Ogłoszenie nr 500035199-N-2017 z dnia 28-09-2017 r.
Police: Rozbudowa i przebudowa istniejącego Przedszkola Publicznego nr 5 w Policach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 33922-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 40790-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 64491-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Policach, Krajowy numer identyfikacyjny 81168539000000,
ul. ul. Stefana Batorego
3,
72010
Police, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 311 830, e-mail
sekretariat@ug.police.pl, faks
914 311 832.
Adres strony internetowej (url): www.police.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i przebudowa istniejącego Przedszkola Publicznego nr 5 w Policach
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przebudowa istniejącego budynku przedszkola,rozbudowa w stronę wschodnią o część dwukondygnacyjną niepodpiwniczoną, połączoną na obu kondygnacjach z częścią istniejącą,rozbudowa zewnętrznych instalacji infrastruktury technicznej,wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia terenu przedszkola
II.4) Główny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 16.09.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/09/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana wysokości wynagrodzenia z kwoty 4 129 550 PLN o kwotę 161 050 PLN brutto stanowiącą 3,9 % wartości zamowienia podstawowego do kwoty 4 290 600,00. Zmiana terminu wykonania zamówienia z dnia 04.10.2017 roku na dzień 30.10.2017 r. Zmiany przewidywane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana obejmuje zlecenie dod. robót budowlanych dotychczasowemu wykonawcy oraz zwiększenie wynagrodzenia. Zakres robót dod. obejmuje:wymianę istniejącej instalacji odgromowej w pionach na ścianach budynku, zamontowanie dodatkowych zaworów na pionach wodociągowych po armaturę łazienkową i kuchenną, przełożenie kanału wentylacyjnego z powodu uniemożliwienia otwarcia okna, wymianę instalacji elektrycznej, kabla dwużyłowego na trzyżyłowy, montaż dodatkowej rozdzielni PE, przebudowa istniejącego układu pomiarowego i zasilającego ze względu na zwiększenie mocy przyłączeniowej, wymurowanie ścianki działowej dla pom. węzła co, położenie glazury na ścianach i płytek podłogowych wykonanie kratki ściekowej, doprowadzenie zasilania wody i prądu , wykonanie instalacji oświetlenia, obudowanie koframi GK pionów i poziomów instalacji wod. kan. wymianę uszkodzonej rury kanalizacyjnej oraz usunięcie kolizji z projektowaną wentylacją, wymianę balustrady istniejącej klatki schodowej.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiany rozwiązań projektowych spowodowały konieczność realizacji robót dodatkowych niezbędnych w celu poprawy warunków użytkowania przebudowywanego obiektu oraz przesunięcie terminu zakończenia zamówienia o okres niezbędny do ich wykonania w koordynacji z robotami podstawowymi.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Przebudowa budynku biurowego przy ul. Bankowej 18 w Policach, admin. przez ZGKIM, w celu doprowadzenia go do zgodności z ppoż. wraz z robotami towarzyszącymi oraz modernizacją inst. wod.- kan.
- Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do wywozu odpadów komunalnych
- Wykonanie projektu budowlanego dla inwestycji drogowej dla inwestycji pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 3906Z Tanowo - Police na odcinku Tatynia - Police
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowa podwórka w obszarze Śródmieścia w obrębie ulic: Okrzei, Daszyńskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w Zgorzelcu
- Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na terenie kompleksu sportowego "Moje boisko ORLIK 2012" w Pietrzykowicach
- Modernizacja łazienek w Szkole Podstawowej nr 4 w Zespole Szkół 4 w Jarocinie
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy szkole w Bibicach
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- Adaptacja budynku socjalnego przy Zakładzie Karnym w Łupkowie na kompleks mieszkalno-kulturalno-oświatowy ułatwiający podtrzymanie więzi rodzinnych dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Łupkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.