Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-09-25
Ogłoszenie nr 500033677-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.
Poznań: Kampania promocyjna Miasta Poznania na Ukrainie OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000,
ul. Plac Kolegiacki
17,
61841
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 785 210, e-mail
zp@um.poznan.pl, faks
61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania promocyjna Miasta Poznania na Ukrainie
Numer referencyjny
ZOU-XII.271.134.2017.BK
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Miasta Poznania na Ukrainie z wykorzystaniem narzędzi marketingowych oferowanych przez przewoźnika lotniczego poprzez:
1.Wysłania w czasie trwania kampanii jednego newslettera w ukraińskiej wersji językowej o treści przygotowanej przez Miasto Poznań, do minimum 80.000 subskrybentów.
2.Zamieszczenia na polskiej wersji fanpage´u Wykonawcy jednego postu, o treści przygotowanej przez Miasto Poznań.
3.Zamieszczenia na ukraińskiej wersji fanpage´u Wykonawcy dwóch postów, o treści każdorazowo przygotowanej przez Miasto Poznań.
4.Umieszczenia banera reklamującego Poznań na stronie Wykonawcy -podstronie profilowej użytkownika/pasażera narodowości ukraińskiej - przez 15 tygodni w czasie trwania kampanii, zawierającego przekazane przez Miasto Poznań zdjęcie.
5.Umieszczenia banera promującego Poznań na stronie Wykonawcy - podstronie przeznaczonej do dokonywania odpraw i rezerwacji w wersji ukraińskiej, - przez 15 tygodni w czasie trwania kampanii, zawierającego przekazane przez Miasto Poznań zdjęcia lubumieszczenia na stronie destynacji w ukraińskiej wersji językowej logotypu Miasta Poznania oraz linku przekierowującego do strony www.poznan.pl, przez 15 tygodni w czasie trwania kampanii.
II.5) Główny Kod CPV:
79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 1 lit a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Z przyczyn technicznych usługi te mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę - ze wszystkich przewoźników lotniczych oferujących przewóz osób na trasach Poznań-Ukraina jedynie WizzAir posiada stronę internetową prowadzoną w języku ukraińskim i publikującą treści adresowane do obywateli Ukrainy. Ponadto, jedynie WizzAir na swojej stronie na portalu Facebook publikuje treści geotargetowane na Ukrainę, informujące o aktualnych promocjach i nowych połączeniach lotniczych z ukraińskimi miastami. Co więcej, wykorzystanie w kampanii wizerunkowej narzędzi oferowanych przez WizzAir jest najskuteczniejszą metodą dotarcia do grupy docelowej ze względu na fakt, iż usługi marketingowe oferowane przez przewoźnika wynikające z jego wieloletniego doświadczenia na rynkach zagranicznych zapewniają największą skuteczność przeprowadzonych działań. Na dzień składania zlecenia procedury nie ma alternatywnego wykonawcy, który zapewniłby dotarcie do tak szerokiej grupy odbiorców w grupie docelowej na rynku ukraińskim. Dodatkowym uzasadnieniem wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki jest fakt, iż obecnie tylko WizzAir oferuje regularne loty do Kijowa, który jako stolica Ukrainy z liczbą mieszkańców przekraczającą 3 miliony oraz miasto, z którym Miasto Poznań już utrzymuje relacje, jest miastem o największym potencjale biznesowym i turystycznym.
Żaden inny wykonawca, poza podmiotem, który ma być zaproszony do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki, nie jest w stanie świadczyć usług, które pod względem funkcjonalnym mogłyby stanowić rozwiązania równoważne oferowanym przez wybranego wykonawcę. Taki stan rzeczy ma charakter trwały i nieprzezwyciężalny, a także obiektywny.Wykonawca jako jedyny jest zdolny do realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie do innemu wykonawcy jest ze względów technicznych niemożliwe i okoliczność ta ma charakter nieprzezwyciężalny. Na rynku nie istnieją rozsądne rozwiązania alternatywne lub zastępcze a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężania parametrów zamówienia. Okoliczności uzasadniające istnienie praw wyłącznych chronionych przepisami prawa nie mają swojego źródła w zdarzeniach, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- AN/ZP/18/24 Dostawa urządzeń do źródeł energii z podziałem na 4 części.
- Dostawa modułów pomiarowych dla Centrali Monitorującej Parametry Życiowe IntelliVue
- Asortyment dla oddziału Ortopedii - druga linia urazowa; dzierżawa
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy w Inspektoracie ZUS w Koninie
- Przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
- Usługa opracowania, przygotowania i oklejenia składu pociągu zgodnie z projektem oraz demontażu okleiny.
- Kampania promująca Fundusze Europejskie w województwie lubuskim w 2024 r.
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2024/2025r.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.