eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zadanie I - budowa i przebudowa ul. Kasztanowej w Lublinie; Zadanie II - rozbudowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ul. Kasztanowej w Lublinie.



Ogłoszenie z dnia 2017-09-22

Ogłoszenie nr 500032542-N-2017 z dnia 22-09-2017 r.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie: Zadanie I - budowa i przebudowa ul. Kasztanowej w Lublinie; Zadanie II - rozbudowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ul. Kasztanowej w Lublinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564912-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13J, 20-401 Lublin, KNI 6077887900000, osoba do kontaktu p. Łukasz Kudła tel. 81 4665710
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Spółka z o. o., al. J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, REGON 430981982, osoba do kontaktu p. Jan Gieroba, tel. 81 5324281 wew. 121.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 6077887900000, ul. ul. Krochmalna , 20401 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 665 700, e-mail zamowienia@zdm.lublin.eu, faks 814 665 701.
Adres strony internetowej (url): http://zdm.bip.lublin.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz Zamawiających wskazanych sekcji I: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zadanie I - budowa i przebudowa ul. Kasztanowej w Lublinie; Zadanie II - rozbudowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami w ul. Kasztanowej w Lublinie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-PS.221.1.44.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zadanie I: 1.1. Roboty przygotowawcze (prace geodezyjne, zdjęcie humusu). 1.2. Rozbiórkę istniejących obiektów: płyt, bloków i prefabrykatów betonowych, krawężników, chodników, nawierzchni jezdni, znaków pionowych. 1.3. Frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej. 1.4. Roboty ziemne. 1.5. Wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ulic, ciągu pieszo-jezdnego, zjazdów, zatok postojowych i chodników. 1.6. Ustawienie elementów przekroju ulicznego takich jak: krawężniki, palisada, obrzeża. 1.7. Wykonanie nowych nawierzchni ulic i zjazdów z zastosowaniem betonu asfaltowego. 1.8. Wykonanie wzmocnienia jezdni warstwami z betonu asfaltowego. 1.9. Wykonanie nawierzchni ciągu pieszojezdnego, zjazdów, zatok postojowych, chodników z kostki betonowej. 1.10. Humusowanie i obsianie trawą zieleńców na obszarze objętym opracowaniem. 1.11. Malowanie oznakowania poziomego, montaż oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 1.12. Wycinkę drzew i krzewów wraz z odtworzeniem zieleni i nowymi nasadzeniami. 1.13. Budowę i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej. 1.14. Demontaż istniejącego i budowę nowego oświetlenia drogowego. 1.15. Usunięcie kolizji energetycznych SN i nN oraz linii napowietrznej nN. 1.16. Zabezpieczenie kolizji telekomunikacyjnych. 1.17. Przebudowę odcinków sieci gazowej niskiego ciśnienia wraz z odgałęzieniami. 1.18. Przebudowę sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami. 1.19. Opracowanie i zatwierdzenie w ZDiM w Lublinie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wykonanie oznakowania. 1.20. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót. 1.21. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 1.22. Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB poszczególnych branż. Wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru. 1.23. Wykonanie monitoringu tv odcinków kanalizacji deszczowej podlegających budowie i przebudowie. 1.24. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą 3 egz., dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania. 1.25. Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 1.26. Przekazanie zrealizowanych robót. 2. Zadanie II: 2.1. Rozbudowę i przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami (w granicach pasa drogowego) do poszczególnych posesji. 2.2. Obsługę geodezyjną prowadzonych robót. 2.3. Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB; wyniki badań do akceptacji Inspektora Nadzoru. 2.4. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 1629 z późn. zm.) w wersji papierowej w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 2.5. Wykonanie monitoringu (inspekcji TV) budowanej i przebudowanej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odgałęzieniami (zgodnie z wytycznymi MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie) oraz wykonanie monitoringu wraz czyszczeniem w/w sieci przed upływem okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy. 2.6.Prowadzenie dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zrealizowanych robót. 2.7. Uporządkowanie terenu inwestycji. 2.8. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót (uwzględnić zakres w operacie kolaudacyjnym sporządzanym dla Zadania I). 2.9. Przekazanie zrealizowanych robót. 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, wskazane i opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45231000-5, 45231300-8, 45316110-9, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3594907.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S. A.
Email wykonawcy: sekretariat.lublin@prd.pl
Adres pocztowy: ul. Krańcowa 7
Kod pocztowy: 21-100
Miejscowość: Lubartów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2593563.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2593563.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3497900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.