To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-26
Ogłoszenie nr 500033889-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu: Przebudowa ul. Dąbrowskiego na odcinku od ul. Chopina do ul.
Norwida w Oświęcimiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575028-N-2017 z dnia 2017-08-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500022736-N-2017 z dnia 04-09-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 7218165203113,
ul. ul. Wyspiańskiego
10,
32-602
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
(033) 8449600, e-mail
szp@powiat.oswiecim.pl, faks
(033) 8449619.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.oswiecim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Dąbrowskiego na odcinku od ul. Chopina do ul. Norwida w Oświęcimiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP.272.20.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Dąbrowskiego na odcinku od ul. Chopina do ul. Norwida w Oświęcimiu". Zamówienie obejmuje etapy: 1) odcinek drogi od ul. Chopina do ul. Śniadeckiego - odcinek o długości 765,53 m: 2) odcinek drogi od ul. Śniadeckiego do ul. Słowackiego - odcinek o długości 281,25 m 3) odcinek drogi od ul. Słowackiego do ul. Norwida - odcinek o długości 551,00 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki do SIWZ tj.: a) dokumentacja projektowa, b) uzgodnienia, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (ST), d) przedmiary robot. Warunki realizacji robót określają odpowiednio: wzór umowy oraz ST stanowiące załączniki do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany: o wprowadzić czasową organizację ruchu na podstawie odrębnego, uzgodnionego projektu organizacji ruchu a następnie, odpowiednio wcześniej powiadomić Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, Gminę Miasto Oświęcim, właściwą Komendę Powiatową Policji, właściwe służby ratownicze - Państwową Straż Pożarną oraz Pogotowie Ratunkowe, właściwych przewoźników obsługujących trasę zlokalizowaną w obrębie planowanej inwestycji i inne instytucje zgodnie z projektem organizacji ruchu. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany podać informację o zmianie organizacji ruchu do publicznej wiadomości poprzez środki masowego przekazu (lokalne serwisy internetowe, prasa), o wszelkie koszty związane z czasową organizacją ruchu ponosi Wykonawca, o w trakcie prowadzenia robót zorganizować dojścia i dojazdy do nieruchomości znajdujących się w obszarze prowadzonych robót, o prowadzić roboty z uwzględnieniem wszelkich uzgodnień z administratorami sieci i urządzeń istniejących w obszarze prowadzonych robót, o elementy uzbrojenia podziemnego należy zlokalizować za pomocą przekopów kontrolnych i w razie konieczności zabezpieczyć zgodnie z wymaganiami określonymi w uzgodnieniach branżowych oraz dokonać regulacji wysokościowej pokryw tych urządzeń. o Wykonawca zapewni na własny koszt i odpowiedzialność odpowiednio: składowanie, transport, utylizację: materiałów pochodzących z rozbiórek, demontaży, wycinek oraz odpadów. o materiały (które nie zostaną ponownie wykorzystane w ramach przedmiotowych robót) pochodzące z rozbiórek, demontaży, wycinek, Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. W związku z powyższym należy to wziąć pod uwagę, określając cenę oferty. o zapewnić sprawowania kierownictwa budowy i robót przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do prowadzenia prac, w poszczególnych specjalnościach zgodnych z przedmiotem zamówienia. Za koordynację robót branżowych w tym wykonywanych przez podwykonawców i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do ułożenia (wykonania) warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej całą szerokością bez szwu technologicznego. Całkowite zamknięcie ul. Dąbrowskiego na odcinku od ul. Chopina do ul. Słowackiego na czas robót asfaltowych będzie możliwe w godzinach nocnych od 22.00 do 5.00. UWAGA: W trakcie trwania robót w zakresie przebudowy ul. Dąbrowskiego Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Ostatni Etap 6 zamierza przeprowadzić przebudowę uzbrojenia wodociągowego, które jest jego własnością i znajduje się częściowo w pasie ul. Dąbrowskiego (na odcinku od skrzyżowania z ul. Krasińskiego do ul. Żeromskiego). W związku z powyższym plac budowy w obszarze robót PWiK (zgodnie z załącznikiem nr a) do umowy) Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie po 30.09.2017r. Jeżeli dokumentacja projektowa, ST lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji "równoważników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównoważności". Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby które będą (podczas realizacji zamówienia) wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych - zgodnie z dokumentacją projektową, tj.: roboty w zakresie budowy dróg, w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, roboty rozbiórkowe, w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, w zakresie dróg dojazdowych, instalowania oznakowania drogowego, wykonywanie oznakowania drogowego, w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej, usługi wycinania drzew, sadzenie drzew, w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, w zakresie ścieżek rowerowych, w zakresie układania chodników i asfaltowania, usługi w zakresie trawników, instalacyjne roboty elektrotechniczne, instalacje zasilania elektrycznego. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: zawarto we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45231000-5, 45111300-1, 45111200-0, 45233226-9, 45316213-1, 39922100-7, 45232130-2, 77211400-6, 77211600-8, 45110000-1, 45233162-2, 45233222-1, 77314100-5, 45315100-9, 45315300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3521881.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano- Drogowo- Mostowe "DROG-BUD"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4887163.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku"
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2024
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1895K ul. Nadwiślańska w Oświęcimiu oraz ul. Oświęcimska w Dworach Drugich".
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Bukowa w Włosienicy w km. od 0+857 do 1+285 (dz. nr 776/126; 728/3; 729/3; 730/7; 776/124; 776/122; 730/5; 925/2; 732/22; 732/28; 925/4)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Budowa sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z oświetleniem ulicznym w Łękińsku
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.