Ogłoszenie nr 500033486-N-2018 z dnia 14-02-2018 r.
Trojanów: Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559644-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500031839-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Trojanów-Urząd Gminy Trojanów, Krajowy numer identyfikacyjny 54449600000,
ul. Trojanów
,
08455
Trojanów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-25 6827120 w. 34, e-mail
drogi@trojanow.pl, faks
0-25 6827195.
Adres strony internetowej (url): www.trojanow.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DM.271.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Babice. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2) Wykonanie posadzek, 3) Wykonanie ścian murowanych i działowych z betonu komórkowego, 4) Wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wewnątrz budynku, 5) Remont instalacji elektrycznej wewnątrz budynku wraz z wykonaniem nowej instalacji elektrycznej, 6) Izolacje cieplne z płyt styropianowych, 7) Tyki wewnętrzne, 8) Licowanie ścian płytkami, 9) Wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach i sufitach, 10) Posadzki z płytek kamionkowych, 11) Sufity podwieszane z desek heblowanych, 12) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 13) Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, 14) Montaż sceny drewnianej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w przedmiarze robót. 2. W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne". 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/ urządzeń równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie: 1) Gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z wydanym zgłoszeniem robót 2) Zużycie energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie było wyższe niż założone w dokumentacji projektowej. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń oraz przedłożenia listy referencyjnej z obiektami, w których wbudowane zostały zaproponowane zamienniki. 4)W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu należy wówczas dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń. 5)Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 6)Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane.
II.4) Główny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Babice.
Zakres zamówienia obejmuje:
1)Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
2)Wykonanie posadzek,
3)Wykonanie ścian murowanych i działowych z betonu komórkowego,
4)Wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wewnątrz budynku,
5)Remont instalacji elektrycznej wewnątrz budynku wraz z wykonaniem nowej instalacji elektrycznej,
6)Izolacje cieplne z płyt styropianowych,
7)Tyki wewnętrzne,
8)Licowanie ścian płytkami,
9)Wewnętrzne gładzie gipsowe na ścianach i sufitach,
10)Posadzki z płytek kamionkowych,
11)Sufity podwieszane z desek heblowanych,
12)Montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
13)Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych,
14)Montaż sceny drewnianej.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w przedmiarze robót.
2. W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów/ urządzeń równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby łącznie:
1)Gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z wydanym zgłoszeniem robót
2)Zużycie energii przez poszczególne oferowane urządzenia równoważne nie było wyższe niż założone w dokumentacji projektowej.
3)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń oraz przedłożenia listy referencyjnej z obiektami, w których wbudowane zostały zaproponowane zamienniki.
4)W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu należy wówczas dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń.
5)Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
6)Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów potwierdzających równoważność łącznie z wizytą na obiekcie, na którym są one użytkowane.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Modernizacja Ochotniczej Strazy Pożarnej w Babicach | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
19/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
FLOWID Kozłowski Rafał,
,
ul. Kościuszki 44,
08-400,
Garwolin, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/12/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Przedłużenie terminu wykonania robót z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Opady śniegu i duża wilgotność powietrza uniemożliwiająca wykonanie robót budowlanych zgodnie z technologią.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI TROJANÓW
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trojanów
- Modernizacja budynków publicznych i zaplecza sportowego w miejscowościach Korytnica i Jabłonowiec
więcej: przetargi TROJANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
- Roboty remontowe w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.