eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własnść Gminy Gliwice na terenie Miasta Gliwice na lata 2018-2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-16

Ogłoszenie nr 500035781-N-2018 z dnia 16-02-2018 r.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własnść Gminy Gliwice na terenie Miasta Gliwice na lata 2018-2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501888-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa 21, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 238 55 30, e-mail za@um.gliwice.pl, faks 32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własnść Gminy Gliwice na terenie Miasta Gliwice na lata 2018-2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZA.271.150.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlano-elektrycznych w celu konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego oraz elementów podświetlenia stanowiącego własność Gminy Gliwice na terenie Miasta Gliwice od dnia wygaśnięcia Umowy nr PU.7021.2.188.2016 CRU:616/17 z dnia 24.02.2017r. i pisemnego powiadomienia Wykonawcy o tym fakcie, jednakże nie później niż od 01.03.2018r. i sukcesywnie przez 12 miesięcy, lecz nie dłużej niż do czasu wykorzystania kwoty umownej, o której mowa w § 6 ust.1/ust1*wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Usługi będą obejmowały m.in. malowanie słupów oświetleniowych, konserwację szaf oświetleniowych, wymianę źródeł i opraw oświetleniowych, mycie kloszy, naprawę uszkodzonych kabli zasilających oraz utrzymanie systemu zgłoszeń awarii oświetlenia on-line. Roboty budowlane będą polegały np. na odbudowie zniszczonego słupa lub szafy oświetleniowej wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu prac. Zestawienie punktów oświetleniowych wraz z danymi technicznymi wyszczególnione są w ZAŁĄCZNIKU NR 7 i 8 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania Umowy zmianę ilości punktów oświetleniowych wyszczególnionych w ZAŁĄCZNIKU NR 7 i 8 do niniejszej specyfikacji, lecz nie więcej niż 20% ilości wykazanej w tych załącznikach. Zmiana ilości punktów oświetleniowych objętych Umową nie spowoduje zmiany kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia. * dotyczy transakcji, w wyniku których podatek VAT zobowiązany jest rozliczyć Zamawiający Wymagany termin zakończenia realizacji zlecenia: min. 3 dni robocze, max. 5 dni roboczych od dnia przyjęcia zlecenia przez Wykonawcę. Wymagany termin gwarancji: 36 miesięcy licząc od dnia podpisania oświadczenia potwierdzającego należyte wykonanie każdego zleconego zadania, Wymagany termin rękojmi: 36 miesięcy licząc od dnia podpisania oświadczenia potwierdzającego należyte wykonanie każdego zleconego zadania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 609757.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OBI COMPLEX Rafał Zgoda
Email wykonawcy: biuro@obicomplex.pl
Adres pocztowy: ul. Wysoka 5
Kod pocztowy: 44-240
Miejscowość: Żory
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 750001.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 750001.11
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 750001.11
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.