eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w bazie RDW Włocławek przy ul. Mielęcińskiej 13 i w bazie w Rumiankowie k/Lipna w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-16

Ogłoszenie nr 500035094-N-2018 z dnia 16-02-2018 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w bazie RDW Włocławek przy ul. Mielęcińskiej 13 i w bazie w Rumiankowie k/Lipna w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632594-n-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): http://www.zdw-bydgoszcz.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w bazie RDW Włocławek przy ul. Mielęcińskiej 13 i w bazie w Rumiankowie k/Lipna w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW.RDW5.12c.361.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Nazwa zamówienia: Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w bazie RDW Włocławek przy ul. Mielęcińskiej 13 i w bazie w Rumiankowie k/Lipna w okresie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r. 2. OPIS OBIEKTU: ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE DWA OBIEKTY: 2.1 Baza RDW Włoclawek przy ul.Mielęcińskiej 13: budynek biurowy parterowy o powierzchni 68,7 m2: a) Budynek biurowy : o Pomieszczenie biurowe: 18,06 m2 o sanitariaty: 8,58 m2 o ciągi komunikacyjne: 9,94 m2 o szatnia: 32,12 m2 b) Rodzaje powierzchni do sprzątania : o panele podłogowe; 8,00 m2 o wykładzina dywanowa pranie: 10,06 m2 o płytki ceramiczne podłogowe: 50,64 m2 o płytki ceramiczne ścienne 32,00 m2 o okna (powierzchnia dwustronna): 7,58 m2 o drzwi pełne sztuk: 8 sztuki o kaloryfery sztuk: 5 sztuk o czyszczenie żaluzji pionowych i rolet o krzesła tapicerowane - wg bieżących potrzeb. 2.2 Baza RDW Włocławek Rumiankowo 23 k/Lipna: budynek biurowy - powierzchnia do sprzątania 149,34 m2 a) Budynek biurowy o Pomieszczenia biurowe: 41,03 m2 o sanitariaty: 16,45 m2 o ciągi komunikacyjne: 22,32 m2 o szatnia: 30,94 m2 o świetlica: 38,60 m2 b) Rodzaje powierzchni do sprzątania : o Wykładzina PCV; 110,57 m2 o płytki ceramiczne podłogowe: 38,77 m2 o płytki ceramiczne ścienne 30,50 m2 o okna (powierzchnia dwustronna): 36,24 m2 o drzwi przeszklone : 2 sztuk o drzwi pełne sztuk: 11 sztuk o kaloryfery sztuk: 19 sztuk o krzesła tapicerowane - wg bieżących potrzeb. c) Usługa świadczona będzie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (w wyjątkowych sytuacjach w sobotę po wcześniejszym ustaleniu z Wykonawcą) w godzinach: - Sprzątanie pomieszczeń biurowych od godziny 15:00. d) Wykonawca będzie realizował usługę sprzątania biur przy użyciu własnych środków myjących i czyszczących oraz sprzętu, w sposób i z częstotliwością określoną w załączniku 8 do SIWZ. e) Wykonawca dostarcza na bieżąco w ilościach niezbędnych do zapewnienia czystości i jakości sprzątania środki higieniczne do łazienek, w szczególności: kostki w.c. i do pisuaru, odświeżacze powietrza w sprayu, mydło w płynie do dozownika, które posiada Zamawiający, płyn do naczyń, papier toaletowy biały, ręczniki białe w dużej rolce, worki na śmieci, gąbki do mycia naczyń itp. f) W budynku pracuje: ul.Mielęcińska 13 - 10 pracowników. Rumiankowo - 6 pracowników. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywana usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w swojej siedzibie po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu. 4. Zamówienie należy realizować w sposób i z częstotliwością określoną w Regulaminie częstotliwości wykonywania poszczególnych prac w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych i prac gospodarczych - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do wykonania powyższych usług są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie od 02.01.2018r. do 31.12.2018r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11160.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma "KO-MAR" M. Malicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dobiegniewska 21
Kod pocztowy: 87-820
Miejscowość: Kowal
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13726.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13726.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21254.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.