eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Stworzenie infrastruktury na rzecz ochrony Pustyni Błędowskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-26

Ogłoszenie nr 500034025-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.

Urząd Gminy Klucze: Stworzenie infrastruktury na rzecz ochrony Pustyni Błędowskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Ochrona Cennego przyrodniczo obszaru Pustyni Błędowskiej oraz jego promocja" współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584930-N-2017 z dnia 2017-09-07 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Klucze, Krajowy numer identyfikacyjny 53776300000, ul. ul. Partyzantów 1, 32310 Klucze, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 326 428 508, e-mail klucze@gmina-klucze.pl, faks 326 428 052.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-klucze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Stworzenie infrastruktury na rzecz ochrony Pustyni Błędowskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest bierna ochrona cennego przyrodniczo obszaru Pustyni Błędowskiej oraz jego promocja przez stworzenie przestrzeni kierunkującej i porządkującej ruch turystyczny poprzez wykonanie, zakup oraz kompleksowy montaż niekubaturowej infrastruktury turystycznej na obszarze Pustyni Błędowskiej. Inwestycja będzie wykonywana na obszarze Natura 2000 PLH120014 "Pustynia Błędowska" w granicach użytku ekologicznego "Pustynia Błędowska" utworzonego rozporządzeniem Nr 100/95 Wojewody Katowickiego z dnia 24 lipca 1995 roku na terenie Parku Krajobrazowego Orlich Gniazd. W rejonie inwestycji teren jest wolny od zabudowy za wyjątkiem jednej altany postojowej, w oparciu o którą rozbudowywany i umieszczany jest przedmiot zamówienia. Istniejąca altana jest częścią sieci ścieżek dydaktycznych. Działka ze względu na wielkość ma zróżnicowaną szatę roślinną: w części teren pozbawiony jest roślinności, fragmenty są porośnięte luźno niskimi krzewami i drzewami, natomiast obrzeża stanowi las sosnowy. Działka 2652/6 ob. ew. Chechło Gmina Klucze, na której jest ma powstać niekubaturowa infrastruktura turystyczna, nie jest objęta ochroną konserwatorską, nie figuruje w gminnej ewidencji zabytków, oraz w rejestrze zabytków, znajduje się w obszarze Natura 2000 oraz nie wywiera wpływu na inne obszary Natura 2000. Projektowana infrastruktura stanowi kontynuację działań podjętych w celu renaturyzacji tego obszaru, a wszystkie działania podejmowane są we współpracy z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska w Krakowie oraz Zespołem Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego. Budowa infrastruktury oprócz funkcji dydaktycznych ma za zadanie kierunkowanie ruchu turystycznego w wybrany fragment chronionego obszaru. Wszystkie elementy infrastruktury wykonane będą przy użyciu naturalnych miejscowych materiałów w sposób nie wywierający wpływu na chronione siedliska. Teren inwestycji znajduje się w miejscu historycznie użytkowanym przez wojsko, oczyszczonym przez Inwestora z niewybuchów i niewypałów w ramach projektu LIFE+ do głębokości 1,5 m. Ze względu na działalność procesów eolicznych, tj. przewiewania piasków Pustyni, możliwe jest na terenie inwestycji odsłonięcie niższych partii piasków. W wypadku odnalezienia w trakcie prac przedmiotów pochodzenia powojskowego, o fakcie tym należy niezwłocznie powiadomić Inwestora oraz Policję. Dojazd na teren przedmiotowej inwestycji stanowi gruntowa droga leśna o szerokości ok. 4m. Droga dojazdowa bierze swój początek od granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 1095K kierunek Bolesław - Klucze do punktu realizacji inwestycji. Zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25 kwietnia 2012 w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych powyższy obiekty zaliczono do I kategorii geotechnicznej. Teren będący przedmiotem opracowania nie znajduje się na terenach górniczych. Projektowane zagospodarowanie terenu. Na terenie objętym zamierzeniem inwestycyjnym projektuje się usytuowanie elementów małej architektury stanowiących infrastrukturę turystyczna będącą kompleksem połączonych altan, tarasów widokowych i podestów w kształcie "róży wiatrów" oraz miejsc odpoczynkowych i toalet zewnętrznych wykonanych i usytuowanych zgodnie z zał. Nr 8, Rys 1, które będą eksponować i prezentować pustynną bioróżnorodność. W skład elementów infrastruktury wchodzą: - Platforma widokowo-eventowa - altany z oświetleniem - molo - podesty - suche ścieżki - tarasy widokowe (2 wzory) - tablice informacyjne (2 wzory) - toalety leśne z oświetleniem solarnym - ławki (2 wzory) - monitoring Zamierzenie inwestycyjne W ramach inwestycji wykonane zostaną: - dwustopniowa platforma widokowo-eventowa - szt.1 - altany z oświetleniem - szt. 10 - oświetlenie w istniejącej altanie - szt.1 - molo - szt.1 - podesty - suche ścieżki - szt. 6 - tarasy widokowe - szt.8 - tarasy widokowe na gruncie - szt.2 - tablice informacyjne panelowe - szt. 10 - tablice informacyjne stojące - szt. 2 - toalety leśne z oświetleniem solarnym (w tym jedna dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych) - szt. 2 - ławki z oparciem jednostronnym na molo - szt. 10 - ławki podestowe łamane z oparciem - szt. 5 - monitoring z doświetleniem terenu - komplet 1 (6 punktów monitoringowych) c) Szczegółowy zakres robót: Szczegółowy zakres robót został określony w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, , oraz załącznikach do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego: www.gmina-klucze.pl - link BIP - Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 305. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 7 do SIWZ, - Dokumentacja budowlana załącznik nr 8 do SIWZ, -Dokumentacja instalacji elektrycznej załącznik nr 9 do SIWZ, - Istniejąca infrastruktura załącznik nr 10 do SIWZ. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do terenu na, który ma być realizowana inwestycja w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w SIWZ. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Szczególne wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przedmiot zamówienia: Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający nie wymaga zatrudnienia pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do SIWZ pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45231400-9, 45314300-4, 45316110-9, 45100000-8, 51312000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 820162.59
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAD-KAM Lucyna Madejska
Email wykonawcy: biuro@madkam.pl
Adres pocztowy: ul Spacerowa 12
Kod pocztowy: 32-330
Miejscowość: Bukowno
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1007985.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1007985.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1007985.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.