To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-16
Ogłoszenie nr 500035392-N-2018 z dnia 16-02-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: dostawa wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Oddziału Rehabilitacji SPZOZ w Wolsztynie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501918-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500008972-N-2018; 500009551-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 97077342600000,
ul. ul. Wschowska
3,
64200
Wolsztyn, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
68 347 73 00, 347 73 63, e-mail
przetargi@spzozwolsztyn.pl, faks
683 842 590.
Adres strony internetowej (url): www.spzozwolsztyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Oddziału Rehabilitacji SPZOZ w Wolsztynie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/1/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Oddziału Rehabilitacji SPZOZ w Wolsztynie, PN/1/2018. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Oddziału Rehabilitacji SPZOZ w Wolsztynie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 niezależne części/zadania/pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio na: zadanie I w załączniku nr 2, tj. w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym i załączniku nr 2A (parametry graniczne sprzętu rehabilitacyjnego) - Zadanie IA w załączniku nr 2, tj. w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym i załączniku nr 2A (parametry graniczne sprzętu rehabilitacyjnego) ¬ zadanie II w załączniku nr 3, tj. w formularzu asortymentowo-ilościowo-cenowym raz w i załączniku nr 3A (parametry graniczne sprzętu rehabilitacyjnego). Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części WZ będzie nazywany przedmiotem zamówienia/przedmiotem umowy/sprzętem rehabilitacyjnym. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych załącznikach do SIWZ. b) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany sprzęt rehabilitacyjny w dniu dostawy posiadał dla Pakietu nr 1 -nie krótszą niż 24miesięczną gwarancję jakości, dla Pakietu nr 2 - nie krótszą niż 24/12 miesięczną gwarancję jakości- szczegóły określono w parametrach technicznych. c) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja, 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.), d) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia spełniał właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (nadruki w języku polskim, znak CE na opakowaniu), transportu i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu. 8. Warunki realizacji zamówienia - Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w terminie maksymalnie do 6 tygodni od daty podpisania Umowy, - Dostawa zostanie zrealizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy. - Dostawę należy realizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1400. - Miejscem dostawy sprzętu rehabilitacyjnego jest Oddział Rehabilitacyjny SPZOZ w Wolsztynie. - Sprzęt rehabilitacyjny zostanie dostarczony jednorazowo w ilości określonej w formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym, stanowiącym odpowiednio dla Pakietu załącznik nr 2 lub nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33150000-6
Dodatkowe kody CPV: 33155000-1, 33158400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1, poz. 1-6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50061.87
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Meden-Inmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
51962.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1A, poz. 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29266.42
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KALMED Iwona Renz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31104.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2, poz. 1-13 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12671.71
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Meden-Inmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14121.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Utrzymanie poboczy dróg i ścieżek rowerowych stanowiących własność gminy Wolsztyn w 2024 roku.
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych przeznaczonego dla Domu Pomocy Społecznej w Wolsztynie 2024
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji 2
- Zakup sprzętu rehabilitacyjnego
- Dostawa Urządzeń Medycznych
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji do SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie
- Leki z receptariusza szpitalnego.
więcej: Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.