eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze - Etap II - Miejskie Przedszkole Nr 38 przy ul. Braniborskiej 13 w Zielonej Górze.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-16

Ogłoszenie nr 500035713-N-2018 z dnia 16-02-2018 r.

Urząd Miasta: Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze - Etap II - Miejskie Przedszkole Nr 38 przy ul. Braniborskiej 13 w Zielonej Górze.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 623283-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 65423300000, ul. ul. Podgórna 22, 65424 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0684564100,4564406 do 08, e-mail zamowienia@um.zielona-gora.pl, faks 068 4564155, 4564455.
Adres strony internetowej (url): www.zielonagora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze - Etap II - Miejskie Przedszkole Nr 38 przy ul. Braniborskiej 13 w Zielonej Górze.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO-ZP.271.87.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: "Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Zielonej Górze - Etap II - Miejskie Przedszkole Nr 38 przy ul. Braniborskiej 13 w Zielonej Górze 2.Jako cel przyjęto założenie głębokiej modernizacji energetycznej budynku przedszkola obejmującej jak największą liczbę działań termomodernizacyjnych (m.in.: poprawę termoizolacyjności obiektu poprzez docieplenie przegród zewnętrznych, wymianę stolarki okiennej oraz drzwiowej, modernizację systemów c.o. oraz c.w.u., modernizację wentylacji, modernizację oświetlenia) oraz działań mających zapewnić likwidację zawilgoceń budynku. Celem wykonania modernizacji energetycznej budynku przedszkola jest również osiągnięcie efektu ekologicznego polegającego na: o oszczędności energii cielnej, o zmniejszeniu emisji CO2 związanej z oszczędnością energii, o poprawą izolacyjności cieplnej budynku i jego estetyki. 3.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy: a) Etap 1 - opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji energetycznej budynku Miejskiego Przedszkola Nr 38 przy ul. Braniborskiej 13 w Zielonej Górze, w oparciu o Audyt energetyczny, Koncepcję architektoniczną, Program funkcjonalno-użytkowy, wizję lokalną oraz uzgodnienia z Zamawiającym. b) Etap 2 - wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji stanowiącej część 1 zamówienia, w tym sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji inwestycji, udział w odbiorach częściowych i końcowym, przeszkolenie personelu. 4.Budynek Miejskiego Przedszkola Nr 38 zlokalizowany jest w Zielonej Górze przy ul. Braniborskiej 13 w Zielonej Górze na działce oznaczonej geodezyjnie numerem 168/1, obręb 32 Zielona Góra, stanowi własność Gminy Zielona Góra o statusie miejskim. 5.Termomodernizacja przedszkola obejmuje w szczególności: a) Wykonanie termomodernizacji elementów budowlanych: o Wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych o Docieplenie ścian zewnętrznych przyziemia; o Docieplenie ścian zewnętrznych piwnic; o Docieplenie podłogi na gruncie (izolacja krawędziowa obwodowa) wraz z likwidacją zawilgocenia podwalin drewnianych; o Docieplenie stropodachu; o Docieplenie stropu nad piwnicą; o Wymiana stolarki (częściowa); b) Wykonanie modernizacji energetycznej instalacji sanitarnych: o Modernizacja systemu grzewczego - instalacja c.o.; o Modernizacja źródła ciepła - węzeł cieplny; o Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej; o Modernizacja instalacji wentylacji; c) Wykonanie modernizacji energetycznej instalacji elektrycznych: o Wymiana oświetlenia na energooszczędne; o Wykonanie oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego w ciągach komunikacyjnych z zastosowaniem energooszczędnych opraw LED z autonomicznymi źródłami zasilania; o Wykonanie instalacji systemu energetycznego wykorzystanie OZE - PV. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w dokumencie, o którym mowa w pkt 3.3.SIWZ 7.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, zawartym w załączniku nr I.5 do SIWZ. 8.Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy i rękojmi za wady na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SIWZ. 9.Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 10.Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku gdy ww. osoby nie będą posiadały biegłej znajomości języka polskiego na okres i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem. 11.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) osób wykonujących nw. czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonanie ocieplenia ścian i stropodachu, - modernizacja instalacji co, - modernizacja instalacji elektrycznej i systemu oświetlenia, - modernizacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie wraz z wykazem osób wykonujących ww. czynności. 12. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: - kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia, stanowiącą załącznik do umowy. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich podwykonawców, - kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r., poz. 932 tekst jednolity z późn. zm.). - harmonogram rzeczowo-finansowy. 13.Zamawiający planuje dofinansowanie zadania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 3. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.2 Efektywność energetyczna, Poddziałanie 3.2.3 Efektywność energetyczna - ZIT Zielona Góra; tytuł projektu "Termomodernizacja obiektów publicznych na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielonej Góry - Miasto Zielona Góra".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 45210000-2, 45100000-8, 45453000-7, 45421000-4, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45331000-6, 45400000-1, 71320000-7, 71420000-8, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1586513.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "IZOTECH" Józef Modrzyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krośnieńska 1
Kod pocztowy: 66-100
Miejscowość: Sulechów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2217444.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2217444.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2217444.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.