eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-26

Ogłoszenie nr 500033861-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563958-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500010416-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.084.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na wykonaniu wymienionych robót: - budowie linii zasilających od rozdzielnicy głównej do projektowanych tablic elektrycznych na parterze i piętrze, - wymianie instalacji elektrycznych odbiorów technologicznych/klimatyzatory, pojemnościowe podgrzewacze wody, czajniki, kuchenki elektryczne, rolety zewnętrzne, - wymianie instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych 230V, AC, - wymianie instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych dla potrzeb zasilania sprzętu komputerowego, - wymianie instalacji ochrony przed porażeniem, - budowie rozdzielnicy głównej i tablic rozdzielczych na parterze i piętrze (z wyjątkiem tablicy w świetlicy, która pozostaje bez zmian), - wymianie instalacji elektrycznych oświetlenia ogólnego, - wymianie instalacji elektrycznych oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego i kierunkowego), zasilania z autonomicznych źródeł światła, - montażu instalacji monitoringu, - przełożeniu instalacji alarmowej, - wymianie sieci komputerowej i telefonicznej, - zabudowie kanałów kablowych i osprzętu do kanałów, - montaż szaf dystrybucyjnych z wyposażeniem, - wykonanie szczegółowej dokumentacji powykonawczej sieci komputerowej i telefonicznej. 2. UWAGA ! Roboty będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach. KZGM w Katowicach funkcjonuje od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 15:00. Budynek w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie w ciągłym użytkowaniu. Prace należy wykonywać po godz. 15:00 w dni powszednie (poniedziałek - piątek) do godz. 22:00 oraz w dni wolne od pracy od godz. 08:00 do godz. 20:00. Natomiast prace hałaśliwe mogą być wykonywane od godz 15:00 do godz. 20:00 w dni powszednie oraz od godz. 09:00 do godz. 17:00 w sobotę. Zasady organizacji pracy brygady remontowej. 1) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w portierni budynku Oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. 2) W przypadku zmiany składu osobowego brygady Wykonawca winien składać nowe Oświadczenie. 3) W załączniku winien być wskazany pracownik Wykonawcy, który byłby upoważniony do pobierania i zdawania kluczy z portierni do pomieszczeń, w których Wykonawca prowadziłby roboty remontowe. 4) Pobranie i zdawanie kluczy z portierni winno być każdorazowo kwitowane na liście znajdującej się na portierni zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. 5) Roboty winny być prowadzone zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę i uzgodnionym na bieżąco z Inspektorem nadzoru w celu przygotowania pomieszczeń przez Zamawiającego. Zamawiający zapewni Wykonawcy na terenie KZGM zaplecze robót. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wymiany instalacji elektrycznej, wymiany gniazd wtyczkowych, wymiany instalacji ochrony przed porażeniem, budowy rozdzielnicy głównej i tablic rozdzielczych, wymiany instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Jeżeli projekt budowlany lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Tam gdzie w projekcie budowlanym lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają Specyfikacje Techniczne Wykonania Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45311000-0, 45410000-4, 45262522-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

w dniu 11.08.2017 opublikowano drugie ogłoszenie o zmianie ogłoszenia pod nr 500012428-N-2017

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 471662.36
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PILTECH Kamil Pilch
Email wykonawcy: biuro@piltech.pl
Adres pocztowy: Stawowa 8
Kod pocztowy: 41-103
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 570946,23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 539797,63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 570946,23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.