Ogłoszenie nr 500035713-N-2018 z dnia 16-02-2018 r.
Urząd Miasta: Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze - Etap II - Miejskie Przedszkole Nr 38 przy ul. Braniborskiej 13 w Zielonej Górze.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 623283-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 65423300000,
ul. ul. Podgórna
22,
65424
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0684564100,4564406 do 08, e-mail
zamowienia@um.zielona-gora.pl, faks
068 4564155, 4564455.
Adres strony internetowej (url): www.zielonagora.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze - Etap II - Miejskie Przedszkole Nr 38 przy ul. Braniborskiej 13 w Zielonej Górze.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO-ZP.271.87.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze - Etap II - Miejskie Przedszkole Nr 38 przy ul. Braniborskiej 13 w Zielonej Górze 2.Jako cel przyjęto założenie głębokiej modernizacji energetycznej budynku przedszkola obejmującej jak największą liczbę działań termomodernizacyjnych (m.in.: poprawę termoizolacyjności obiektu poprzez docieplenie przegród zewnętrznych, wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej, modernizację systemów c.o. oraz c.w.u., modernizację wentylacji, modernizację oświetlenia) oraz działań mających zapewnić likwidację zawilgoceń budynku. Celem wykonania modernizacji energetycznej budynku przedszkola jest również osiągnięcie efektu ekologicznego polegającego na: o oszczędności energii cielnej, o zmniejszeniu emisji CO2 związanej z oszczędnością energii, o poprawą izolacyjności cieplnej budynku i jego estetyki. 3.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy: a) Etap 1 - opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji energetycznej budynku Miejskiego Przedszkola Nr 38 przy ul. Braniborskiej 13 w Zielonej Górze, w oparciu o Audyt energetyczny, Koncepcję architektoniczną, Program funkcjonalno-użytkowy, wizję lokalną oraz uzgodnienia z Zamawiającym. b) Etap 2 - wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji stanowiącej część 1 zamówienia, w tym sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji, udział w odbiorach częściowych i końcowym, przeszkolenie personelu. 4.Budynek Miejskiego Przedszkola Nr 38 zlokalizowany jest w Zielonej Górze przy ul. Braniborskiej 13 w Zielonej Górze na działce oznaczonej geodezyjnie numerem 168/1, obręb 32 Zielona Góra, stanowi własność Gminy Zielona Góra o statusie miejskim. 5.Termomodernizacja przedszkola obejmuje w szczególności: a) Wykonanie termomodernizacji elementów budowlanych: o Wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych o Docieplenie ścian zewnętrznych przyziemia; o Docieplenie ścian zewnętrznych piwnic; o Docieplenie podłogi na gruncie (izolacja krawędziowa obwodowa) wraz z likwidacją zawilgocenia podwalin drewnianych; o Docieplenie stropodachu; o Docieplenie stropu nad piwnicą; o Wymiana stolarki (częściowa); b) Wykonanie modernizacji energetycznej instalacji sanitarnych: o Modernizacja systemu grzewczego - instalacja c.o.; o Modernizacja źródła ciepła - węzeł cieplny; o Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej; o Modernizacja instalacji wentylacji; c) Wykonanie modernizacji energetycznej instalacji elektrycznych: o Wymiana oświetlenia na energooszczędne; o Wykonanie oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego w ciągach komunikacyjnych z zastosowaniem energooszczędnych opraw LED z autonomicznymi źródłami zasilania; o Wykonanie instalacji systemu energetycznego wykorzystanie OZE - PV. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumencie, o którym mowa w pkt 3.3.SIWZ 7.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, zawartym w załączniku nr I.5 do SIWZ. 8.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 9.Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 10.Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 11.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących nw. czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonanie ocieplenia ścian i stropodachu, - modernizacja instalacji co, - modernizacja instalacji elektrycznej i systemu oświetlenia, - modernizacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie wraz z wykazem osób wykonujących ww. czynności. 12. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: - kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia, stanowiącą załącznik do umowy. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców, - kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity z późn. zm.). - harmonogram rzeczowo-finansowy. 13.Zamawiający planuje dofinansowanie zadania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 3. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.2 Efektywność energetyczna, Poddziałanie 3.2.3 Efektywność energetyczna - ZIT Zielona Góra; tytuł projektu "Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielonej Góry - Miasto Zielona Góra".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 45210000-2, 45100000-8, 45453000-7, 45421000-4, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 71320000-7, 71420000-8, 71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1586513.85
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "IZOTECH" Józef Modrzyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2217444.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW województwa lubuskiego - Zad. 8 - Rozbudowa DW283 w m. Studzieniec polegająca na budowie dwóch zatok autobusowych
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Nowa Sól.
- Usługi pocztowe dla Lubuskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze oraz dla Delegatury LOW NFZ w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług psychoterapii w ramach terapii rodziny w podziale na części
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (obiekt kat. XIII) - na terenie działki o nr ewid. 1954/2, położonej w obrębie ewid. 0002 Sulechów w jednostce ewid. 080906_4 Sulechów - nr II
- Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu na sieci DW woj. lubuskiego - Zad. 11 - Przebudowa DW300 w m. Iłowa ul. Borowska w zakresie budowy ścieżki pieszo - rowerowej
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Ochrona i udostępnienie cennych przyrodniczo terenów rzeki Odry poprzez budowę niezbędnej infrastruktury w zakresie przystani, portów rzecznych i infrastruktury turystycznej- Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.