eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Przebudowa części drogi powiatowej nr 1333D i 1453D w m. Złotów (Etap I).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-25

Ogłoszenie nr 500033220-N-2017 z dnia 25-09-2017 r.

Trzebnica: Przebudowa części drogi powiatowej nr 1333D i 1453D w m. Złotów (Etap I).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 21863

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 72554

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 93271204100000, ul. ul. Wrocławska 9, 55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 873 090, e-mail drogi@powiat.trzebnica.pl, faks 713 873 090.
Adres strony internetowej (url): www.drogi.trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa części drogi powiatowej nr 1333D i 1453D w m. Złotów (Etap I).

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DTiZP/200/2/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

: Przebudowa części drogi powiatowej nr 1333D i 1453D w m. Złotów (Etap I). Długość odcinka 995 m, gm. Zawonia. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: - Wzmocnienie konstrukcji jezdni poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych od km 0 - 000 do km 0+995: - Warstwa profilująca z AC11W 75kg/m2 na całej szerokości 5,00 m. - Warstwa ścieralna z AC11S grubości 4cm na szerokości 5,00 m. - Wykonanie poszerzenia jezdni do szerokości 5,00 m. -Wzmocnienie konstrukcji drogi poprzez ułożenie siatki wzmacniającej z włókien szklanych i węglowych wstępnie przesączonych asfaltem o wytrzymałości 120/200. - Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5. - Wykonanie zjazdów publicznych. - Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PP fi 315 wraz z prefabrykowanymi ściankami czołowymi. - Odmulenie istniejącego rowu na przebudowywanym odcinku drogi. UWAGA! Wszelkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable elektryczne) należy prowadzić ręcznie. Zadanie będzie realizowane w związku z wnioskiem zakwalifikowanym do dofinansowania w 2017 r. z budżetu państwa w ramach programu wieloletniego pn. "Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 -2019". 3. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z opracowaniem, zatwierdzeniem i wdrożeniem tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót. 4.Wymagania w stosunku do wykonawcy. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystąpieniem do robót budowlanych) przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo - finansowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót: ? oryginał oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budowy (robotami budowlanymi), ? poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy, ? poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB, ? Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przedmiotu umowy na każdym jej etapie, a po zakończeniu inwentaryzację powykonawczą, ? Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uzyskanie potwierdzenia ich prawidłowego wykonania w dzienniku budowy. W przypadku braku zgłoszenia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru tych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiar robót (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), - kosztorys ofertowy (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), - projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ).


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45220000-5,

45233123-7,

45233225-2,

45233220-7,

45233141-9,

45233142-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24.04.2017r. do 04.09.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W związku z koniecznością realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne, w postaci poszerzenia jezdni przy łuku koło kościoła na długości ok. 50 m wraz z wykonaniem podbudowy i nawierzchni (zgodnie z załączonym do niniejszego aneksu przedmiarem robót) dla zapewnienia polepszenia parametrów technicznych drogi, a co za tym idzie w związku z koniecznością zwiększenia ilości czasu na wykonanie zamówienia zgodnie z pismem Wykonawcy z dnia 04.08.2017 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne, w postaci poszerzenia jezdni przy łuku koło kościoła na długości ok. 50 m wraz z wykonaniem podbudowy i nawierzchni (zgodnie z załączonym do niniejszego aneksu przedmiarem robót) dla zapewnienia polepszenia parametrów technicznych drogi, a co za tym idzie w związku z koniecznością zwiększenia ilości czasu na wykonanie zamówienia zgodnie z pismem Wykonawcy z dnia 04.08.2017 r.Strony zgodnie postanawiają zmienić treść paragrafu 2 ustęp 3 i paragrafu 7 ustęp 1 umowy nr DTiZP/201/23/2017 z dnia 24 kwietnia 2017r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.