eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont korytarzy V piętra budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-02-16

Ogłoszenie nr 500035198-N-2018 z dnia 16-02-2018 r.

Katowice: Remont korytarzy V piętra budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548441-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 200015531-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 51425985927000, ul. ul. Jagiellońska 25, 40032 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 077 777, e-mail bdg-zp@katowice.uw.gov.pl, faks 322 077 395.
Adres strony internetowej (url): http://www.katowice.uw.gov.pl/zamowienia/ogloszenia-o-udzieleniu-zamowienia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont korytarzy V piętra budynku Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BAI.272.72.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, tj. m.in.: Architektura: 1. Prace demontażowe/rozbiórkowe: 1.1. Demontaż: opraw oświetleniowych, grzejników wraz z półkami nad nimi, drzwi drewnianych, tabliczek informacyjnych; szklenia świetlików w płaszczyźnie V piętra; elementów instalacji przeciwpożarowej (do ponownego wykorzystania). 1.2. Zdjęcie płytek ceramicznych, w sposób aby zachować jak najwięcej nieuszkodzonych elementów do ponownego wykorzystania (w szczególności płytek z datami). Analogicznie należy postąpić z kształtkami cokołowymi. 1.3. Odsłonięcie i oczyszczenie szczelin dylatacyjnych na całej długości (na ścianach i podłogach). 1.4. Demontaż drewnianej posadzki, w sposób aby zachować jak najwięcej nieuszkodzonych elementów do ponownego wykorzystania. 1.5. Skucie luźnych i spękanych tynków. 1.6. Oczyszczenie ścian i sufitów ze starych powłok malarskich - do surowego tynku (zachować szczególną ostrożność przy profilach sufitowych). UWAGA: szczególna uwagę należy zwrócić na miejsca łączenia ścian i sufitu celem sprawdzenia czy pod powłokami malarskimi nie znajdują się polichromie. 1.7. Oczyszczenie do gołego metalu oryginalnych profili chroniących narożniki ścian. 2. Roboty przygotowawcze i zabezpieczające: 2.1. Miejscowe skucie popękanych posadzek cementowych wraz z ich impregnacją preparatem wzmacniającym do podłoży cementowych, uzupełnieniem ubytków zaprawą cementową. 2.2. Osadzenie metalowo-gumowych listew dylatacyjnych po uprzednim wyrównaniu szczeliny dylatacyjnej. 2.3. Wyrównanie podłoża pod parkiet. 2.4. Zagruntowanie tynków preparatem wzmacniającym. 2.5. Uzupełnienie ubytków tynków na ścianach zaprawą cementowo-wapienną. 2.6. Zabezpieczenie miejsc występowania spękań matą z włókna szklanego jako bazę dla gładzi gipsowej. 2.7. Zabezpieczenie ścian podłużnych o konstrukcji drewnianej do odporności ogniowej El-30 za pomocą systemowej obudowy z płyt gipsowo-kartonowych (jednostronnie - od strony korytarza, 2 warstwy po 12,5mm) na szkielecie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną. 3. Prace wykończeniowe: 3.1. Na korytarzach przy klatkach schodowych ułożenie posadzki z płytek gresowych heksagonalnych, wraz z płytkami cokołowymi (dokładny odcień płytek do ustalenia w trakcie robót). 3.2. Na korytarzach przy pomieszczeniach biurowych ułożenie nowej posadzki z klepek dębowych wraz z dębowymi listwami cokołowymi o profilu identycznym z oryginalnymi. 3.3. Na ścianach wykonanie gładzi gipsowych. 3.4. Na profile sufitowe nałożenie gipsowej masy szpachlowej (szablony należy wykonać na podstawie istniejących profili). 3.5. Pomalowanie ścian i sufitów farbami zmywalnymi (akrylowe lub lateksowe), paroprzepuszczalnymi w kolorze np. RAL 9010. 3.6. Pomalowanie szafek hydrantowych, drzwiczek rozdzielni elektrycznych, istniejących drzwi przeciwpożarowych w kolorze ścian i oznakowanie zgodnie z przepisami. UWAGA: przed przystąpieniem do prac należy wykonać próbki malowań i przedstawić do akceptacji komisji, w skład której wchodzić będzie konserwator zabytków, przedstawiciel inwestora i projektant. 4. Montaż wyposażania: 4.1. Wykonanie okien wewnętrznych nieotwieralnych na wzór oryginalnych wraz z uszczelnieniem ościeżnicy do klasy El30; RAL 9016. 4.2. Odtworzenie świetlików z podziałami identycznymi jak zdemontowanych, z profili systemowych stalowych, przystosowanych do szklenia zestawem komorowym. Zastosować szkło mrożone, hartowane. Ponowny montaż wlotu kanału oddymiającego oraz kratki. 4.3. Wyposażenie drzwi wewnętrznych wychodzących na korytarz w samozamykacze w obudowie koloru białego. 5. Prace przy elementach zabytkowych: 5.1. Renowacja posadzki ceramicznej: demontaż, odtworzenie posadzek z odzyskanych elementów (szczegółowy opis znajduje się w pkt. 5.1.1. projektu budowlanego branży architektonicznej). 5.2. Renowacja posadzki drewnianej (szczegółowy opis znajduje się w pkt. 5.1.1. projektu budowlanego branży architektonicznej). 5.3. Renowacja drzwi wewnętrznych. Przewidziano wymianę około 20-30% elementów stolarki drzwiowej, pozostałe elementy należy poddać renowacji zgodnie z programem prac konserwatorskich drzwi, zawartym w pkt 5.2.1. projektu budowlanego branży architektonicznej. 5.4. Uzupełnienie drzwi dwuskrzydłowych na wzór istniejących. Renowacja istniejących drzwi dwuskrzydłowych. Drzwi należy wyposażyć z samozamykacze oraz pomalować w kolorze RAL 9016. 5.5. Renowację elementów metalowych należy wykonać po oględzinach wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Inwestora oraz projektanta. Szczegółowy opis prac dla poszczególnych elementów metalowych znajduje się w projekcie budowlanym branży architektonicznej w pkt od 5.3.1. - balustrady schodów, 5.2.2. - grzejniki żeliwne, półki blaszane nad grzejnikami, 5.2.3. - antaby Instalacje: 1. Wykonanie nowego oświetlenia podstawowego. 2. Wykonanie gniazd pod urządzenia wielofunkcyjne. 3. Wykonanie dwóch dodatkowych gniazd elektrycznych w każdej części komunikacji. 4. Podpięcie kurtyny dymowej (szczegółowy opis pkt 7.0.0. projektu budowlanego branży architektonicznej) do instalacji sygnalizacji pożaru, elektrycznej oraz zainstalowanie kamery monitorującej wejście do windy paciorkowej. UWAGA: Ochrona przeciwpożarowa jest opisana w pkt 8 projektu budowlanego branży architektonicznej. W zakresie ww. przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania dokumentacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. Szczegółowy zakres robót, który należy wykonać, zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez Architektoniczne Biuro Projektów "AB-PROJEKT" sp. z o.o., ul. Fabryczna 43, 43-100 Tychy - stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
18.08.2017-26.03.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Lider Konsorcjum Renowo Sp. z o.o. Konsorcjant FHU REMGIPS 2 Piotr Broczek, , ul. Chopina 94, 43-600, Jaworzno, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 113821.19 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
w związku z koniecznością spełnienia wymagań ochrony przeciwpożarowej wynikających z obowiązujących w tym zakresie przepisów a polegających na wykonaniu dodatkowej obudowy płytami gipsowo-kartonowymi ciągu komunikacyjnego na remontowanych korytarzach w przestrzeni sufitu "podwieszanego", zleca się dodatkowy zakres robót określony w Kosztorysie z dnia 5 grudnia 2017r., stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego aneksu, w związku z czym zmienia się treść § 11 ust. 1 umowy, który otrzymuje brzmienie: "Całkowite ryczałtowe wynagrodzenie Wykonawcy za zrealizowany przedmiot umowy, uwzględniające wszystkie składniki określone w umowie, wynosi ogółem 1.552.315,23 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset pięćdziesiąt dwa tysiące trzysta piętnaście złotych 23/100), w tym podatek VAT

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w związku z protokołem konieczności z dnia 28 listopada 2017r. stwierdzającym konieczność wykonania robót, których nie można było wcześniej przewidzieć,

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.