eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) o system archiwizacji obrazów medycznych PACS dla potrzeb Pracowni RTG i Tomografii Komputerowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. Zakup obejmuje integrację z istniejącymi modułami systemu ZSI.



Ogłoszenie z dnia 2018-02-15

Ogłoszenie nr 500034697-N-2018 z dnia 15-02-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) o system archiwizacji obrazów medycznych PACS dla potrzeb Pracowni RTG i Tomografii Komputerowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. Zakup obejmuje integrację z istniejącymi modułami systemu ZSI.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 63015-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500081255-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30854800000, ul. ul. Szpitalna 7, 63600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 827 300, e-mail szpital@sz.kepno.pl, faks 627 827 401.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) o system archiwizacji obrazów medycznych PACS dla potrzeb Pracowni RTG i Tomografii Komputerowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. Zakup obejmuje integrację z istniejącymi modułami systemu ZSI.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) o system archiwizacji obrazów medycznych PACS dla potrzeb Pracowni RTG i Tomografii. Zakup obejmuje integrację z istniejącymi modułami systemu ZSI. Szczegółowy opis, charakterystykę oraz minimalne wymagania techniczne zawiera załącznik nr 1. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) System archiwizacji i dystrybucji obrazów PACS . 2) Serwer wymagany do pracy Systemu PACS, montowany w szafie rack. 3) Wdrożenie Systemu PACS wraz z wykonaniem (przy udziale Zamawiającego/Użytkownika) testu poprawności działania całej infrastruktury; a. instalacja i konfiguracja oprogramowania PACS na serwerze. b. integracja z istniejącym systemem RIS, HIS (system Eskulap). c. wdrożenie obiegu zleceń diagnostycznych i podglądu obrazów medycznych na lekarskich stanowiskach komputerowych systemu HIS. (min. 16 jednoczesnych stanowisk na przeglądarkę PACS ) 4) Zapewnienie darmowej konfiguracji nowych urządzeń RTG, USG i Tomografu w okresie min. 2 lat od daty zawarcia umowy. 5) Możliwość podłączenia 10 urządzeń. 6) Zapewnienie przez Wykonawcę nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, w tym: a. utrzymywanie działania Systemu PACS-RIS wraz z jego aktualizacją do najnowszej wersji przez cały okres gwarancji, b. wykonywanie wszelkich napraw i poprawek zgłaszanych przez użytkowników, zarówno wadliwie działającego Systemu PACS- RIS, jak i Sprzętu; c. udzielanie wsparcia technicznego dla użytkowników (helpdesk), 7) Dostarczenie instrukcji obsługi Sprzętu (w języku polskim); Słownik w opisie przedmiotu zamówienia: ZSI - Zintegrowany System Informatyczny RIS - Radiologiczny System Informatyczny HIS - Szpitalny System Informatyczny

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 51.41.10.00 - Usługi instalowania sprzętu obrazującego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konsultant IT Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Maya 1
Kod pocztowy: 63-371
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221000.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221000.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221000.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.