eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby uczestników kursów specjalistycznychWykonywanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego, Leczenie ran dla położnych, Leczenie ran dla pielęgniarek, Ordynowania leków i wypisywania recept cz. I, Resuscytacja krążeniowo- oddechowa, Resuscytacja oddechowo-krążeniowa noworodka, Wywiad i badanie fizykalne"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-27

Ogłoszenie nr 500035073-N-2017 z dnia 27-09-2017 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: "Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby uczestników kursów specjalistycznych: Wykonywanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego, Leczenie ran dla położnych, Leczenie ran dla pielęgniarek, Ordynowania leków i wypisywania recept cz. I, Resuscytacja krążeniowo- oddechowa, Resuscytacja oddechowo-krążeniowa noworodka, Wywiad i badanie fizykalne"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561175-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500009335-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego 2, 09402 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (url): www.pwszplock.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Wyższa publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby uczestników kursów specjalistycznych: Wykonywanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego, Leczenie ran dla położnych, Leczenie ran dla pielęgniarek, Ordynowania leków i wypisywania recept cz. I, Resuscytacja krążeniowo- oddechowa, Resuscytacja oddechowo-krążeniowa noworodka, Wywiad i badanie fizykalne"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA/PM/232-51/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 - Maseczka RKO Maseczka do nauki sztucznego oddychania na fantomie, 15 rolek po 36 sztuk w każdej. Część 2 - Maseczka CPR Maseczka CPR do sztucznego oddychania dla dorosłych. Maska Powinna posiadać zawór zwrotny i filtr antybakteryjny pozwalające na bezpieczną resuscytację bez ryzyka zakażenia krzyżowego 10 sztuk. Część 3 - Kamizelka KED Kamizelka Kend służy do zabezpieczania poszkodowanych z podejrzeniem uraz kręgosłupa. Przenikalna dla promieni RTG, wykonana z tworzywa zmywalnego, odpornego na przetarcia, pakowana do torby waga ok. 3,5 kg, wymiary 900x 330 w zestawie kamizelka, składana podkładka pod szyję, 2 pasy mocujące głowę, torba 1 sztuka. Część 4 - Koc ratunkowy Termoizolacyjny koc ratunkowy wykonany z folii poliestrowej metalizowanej w tali sposób, że jedna strona jest złota a druga srebrna. Dzięki czemu chromi zarówno przed zimnem jak i gorącem wym. 210 cm x160 cm - 30 sztuk. Część 5 - Gaza opatrunkowa Gaza opatrunkowa niejałowa 17 nitkowa 1m do ogólnego stosowania 30 sztuk. Część 6 - Gaza Gaza opatrunkowa niejałowa 17 nitkowa 0,5m do ogólnego stosowania 15 sztuk. Część 7 - Bandaż Opaska dziana podtrzymująca 10 cm x 4 m - 100 szt. Część 8 - Bandaż Opaska dziana podtrzymująca 15 cm x 4 m, 100 sztuk. Część 9 - Chusta trójkątna Bawełniana chusta trójkątna 30 sztuk. Część 10 - Gaziki niejałowe Gaziki, kompresy niejałowe 7,5x 7,5 cm 13 nitkowe , 8 warstwowe - 30 opakowań po 100 sztuk. Część 11 - Płyn do dezynfekcji sprzętu Alkoholowy preparat do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i przedmiotów, trudno dostępnych miejsc i szczelin, pełne spektrum biobójcze, zwalcza bakterie, prątki, grzyby i wirusy. Dostępne w opakowaniach 1L - 12 sztuk. Część 12 - Płyn do dezynfekcji rąk Alkoholowo-wodny, tiksotropowy żel do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania. Pełne spektrum biobójcze, aktywny wobec HIV-1, HBV, HCV, rotavirus, herpesvirus, coronavirus, wirus grypy. Produkt o neutralnym pH, nie zawiera barwników i substancji zapachowych 1 L - 12 sztuk albo 0,5 L 24 sztuki. Część 13 - Rękawice nitrylowe Jednorazowego użytku, niejałowe, nitrylowe, bezpudrowe w rozmiarach: S, M,L- po 10 opakowań po 100 szt lub po 5 opakowań po 200 sztuk Część 14 - Kołnierz ortopedyczny regulowany (dla dorosłych) Wykonany z twardego i elastycznego polipropylenu, wyściełane miękką polietylenową pianką. Nie potrzebują wstępnego formowania do żądanego kształtu. Wykonanie z materiałów niewidocznych dla promieni X. Można je stosować w CT i MRI, dostarczane w formie płaskiej, ułatwiającej przechowywanie 2 szt. Część 15 - Elektrody EKG Elektrody do aparatu EKG, samoprzylepne, jednorazowe. Dostarczane w opakowaniach po 50 szt.- 40 op. (2000 szt.) Część 16 - Prześcieradło na rolce Celulozowe, dwuwarstwowe, szerokość 50 cm, długość 50mb - 30 szt. Część 17- Papier EKG Papier do aparatu EKG (112mm x 25m) 20 sztuk. Część 18 - Laryngoskop dziecięcy Laryngoskop światłowodowy LED, zestaw do intubacji dzieci i noworodków, w zestawie z trzema łyżkami światłowodowymi w rozmiarach 00, 0 i 1 oraz pediatrycznym uchwytem (wąskim), całość opakowana w eleganckim etui. Wykonane ze stali nierdzewnej ASTM/AISI 304. 1 sztuka. Część 19 - Resuscytator dla dzieci Resuscytator przeznaczony do ręcznej wentylacji pacjentów, wielorazowego użytku, wykonany z silikonu. Charakteryzujący się doskonałą sprężystością , gwarantującą szybkie wypełnianie się aparatu po zwolnieniu ucisku. Resuscytator powinien posiadać wygodny uchwyt. Resuscytator musi być półprzezroczysty co ułatwia obserwację stanu pacjenta 1 sztuka. Część 20 - Opatrunek hydrokoloidowy jałowy - opatrunek hydrokoloidowy jałowy, zbudowany z folii poliuretanowej oraz warstwy hydrokoloidowej w skład której wchodzi karboksymetyloceluloza, poliizobutylen , parafina, żywice, antyoksydanty, ester sorbitanu, warstwa ochronna z papieru pokrytego jednostronnie silikonem 10 cm x 10 cm, przeznaczony do zabezpieczania ran z średnim wysiękiem , odleżyny, owrzodzenia podudzi, stopy cukrzycowe 20 szt. - opatrunek hydrokoloidowy jałowy, zbudowany z folii poliuretanowej oraz warstwy hydrokoloidowej w skład której wchodzi karboksymetyloceluloza, poliizobutylen , parafina, żywice, antyoksydanty, ester sorbitanu, warstwa ochronna z papieru pokrytego jednostronnie silikonem 15 cm x 15 cm, przenaczony dla ran z średnim wysiękiem , odleżyny, owrzodzenia, stopy cukrzycowe 20 szt. Część 21 - Opatrunek parafinowy jałowy - opatrunek parafinowy jałowy -siatka tiulowa (bawełna) impregnowana białą parafiną ,opatrunek przykryty obustronnie papierem pergaminowym 5 cm x 5 cm, przeznaczony do ran powierzchownych tj. otarcia, oparzenia, leczenie owrzodzeń 20 szt. - opatrunek parafinowy jałowy -siatka tiulowa (bawełna) impregnowana białą parafiną ,opatrunek przykryty obustronnie papierem pergaminowym 10 cm x 10 cm, przeznaczony do ran powierzchownych tj. otarcia, oparzenia, leczenie owrzodzeń 20 szt. Część 22 - Opatrunek hydrokoloidowy jałowy - opatrunek hydrokoloidowy jałowy, zbudowany z folii poliuretanowej oraz warstwy hydrokoloidowej w skład której wchodzi karboksymetyloceluloza, poliizobutylen , parafina, żywice, antyoksydanty, ester sorbitanu, warstwa ochronna z papieru pokrytego jednostronnie silikonem 14 x 16 cm przeznaczony dla ran z średnim wysiękiem w okolicy krzyżowej 20 szt. Część 23 - Opatrunek hydrokoloidowy cienki jałowy - opatrunek hydrokoloidowy cienki jałowy, zbudowany z folii poliuretanowej oraz warstwy hydrokoloidowej w skład której wchodzi karboksymetyloceluloza, poliizobutylen , parafina, żywice, antyoksydanty, ester sorbitanu, warstwa ochronna z papieru pokrytego jednostronnie silikonem 5 cm x 10cm, przeznaczony dla ran z niewielkim wysiękiem , odleżyny, owrzodzenia, stopy cukrzycowe 20 szt. - opatrunek hydrokoloidowy jałowy, zbudowany z folii poliuretanowej oraz warstwy hydrokoloidowej w skład której wchodzi karboksymetyloceluloza, poliizobutylen , parafina, żywice, antyoksydanty, ester sorbitanu, warstwa ochronna z papieru pokrytego jednostronnie silikonem 20 cm x 20cm, przenaczony dla ran z średnim wysiękiem , odleżyny, owrzodzenia, stopy cukrzycowe 20 szt. Część 24 - Opatrunek jałowy Jałowy opatrunek składający się z saszetki włókninowej a w niej : filc z węgla aktywowanego, srebro elementarne, materiał celulozowy oraz włókninowa warstwa chroniąca odzież rozm. 10 X 10 cm, przeznaczony do ran o nieprzyjemnym zapachu : guzy, odleżyny, przetoki, owrzodzenia o różnej etiologii 20 szt. Część 25 - Opatrunek jałowy z saszetki włókninowej - opatrunek jałowy przezroczysty, półprzepuszczalny z foli poliuretanowej pokryty klejem poliakrylowym , papier zabezpieczający ułatwiający aplikację -pokryty silikonem 5x7 cm, przeznaczony do zabezpieczania opatrunków lub jako profilaktyka p/ odleżynowa szt. 20. - opatrunek jałowy przezroczysty, półprzepuszczalny z foli poliuretanowej pokryty klejem poliakrylowym , papier zabezpieczający ułatwiający aplikację -pokryty silikonem 10 x 25 cm, przeznaczony do zabezpieczania opatrunków lub jako profilaktyka p/ odleżynowa szt. 20 Część 26 - Hydropolimerowy opatrunek piankowy - hydropolimerowy opatrunek piankowy -folia poliuretanowa połączona z pianką poliuretanową samoprzylepny 10 x 10 cm, przeznaczony do ran powierzchownych, nie zainfekowanych we wszystkich fazach gojenia tj. owrzodzenia o różnej etiologii, odleżyny , oparzenia 20 szt. - hydropolimerowy opatrunek piankowy -folia poliuretanowa połączona z pianką poliuretanową 10 x 10 cm, przeznaczony do ran powierzchownych, nie zainfekowanych we wszystkich fazach gojenia tj. owrzodzenia o różnej etiologii, odleżyny , oparzenia 20 szt. Część 27 - Opatrunek z włókien alginianu wapnia - opatrunek z włókien alginianu wapnia z przeznaczeniem do ran z dużym wysiękiem o dużej zawartości kwasu mannuronowego 10 x 10 cm, 20 szt. - opatrunek z włókien alginianu wapnia z przeznaczeniem do ran z dużym wysiękiem o dużej zawartości kwasu mannuronowego 10 x 20 cm, 20 szt. Część 28 - Opatrunek z włókien alginianu wapnia z jonami Ag - opatrunek z włókien alginianu wapnia z jonami Ag , z przeznaczeniem do ran z dużym wysiękiem powierzchownych i głębokich , zakażonych 10 x 10 cm np. owrzodzenia, odleżyny 20 szt. - opatrunek z włókien alginianu wapnia z jonami Ag , z przeznaczeniem do ran z dużym wysiękiem, głębokich , zakażonych 30 cm, 2 g np. owrzodzenia, odleżyny 20 szt. Część 29 - Wysokochłonny, uniwersalny opatrunek do ran z wysiękiem - wysokochłonny, uniwersalny opatrunek do ran z wysiękiem, zbudowany z polipropylenu i celulozy otoczony włókniną , warstwa zabezpieczająca przed przesiąkaniem, jałowy 10 x 10 cm, 20 szt. - wysokochłonny, uniwersalny opatrunek do ran z wysiękiem, zbudowany z polipropylenu i celulozy otoczony włókniną , warstwa zabezpieczająca przed przesiąkaniem, jałowy 10 x 20 cm, 20 szt. Część 30 - Opatrunek o wysokiej chłonności Opatrunek o wysokiej chłonności , rdzeń opatrunku wykonany z superabsorbentu wraz z polietylenem, polipropylenem i celulozą w rozm. 10 x 10 cm, 20 szt. Część 31 - Opatrunek z warstwą aluminium Opatrunek z warstwą aluminium i warstwą wiskozową - chłonną z przeznaczeniem do zabezpieczania rurek tracheostomijnych 8 x 9 cm, 20 szt. Część 32 - Opatrunek regulujący wilgotność rany Opatrunek regulujący wilgotność rany składający się z celulozy, wody, 0,3 % PHMB, folia poliestrowa, opatrunek przykryty obustronnie arkuszami folii w rozm. 9 x9 cm, przeznaczony do ran z niewielkim wysiękiem , zakażonych lub zagrożonych infekcją we wszystich fazach gojenia tj. owrzodzenia, odleżyny, stopa cukrzycowa, 20 szt. Część 33 - Opatrunek kolagenowy Opatrunek kolagenowy , całkowiecie resorbowany przez organizm, przyspieszający gojenie rany, , hamującyaktywność proteaz, wolnych rodników i cytokin, stosowany we wszystkich fazach gojenia, pobudza aktywność fibroblastów, stymuluje proces ziarninowania i naskorkowania, rany bez cech infekcji 4cm x 6cm x 0,8 Część 34 - Opatrunek w postaci żelu amorficznego Opatrunek w postaci żelu amorficznego, w skład którego wchodzi woda, glikol propylenowy, roztwór soli sodowej karboksymetylocelulozy, roztwór cytrynianu sodu a 20 g., przeznaczony do zaopatrywania ran suchych, słabosączocych ran martwiczych, powierzchownych i głębokich, niezainfekowanych tj. owrzodzenia o różnej etiologii, oparzenia 2 stopnia, odleżyny, rany pooperacyjne 20 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0


Dodatkowe kody CPV: 33141420-0, 33777000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Maseczka RKO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 497.83
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TESORA Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 648.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 648.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Maseczka CPR

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 206.22
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 259.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 259.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259.20
Waluta: 259.20

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Kamizelka KED

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 479.48
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 723.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 723.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 723.60
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Koc ratunkowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 329.88
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 259.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 259.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259.20
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Gaza opatrunkowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51.39
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko_Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64.80
Waluta: 64.80

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Gaza

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25.70
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielkos-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38.88
Waluta: 38.88

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Bandaż

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 90.52
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97.20
Waluta: 97.20

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Bandaż

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 96.80
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska 0
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 194.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 194.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 194.40
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Chusta trójkątna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88.05
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 81.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 81.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Gaziki niejałowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 213.60
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/20
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 291.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 291.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 291.60
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 11

NAZWA: Płyn do dezynfekcji sprzętu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 426.07
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 1
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alpinus Chemia Sp. z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Garbary 5
Kod pocztowy: 86-050
Miejscowość: Solec Kujawsk
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 557.28
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 12

NAZWA: Płyn do dezynfekcji rąk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 175.01
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Alpinus Chemia Sp. z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Garbary 5
Kod pocztowy: 86-050
Miejscowość: Solec Kujawski
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 220.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 220.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 414.72
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 13

NAZWA: Rękawice nitrylowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 330.14
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/20
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 550.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 550.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 550.80
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 14

NAZWA: Kołnierz ortopedyczny regulowany (dla dorosłych)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 96.67
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 157.68
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 15

NAZWA: Elektrody EKG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 339.90
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 691.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 691.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 691.20
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 16

NAZWA: Prześcieradło na rolce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 811.35
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 453.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 453.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 453.60
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 17

NAZWA: Papier EKG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 63.95
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Tesora Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Cieszyńska 367/201
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: 43-300 Bielsko-Biała
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 237.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 237.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 237.60
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 18

NAZWA: Laryngoskop dziecięcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 619.44
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKSIS Hurtownia Sprzętu medycznego Ignaciuk Spigarski Spółka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przyrodników 1c 80-298 Gdańsk
Kod pocztowy: 80-298
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 961.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 518.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 961.20
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W zakresie w/w części Wykonawca z najniższa ceną uchylił się od podpisania umowy z Zamawiającym.


CZĘŚĆ NR: 19

NAZWA: Resuscytator dla dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 210.19
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKSIS Hurtownia Sprzętu medycznego Ignaciuk Spigarski Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przyrodników 1c
Kod pocztowy: 80-298
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 270.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.