eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Budowa ścieżki przyrodniczej "Dolina Hołubli" ETAP - II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-28

Ogłoszenie nr 500035205-N-2017 z dnia 28-09-2017 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu: Budowa ścieżki przyrodniczej "Dolina Hołubli" ETAP - II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561313-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" Nadleśnictwo Krasiczyn z s. w Przemyślu, Krajowy numer identyfikacyjny 65001711200000, ul. ul. 29 Listopada 12, 37700 Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 706 656, e-mail krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl, faks 166 706 657.
Adres strony internetowej (url): http://www.krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa ścieżki przyrodniczej "Dolina Hołubli" ETAP - II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.1.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Budowa ścieżki przyrodniczej "Dolina Hołubli" ETAP - II". W ramach budowy ścieżki przyrodniczej "Dolina Hołubli" - II etap przewiduje się budowę schodów terenowych, miejsca krótkiego odpoczynku, miejsce długiego odpoczynku, dwóch kładek przez potok oraz wykonanie nasadzenia, elementy wyposażenia ścieżki oraz dostawę i montaż tablic informacyjnych. Zakres prac obejmuje: I. Schody terenowe: - wykonanie schodów terenowych bez podbudowy ze stopnicami o nawierzchni żwirowej oraz podstopnicami z połowizn drewnianych - 6,49 m - wykonanie balustrady drewnianej - 13 m - wykonanie palisady drewnianej - 13 m II. Miejsce krótkiego odpoczynku: - wykonanie altany A2 o pow. zabudowy 9,10 m2 (szerokość - 2,6 m, długość 3,5 m), konstrukcji drewnianej, dach dwuspadowy o kącie nachylenia 30?, kryty gontem drewnianym - 1 szt. - wykonanie ogrodzenia drewnianego ażurowego - 42,46 m2 III. Miejsce długiego odpoczynku: - wykonanie altany A2 o pow. zabudowy 9,10 m2 (szerokość - 2,6 m, długość 3,5 m), konstrukcji drewnianej, dach dwuspadowy o kącie nachylenia 30?, kryty gontem drewnianym - 2 szt. - wykonanie ogrodzenia drewnianego ażurowego - 46,20m2 IV. Kładki przez potok: - budowa kładki nad potokiem na górze o wymiarach: długość 7,58 m, szerokość 1,5 m o konstrukcji drewnianej na fundamentach żelbetowych, część widoczna ponad teren obłożona nieregularnym kamieniem rzecznym 1 szt. - budowa kładki nad potokiem na dole o wymiarach: długość 5,41 m, szerokość 1,5 m o konstrukcji drewnianej na fundamentach żelbetowych, część widoczna ponad teren obłożona nieregularnym kamieniem rzecznym - 1 szt. V. Elementy wyposażenia: - ławka bez oparcia o wym. 150x35 cm - 6 szt. - ławka z oparciem o wym. 160x45 cm - 13 szt. - kosze na odpady segregowane o wym. 50x50x120 cm - 3 szt. - kosze na odpady o śr. 50 cm - 8 szt. - stojak na rowery o wym. 200x117x92 cm - 3 szt. - stół o wym. 180x60x76 cm - 6 szt. - ławka długa bez oparcia o wym. 180x35x46 cm - 10 szt. - ławka krótka bez oparcia o wym. 100x35x46 cm - 2 szt. - ławka z oparciem o wym. 160x59x82 cm - 5 szt. VI. Dostawa i montaż tablic informacyjnych: - tablice o konstrukcji drewnianej - 19 szt. - portal wejściowy - 1 szt. - witacz - 1 szt. Zamawiający dostarczy Wykonawcy treść tablic informacyjnych do wydruku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i obioru robót, przedmiar robót, które stanowią załączniki do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45112710-5, 45233200-1, 45261000-4, 45262300-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 214472.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE Marek Kurpiel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tyniowice 66
Kod pocztowy: 37-565
Miejscowość: Roźwienica
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228197.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228197.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 571255.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.