eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Wywóz odpadów i osadów ściekowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-14

Ogłoszenie nr 500033724-N-2018 z dnia 14-02-2018 r.

Gmina Jastków: Wywóz odpadów i osadów ściekowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635591-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jastków, Krajowy numer identyfikacyjny 53523800000, ul. Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 020 143, e-mail przetargi@jastkow.pl, faks 815 020 144.
Adres strony internetowej (url): www.jastkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wywóz odpadów i osadów ściekowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SI.271.112.2017.CT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 1 Przedmiotem zamówienia jest załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych częściowo higenizowanych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Snopkowie Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji następujących zadań; - podstawienia kontenera na osady, załadunku kontenera z osadem na środki transportowe - gospodarowania przedmiotowymi osadami przez co rozumie się wywóz mas osadowych poza teren oczyszczalni, a następnie ich przetworzenie ( z wyłączeniem zagospodarowania osadów w gruncie) z zachowaniem wymogów określonych przepisami: o ustawy z dnia 14.12.2012r.r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2016. 1987 ze zm.) o Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 06.02.2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz.U. z 2015r., poz. 257). o ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U.2017. 519 j.t.) Wybrany w drodze przetargu Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy o odpadach staje się posiadaczem odpadów z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z przepisów w/w ustawy w tym zakresie, a w szczególności przejmuje odpowiedzialność za dalsze postępowanie z osadami od momentu załadunku osadów na terenie oczyszczalni ścieków w Snopkowie. Wykonawca nie może powierzyć zamówienia podwykonawcom, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w następującym zakresie: 1) prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, w tym komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05, zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach, 2) prowadzenie działalności w zakresie transportu osadów ściekowych. Przedmiotowy osad pochodzi z procesów oczyszczania ścieków na Oczyszczalni w Snopkowie. Osad poddany jest biologicznej stabilizacji tlenowej oraz odwodnieniu na prasie. Kod odpadu 19 08 05 ( ustabilizowane komunalne osady ściekowe). Przewidywana ilość wytworzonego odwodnionego osadu w okresie objętym zamówieniem - ok. 1000 Mg Przewidywany okres odbioru osadu przez Wykonawcę - od 1 stycznia 2018r. do 31 grudnia 2018r. Przewidywana ilość odwodnionego osadu do odbioru przez Wykonawcę - ok. 1000 Mg Przewidywana ilość odbioru osadu w okresie 1 miesiąca uśredniona - ok. 83,3Mg Zawartość suchej masy: - ok. 16 % Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wywożonych osadów oraz okresów odbioru z przyczyn spowodowanych przestojami, awariami, a przede wszystkim braku możliwości precyzyjnego określenia ilości i okresów odbioru osadu przez miejscowych rolników z przeznaczeniem na rolnicze wykorzystanie. Osady poddawane są badaniom z częstotliwością i w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 06.02.2015r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015r., poz. 257). Załadunek i odbiór osadu prowadzony będzie w zależności od potrzeb ok. 7 razy w ciągu miesiąca. Poprzedzi go trwający ok. 2 doby proces odwodnienia na prasie. Osad będzie w procesie ciągłym transportowany taśmociągiem do podstawionego kontenera. Wylot taśmociągu zlokalizowany jest na wys. ok. 2,5 m nad poziomem terenu. Rozliczenie płatności za odebrany osad odbywać się będzie na podstawie objętości urządzenia służącego do jego okresowego gromadzenia. Wykonawca jest zobowiązany: - zapewnić kontener do okresowego magazynowania osadu, załadować na środki transportu oraz przetransportować przedmiotowy osad z terenu oczyszczalni do miejsca jego zagospodarowania. - przyjąć odpowiedzialność za dalszy sposób postępowania z przedmiotowymi osadami zgodnie z przedstawionym sposobem i miejscem ich zagospodarowania oraz ponieść wszelkie konsekwencje prawne i finansowe z tym związane, - rozliczać ilość wywożonych osadów: Przekazać Zamawiającemu każdorazowo po zakończeniu miesiąca kalendarzowego Karty Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 12.12.2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973). Przed przystąpieniem do prasowania osadu Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę, co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie rozpoczęcia prasowania i wywozu osadów. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu odpadów o kodach 19 08 01 (skratki ok.13 Mg) i 19 08 02 ( zawartość piaskowników ok. 10 Mg) w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2016. 1987. ze zm.) wytworzonych na oczyszczalni ścieków w Snopkowie ( ok.10 Mg zawartość piaskowników i ok. 10Mg skratek) i na oczyszczalni ścieków w Tomaszowicach ( skratki ok. 3 Mg) oraz poddania ich procesowi przetworzenia. Wykonawca będzie zobowiązany do gospodarowania przedmiotowymi odpadami z zachowaniem wymogów określonych przepisami: o ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (t.j.Dz.U.2016. 1987 ze zm.) o ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. 2017. 519. j.t.) Wybrany w drodze przetargu Wykonawca, posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, zgodnie z art. 27 ust. 3 ustawy o odpadach staje się posiadaczem odpadów z wszelkimi konsekwencjami wynikającymi z przepisów w/w ustawy w tym zakresie, a w szczególności przejmuje odpowiedzialność za dalsze postępowanie z odpadami od momentu załadunku odpadów na terenie oczyszczalni ścieków w Snopkowie lub Tomaszowicach. Potwierdzenie wykonania usługi wywozu i poddania przetworzeniu odpadów Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć w formie Karty Przekazania Odpadu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 12.12.2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973). Odpady będą gromadzone w 3 pojemnikach : a) oczyszczalnia ścieków w Snopkowie : - jeden pojemnik na skratki i jeden na zawartość piaskowników b) oczyszczalnia ścieków w Tomaszowicach - jeden pojemnik na skratki, Szacunkowa ilość odpadów przewidziana do opróżnienia w okresie trwania zamówienia; a) oczyszczalnia ścieków w Snopkowie - zawartość piaskowników - 10 Mg ( 2,50 Mg na kwartał) - skratki - 10 Mg ( 1,67 Mg co 2 miesiące) b) oczyszczalnia ścieków w Tomaszowicach - skratki - 3 Mg ( 0,5 Mg co 2 miesiące) Wyposażenie nieruchomości w kontenery i pojemniki należy do wykonawcy. Część 3 Usługa wywozu następujących odpadów; - odpadów pochodzących z budynku Urzędu Gminy Jastków tj. niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01, odpadów komunalnych posegregowanych i gromadzonych selektywnie o kodach 20 01 01 papier i tektura + 15 01 01 opakowania z papieru i tektury, 20 01 02 szkło + 15 01 07 opakowania ze szkła, 20 01 39 tworzywa sztuczne + 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 opakowania z metali oraz 15 01 05 opakowania wielomateriałowe, - niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 pochodzących z prac porządkowych prowadzonych w miejscach publicznych na terenie gminy Jastków, - niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 pochodzących ze świetlic wiejskich w miejscowości Ługów, Płouszowice Kolonia, i Moszna Wieś oraz komunalnej oczyszczalni ścieków w Snopkowie. Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 oraz odpadów komunalnych posegregowanych i gromadzonych selektywnie o kodach 20 01 01 papier i tektura + 15 01 01 opakowania z papieru i tektury, 20 01 02 szkło + 15 01 07 opakowania ze szkła, 20 01 39 tworzywa sztuczne + 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 opakowania z metali oraz 15 01 05 opakowania wielomateriałowe w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. D.U.2016. 1987.ze zm.) pochodzących z budynku Urzędu Gminy Jastków, niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 pochodzących z prac porządkowych prowadzonych w miejscach publicznych na terenie gminy Jastków, niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 pochodzących ze świetlic wiejskich w miejscowości Ługów, Płouszowice Kolonia, i Moszna Wieś oraz komunalnej oczyszczalni ścieków w Snopkowie. Miejsce deponowania odpadów - zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2017r. poz. 1289.tj), ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( tj. Dz.U. 2016r. poz.1987 ze zm.) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami Dla Województwa Lubelskiego 2017 stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXIV/396/2012 Sejmiku Województwa z dnia 30 lipca 2012r. - do instalacji regionalnej przetwarzania odpadów komunalnych - wskazanej w w/w planie południowo - zachodniego regionu gospodarki odpadami lub do instalacji zastępczej, gdy nie jest możliwe przekazanie odpadów do instalacji regionalnej. Wysegregowane frakcje odpadów komunalnych należy przekazać do odzysku lub do instalacji regionalnej w celu poddania ich procesowi dosegregowania poprzedzającego odzysk. W przypadku wystąpienia odpadów, które ze względu na swój charakter i skład nie mogą być przekazane do instalacji regionalnej lub poddane procesowi odzysku poddanie ich przetworzeniu zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1987 ze zm.). Niesegregowane odpady komunalne pochodzące z budynku UG Jastków oraz odpady z prac porządkowych prowadzonych w miejscach publicznych na terenie gminy Jastków będą gromadzone w kontenerze KP-7 przy budynku UG Jastków, odpady ze świetlicy wiejskiej w Ługowie 70 - w czterech pojemnikach 120 l, ze świetlicy wiejskiej w Mosznie Wsi działka nr 75 - w dwóch pojemnikach 120 l, ze świetlicy wiejskiej w Płouszowicach Kolonii 131 - w jednym pojemniku 1100l, z kolei odpady pochodzące z oczyszczalni ścieków w Snopkowie w jednym pojemniku 120l. Posegregowane odpady komunalne pochodzące z budynku Urzędu Gminy Jastków będą dzielone na trzy frakcje; frakcja I - opakowania z metali + tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych + opakowania wielomateriałowe, frakcja II - szkło i opakowania szklane, frakcja III - papier i tektura oraz opakowania z papieru i tektury. Odpady te będą gromadzone docelowo w trzech pojemnikach 1100 l po jednym dla poszczególnych frakcji (łącznie 3 szt.) przy budynku Urzędu Gminy Jastków. Szacunkowa ilość kontenerów i pojemników przewidziana do opróżnienia w okresie trwania zamówienia; - kontener KP-7 przy budynku Urzędu Gminy Jastków - ok. 20 szt. - pojemnik 120 l przy świetlicy wiejskiej w Ługowie - ok. 60 szt. - pojemnik 120 l przy świetlicy wiejskiej w Mosznie wsi - ok. 24szt. - pojemnik 120 l na terenie oczyszczalni ścieków w Snopkowie - ok. 12 szt. - pojemniku 1100 l przy świetlicy wiejskiej w Płouszowicach Kolonii 131 - ok. 6 szt. - pojemniki 1100 l w budynku Urzędu Gminy Jastków - ok. 24 szt., w tym ok. 6 szt. z frakcją I - ok. 6 szt. z frakcją II i ok. 12 szt. z frakcją III. Pojemniki 120 l stanowią własność Zamawiającego, pozostałe Wykonawcy. Część 4 Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 pochodzących z akcji sprzątania tzw. "dzikich wysypisk" na terenie gminy Jastków Przedmiotem zamówienia jest usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U.2016. 1987. ze zm.) pochodzących z akcji sprzątania tzw. "dzikich wysypisk". Miejsce deponowania odpadów o kodzie 20 03 01 oraz 20 02 01 i 20 02 03 - zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1289.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( tj. Dz.U. 2016r. poz.1987 ze zm) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami Dla Województwa Lubelskiego 2017 stanowiącego załącznik do uchwały Nr XXIV/396/2012 Sejmiku Województwa z dnia 30 lipca 2012r. - do instalacji regionalnej przetwarzania odpadów komunalnych - wskazanej w w/w planie południowo - zachodniego regionu gospodarki odpadami lub do instalacji zastępczej, gdy nie jest możliwe przekazanie odpadów do instalacji regionalnej. W przypadku wystąpienia odpadów, które ze względu na swój charakter i skład nie mogą być przekazane do instalacji regionalnej poddanie ich przetworzeniu zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz.U. z 2016r. poz. 1987 ze zm.). Odpady pochodzące z prowadzonych akcji będą gromadzone w kontenerach KP-7 podstawianych w uzgodnione miejsca wskazane przez Zamawiającego. Szacunkowa ilość kontenerów przewidziana do opróżnienia w okresie trwania zamówienia; - kontener KP-7 przewidziany do gromadzenia odpadów z tzw. "dzikich wysypisk" - ok. 40 szt. Wyposażenie nieruchomości w kontenery należy do wykonawcy. Zamawiający zastrzega (we wszystkich częściach ) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, że osoby wykonujące następuję czynności: - kierowca-operator powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych częściowo higenizowanych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Snopkowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 114000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRO-ECO Zbigniew Suszek
Email wykonawcy: proecopulawy@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Puławska 26
Kod pocztowy: 24-170
Miejscowość: Kurów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139320
Oferta z najniższą ceną/kosztem 122900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 243000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługa wywozu odpadów o kodach 19 08 01 (skratki ok.13 Mg) i 19 08 02 ( zawartość piaskowników ok. 10 Mg) w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2016. 1987. ze zm.) wytworzonych na oczyszczalni ścieków w Snopkowie ( ok.10 Mg zawartość piaskowników i ok. 10Mg skratek) i na oczyszczalni ścieków w Tomaszowicach ( skratki ok. 3 Mg) oraz poddania ich procesowi przetworzenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5624.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-TRANS Sp. z o.o.
Email wykonawcy: ekotrans.sp.zoo@gmail.com
Adres pocztowy: Samoklęski 28
Kod pocztowy: 21-132
Miejscowość: Kamionka
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11270
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11270
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15606
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługa wywozu następujących odpadów; - odpadów pochodzących z budynku Urzędu Gminy Jastków tj. niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01, odpadów komunalnych posegregowanych i gromadzonych selektywnie o kodach 20 01 01 papier i tektura + 15 01 01 opakowania z papieru i tektury, 20 01 02 szkło + 15 01 07 opakowania ze szkła, 20 01 39 tworzywa sztuczne + 15 01 02 opakowania z tworzyw sztucznych, 15 01 04 opakowania z metali oraz 15 01 05 opakowania wielomateriałowe, - niesegregowanych od

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21358
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-TRANS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Samoklęski 28
Kod pocztowy: 21-132
Miejscowość: Kamionka
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20614
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18057.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20614
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usługa wywozu niesegregowanych odpadów komunalnych - kod 20 03 01 pochodzących z akcji sprzątania tzw. "dzikich wysypisk" na terenie gminy Jastków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31956
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-TRANS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Samoklęski 28
Kod pocztowy: 21-132
Miejscowość: Kamionka
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27432
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35985.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.