eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Kampania promocyjna Miasta Poznania na Ukrainie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-25

Ogłoszenie nr 500033677-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.

Poznań: Kampania promocyjna Miasta Poznania na Ukrainie OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki 17, 61841 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 785 210, e-mail zp@um.poznan.pl, faks 61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kampania promocyjna Miasta Poznania na Ukrainie
Numer referencyjny ZOU-XII.271.134.2017.BK

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Miasta Poznania na Ukrainie z wykorzystaniem narzędzi marketingowych oferowanych przez przewoźnika lotniczego poprzez: 1.Wysłania w czasie trwania kampanii jednego newslettera w ukraińskiej wersji językowej o treści przygotowanej przez Miasto Poznań, do minimum 80.000 subskrybentów. 2.Zamieszczenia na polskiej wersji fanpage´u Wykonawcy jednego postu, o treści przygotowanej przez Miasto Poznań. 3.Zamieszczenia na ukraińskiej wersji fanpage´u Wykonawcy dwóch postów, o treści każdorazowo przygotowanej przez Miasto Poznań. 4.Umieszczenia banera reklamującego Poznań na stronie Wykonawcy -podstronie profilowej użytkownika/pasażera narodowości ukraińskiej - przez 15 tygodni w czasie trwania kampanii, zawierającego przekazane przez Miasto Poznań zdjęcie. 5.Umieszczenia banera promującego Poznań na stronie Wykonawcy - podstronie przeznaczonej do dokonywania odpraw i rezerwacji w wersji ukraińskiej, - przez 15 tygodni w czasie trwania kampanii, zawierającego przekazane przez Miasto Poznań zdjęcia lubumieszczenia na stronie destynacji w ukraińskiej wersji językowej logotypu Miasta Poznania oraz linku przekierowującego do strony www.poznan.pl, przez 15 tygodni w czasie trwania kampanii.

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 1 lit a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Z przyczyn technicznych usługi te mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę - ze wszystkich przewoźników lotniczych oferujących przewóz osób na trasach Poznań-Ukraina jedynie WizzAir posiada stronę internetową prowadzoną w języku ukraińskim i publikującą treści adresowane do obywateli Ukrainy. Ponadto, jedynie WizzAir na swojej stronie na portalu Facebook publikuje treści geotargetowane na Ukrainę, informujące o aktualnych promocjach i nowych połączeniach lotniczych z ukraińskimi miastami. Co więcej, wykorzystanie w kampanii wizerunkowej narzędzi oferowanych przez WizzAir jest najskuteczniejszą metodą dotarcia do grupy docelowej ze względu na fakt, iż usługi marketingowe oferowane przez przewoźnika wynikające z jego wieloletniego doświadczenia na rynkach zagranicznych zapewniają największą skuteczność przeprowadzonych działań. Na dzień składania zlecenia procedury nie ma alternatywnego wykonawcy, który zapewniłby dotarcie do tak szerokiej grupy odbiorców w grupie docelowej na rynku ukraińskim. Dodatkowym uzasadnieniem wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki jest fakt, iż obecnie tylko WizzAir oferuje regularne loty do Kijowa, który jako stolica Ukrainy z liczbą mieszkańców przekraczającą 3 miliony oraz miasto, z którym Miasto Poznań już utrzymuje relacje, jest miastem o największym potencjale biznesowym i turystycznym. Żaden inny wykonawca, poza podmiotem, który ma być zaproszony do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki, nie jest w stanie świadczyć usług, które pod względem funkcjonalnym mogłyby stanowić rozwiązania równoważne oferowanym przez wybranego wykonawcę. Taki stan rzeczy ma charakter trwały i nieprzezwyciężalny, a także obiektywny.Wykonawca jako jedyny jest zdolny do realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie do innemu wykonawcy jest ze względów technicznych niemożliwe i okoliczność ta ma charakter nieprzezwyciężalny. Na rynku nie istnieją rozsądne rozwiązania alternatywne lub zastępcze a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężania parametrów zamówienia. Okoliczności uzasadniające istnienie praw wyłącznych chronionych przepisami prawa nie mają swojego źródła w zdarzeniach, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.