki do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu firmy ORTHO do metod manualnych

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Paski wskaźnikowe, Trombina liofilizowana

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Odczynniki do posiadanego przez Zamawiającego sprzętu firmy ORTHO do metod manualnych

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Roztwór PBS gotowy do użycia 1 op. a 5l

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2980.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Farmator Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podchorążych 4
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toriń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3218.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3218.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3218.40
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zestaw odczynników do elucji kwaśnej przeciwciał klasy IgG /20/5/8/ml

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Surowica

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1045.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Farmator Sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podchorążych 4
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1128.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1128.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1128.60
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Surowica i odczynniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3540
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Farmator Sp. z o.o., ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podchorążych 4
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń,
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3823.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3823.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3823.20
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Odczynniki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26366.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28475.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28475.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28475.28
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Odczynnik

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1760
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Proplasma Sp. z o.o. Sp. komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ludwinowska 17 K
Kod pocztowy: 05-856
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1900.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1900.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1900.80
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Odczynnik

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Surowice

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Zamawiający unieważnia postępowanie, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Krwinki do badań serologicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4618.20
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4987.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4987.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9347.40
Waluta: zł.

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Zestaw krwinek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28126.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1263.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1123.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1263.60
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.