Ogłoszenie z dnia 2018-02-14
Ogłoszenie nr 500033664-N-2018 z dnia 14-02-2018 r.
Warszawa: Remont pustostanów lokali mieszkalnych(14 pustostanów - 14 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/261/1/17
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634644-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500018609-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 011513343,
ul. Jagiellońska
23,
03-719
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48228186741, e-mail
zamow@zgn-praga-pn.pl, faks
+48228186741.
Adres strony internetowej (url): www.zgn-praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pustostanów lokali mieszkalnych(14 pustostanów - 14 części). Oznaczenie sprawy: DNZP/261/1/17
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DNZP/261/1/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) - Część I - lokal przy ul. Kowieńskiej 19 m 19/30 w Warszawie; Część II - lokal przy ul. Kowieńskiej 21 m 7 w Warszawie; Część III - lokal przy ul. Kowieńskiej 27 m 31 w Warszawie; Część IV - lokal przy ul. Małej 13A m 12 w Warszawie; Część V - lokal przy ul. Nowowiejskiej 4 m 70 w Warszawie; Część VI - lokal przy ul. Stalowej 69 m 11 w Warszawie; Część VII - lokal przy ul. Dzielnej 9A m 35 w Warszawie; Część VIII - lokal przy ul. Jagiellońskiej 20 m 35 w Warszawie; Część IX - lokal przy ul. Targowej 38 m 6 w Warszawie; Część X - lokal przy ul. Ząbkowskiej 23/25 m 43 w Warszawie; Część XI - lokal przy ul. Ząbkowskiej 23/25 m 75 w Warszawie; Część XII - lokal przy ul. Ząbkowskiej 23/25 m 88 w Warszawie; Część XIII - lokal przy ul. Ząbkowskiej 22/24/26 m 34 w Warszawie; Część XIV - lokal przy ul. Ząbkowskiej 23/25 m 89 w Warszawie w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. przedmiarach robót dla poszczególnych lokali, szkicach lokali dla poszczególnych lokali, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie umowy i siwz.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
45400000-1,
45450000-6,
45453000-7,
45410000-4,
45442100-8,
45420000-7,
45440000-3,
45310000-3,
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Część XII - lokal przy ul. Ząbkowskiej 23/25 m 88 w Warszawie - termin realizacji 19.01.2018 r. - 16.02.2018 r.
Część XIII - lokal przy ul. Ząbkowskiej 22/24/26 m 34 w Warszawie - termin realizacji 23.01.2018 r. - 20.02.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Część XII - lokal przy ul. Ząbkowskiej 23/25 m 88 w Warszawie |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
19/01/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ZUINSTAL Robert Radzikowski,
r.radzikowski@wp.pl,
ul. Starowiejska 199 c,
08-110,
Siedlce, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
CZĘŚĆ NR: 13 | NAZWA: Część XIII - lokal przy ul. Ząbkowskiej 22/24/26 m 34 w Warszawie |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/01/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ZUINSTAL Robert Radzikowski,
r.radzikowski@wp.pl,
ul. Starowiejska 199 c,
08-110,
Siedlce, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/02/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia wykonawcy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z wystąpieniem konieczności wykonania robót nieprzewidzianych, wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia nastąpiła konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Część XII - lokal przy ul. Ząbkowskiej 23/25 m 88 w Warszawie - zmiana wynagrodzenia wykonawcy do kwoty netto 20 566,86 PLN - brutto 22 212,21 PLN
Część XIII - lokal przy ul. Ząbkowskiej 22/24/26 m 34 w Warszawie - zmiana wynagrodzenia wykonawcy do kwoty netto 78 126,39 PLN - brutto 84 376,50 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.