eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Wykonanie dostawy wraz z montażem sprzętu i wyposażenia stanowiącego ekspozycje i scenografie bloku koszarowego przy ul. Koszarowej 1 w Głogowie w ramach realizacji zadania pn."Ekspozycje, scenografie i inne prace w bloku koszarowym"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-28

Ogłoszenie nr 500035537-N-2017 z dnia 28-09-2017 r.

Głogów: Wykonanie dostawy wraz z montażem sprzętu i wyposażenia stanowiącego ekspozycje i scenografie bloku koszarowego przy ul. Koszarowej 1 w Głogowie w ramach realizacji zadania pn.: "Ekspozycje, scenografie i inne prace w bloku koszarowym"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529441-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500009600-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 7265437, 527, e-mail hania@glogow.um.gov.pl, faks 767 265 437.
Adres strony internetowej (url): www.glogow.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie dostawy wraz z montażem sprzętu i wyposażenia stanowiącego ekspozycje i scenografie bloku koszarowego przy ul. Koszarowej 1 w Głogowie w ramach realizacji zadania pn.: "Ekspozycje, scenografie i inne prace w bloku koszarowym"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I. Projekt ekspozycji stałej w bloku koszarowym w Głogowie - ETAP 1 - Dostawa wraz z montażem elementów wyposażenia bloku koszarowego wraz z wykonaniem oświetlenia ekspozycji.


II.4) Główny kod CPV: 39150000-8
Dodatkowe kody CPV:

39154000-6,

48780000-9,

45314320-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Część I - realizacja wykonywania przedmiotu zamówienia do dnia 31.08.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: . Projekt ekspozycji stałej w bloku koszarowym w Głogowie - ETAP 1 - Dostawa wraz z montażem elementów wyposażenia bloku koszarowego wraz z wykonaniem oświetlenia ekspozycji.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

New Amsterdam Sp z o.o., , ul. Fabryczna 20a, 31-553, Kraków, kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 93378.52 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres robót dodatkowych został ustalony w Protokole konieczności nr 1/2017 z dnia 30.08.2017 r. Zakres robót zaniechanych został ustalony w Protokole z dnia 30.08.2017 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Po szczegółowej analizie sposobu zwiedzania i przemieszczania się różnymi drogami komunikacyjnymi (zewnętrzne schody terenowe, winda) stwierdzono konieczności dodania kilku dodatkowych tablic kierunkowych. W związku z zamianą przez firmę wykonawczą projektora o lepszych parametrach, uzasadnione jest zamontowanie w pomieszczeniu parteru pod wirtualną strzelnicą dwóch blend na okna w celu zaciemnienia całego pomieszczenia . Dla charakteru całego obiektu zamienia się projektowane siedziska skórzane na skrzynie drewniane z siedziskiem ze skóry.Istniejąca rozdzielnica zlokalizowana jest na parterze obiektu w biurze CIT, do której nie ma możliwości podejść z projektowanymi przewodami, w związku z powyższym jest konieczność wykonania rozdzielni na poziomie - 2.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.