To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-13
Ogłoszenie nr 500032580-N-2018 z dnia 13-02-2018 r.
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Wąbrzeźno w 2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635842-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160,
ul. ul. Dworcowa
80,
85-010
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3705717, e-mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks
52 3705740.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Wąbrzeźno w 2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZDW.RDW4.12d.361.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi sprzątania biur i zaplecza socjalnego w RDW Wąbrzeźno w 2018 roku 2. Sprzątanie obejmuje siedzibę RDW Wąbrzeźno w Wąbrzeźnie przy ul. 1-go Maja 61 tj.: - budynek biurowy, - świetlice, - budynek socjalny z biurem drogomistrza. 3. Rodzaje pomieszczeń do sprzątania: biura, szatnie, sanitariaty, klatki schodowe, poddasze, kotłownia, magazynki, świetlica. 4. Rodzaje powierzchni do sprzątania: - wykładzina dywanowa - 249,00 m2 - płytki ceramiczne podłogowe - 71,40 m2 - płytki ceramiczne ścienne - 98,80 m2 - wykładzina PCV - 118,60 m2 - okna - 78,50 m2 - powierzchnia dwustronna 5. Sprzątanie pomieszczeń powinno odbywać się w dni robocze po godzinach pracy Rejonu tj. od godz. 1500 do godz. 1900, z wyjątkiem pomieszczeń podlegających szczególnym zabezpieczeniom - węzeł ciepłowniczy - które należy sprzątać raz na dwa tygodnie w godz. 1400- 1500. Ponadto wykonawca zobowiązany jest w okresie sezonu zimowego (w tym w soboty, niedziele oraz święta), tj. od dnia zawarcia umowy do 15.04.2018 r. oraz od 01.11.2018 r. do 31.12.2018 r., do dwukrotnego w ciągu doby sprzątania biura dyżurnego zimowego utrzymania dróg. 6. Zamówienie należy realizować w sposób i z częstotliwością określoną w Regulaminie minimalnej częstotliwości wykonywania poszczególnych czynności porządkowych w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych - stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Uwaga: Wyżej skazany załącznik nr 9 do SIWZ będzie skorygowany stosowanie do deklaracji wykonawcy złożonej punkcie 2 formularza oferty. Więcej informacji można znaleźć w dziale XIII pkt 1 ppkt 1.2. 7. Środki myjące i czyszczące do sprzątania pomieszczeń (w szczególności płyny, pasty, proszki czyszczące itp.) zapewnia we własnym zakresie wykonawca, na bieżąco, w ilościach niezbędnych do utrzymania prawidłowej czystości i jakości sprzątania. Środki myjące i czyszczące winny być wliczone przez wykonawcę w cenę usługi oraz być dopuszczone do stosowania zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. 8. Sprzęt (w szczególności odkurzacze, miotły, mopy itp.) niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia zapewnia we własnym zakresie wykonawca. 9. Środki higieniczne do łazienek (w szczególności: kostki w.c., odświeżacze powietrza, mydło w płynie - naścienne dozowniki mydła, płyn do naczyń, papier toaletowy biały - małe rolki standardowe, worki na śmieci, gąbki do mycia naczyń itp.), dostarcza na bieżąco zamawiający. 10. Obowiązuje dwustronne mycie okien. Czynność ta nie wymaga prac alpinistycznych. Informacje dotyczące oceny ofert 11. Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13392.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FOTOSKI Jerzy Skibicki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Spożywczych w Bydgoszczy
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na DK 10 w miejscowości Lipno
- 31/PM/2024 Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Rycerskiej 5 i ul. Rycerskiej 7 (budynek frontowy i oficyny) oraz przy ul. Granicznej 13 w Bydgoszczy (wraz z budową węzłów cieplnych)
- Sukcesywna dostawy bielizny jednorazowego użytku
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni placu z kostki betonowej przed Szkołą Podstawową nr 56 przy ul. Karpackiej 30 w Bydgoszczy
- Budowa elementów infrastruktury rowerowej w Bydgoszczy (w ciągu ul. Magnuszewskiej oraz przy moście Zdroje - DW 244)
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach MORD w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie
- Usługę sprzątania w budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Toruniu
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA W CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM UKIEL W OLSZTYNIE W ROKU 2024
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.