To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-21
Ogłoszenie nr 500032169-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.
Politechnika Częstochowska: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546447-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Częstochowska, Krajowy numer identyfikacyjny 164300000,
ul. ul. Dąbrowskiego
69,
42-201
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 250 415, e-mail
dzp@adm.pcz.czest.pl, faks
343 250 415.
Adres strony internetowej (url): www.pcz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/D-10/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Budownictwa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.): cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Bowiem Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia 4 250,00 zł brutto, a cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu wynosi 6 765,00 zł brutto. Ponadto Zamawiający w toku postępowania odrzucił ofertę następującego Wykonawcy: "DECORTEK" Grzegorz Kulejewski ul. Powstańców Śląskich 50 42-140 Panki Oferta ww. Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, gdyż oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny. W związku z tym, że zaoferowana przez Wykonawcę cena wykonania zamówienia w zadaniu nr 1 jest niższa o ponad 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający pismem RK-486/17 z dnia 08.08.2017r. wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w celu ustalenia, czy złożona przez Wykonawcę oferta w zadaniu nr 1 zawiera rażąco niską cenę. Wykonawca złożył wyjaśnienia wraz z dowodami w wyznaczonym terminie z treści, których wynika, że oferta w zadaniu nr 1 zawiera błędy w obliczeniu ceny. Bowiem Wykonawca błędnie skalkulował szafę ubraniową oraz szafę biurową jako jeden mebel, który miałby pełnić funkcję jednocześnie szafy ubraniowej oraz szafy biurowej. Natomiast zgodnie z pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ Zamawiający wymagał dostarczenia szafy ubraniowej i szafy biurowej jako dwa oddzielne meble. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych dla sekretariatu Wydziału Budownictwa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4268.29
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DECORTEK Grzegorz Kulejewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych dla Biura Dziekana Wydziału Budownictwa |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93. ust. 1. pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.): postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 22.08.2017r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 2 i 3 oraz unieważnienia zadania nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz powiadomił o tym fakcie wszystkich uczestników przedmiotowego postępowania. Wykonawca Alnag Barbara Wróbel odstąpił od podpisania umowy. Ponieważ upłynął termin związania ofertą Zamawiający nie miał możliwości dokonania ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert. Dlatego też Zamawiający unieważnił postępowanie na zadanie nr 3, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- roboty budowlane w ramach zadanie inwestycyjnego pn.: "Wzrost standardów infrastruktury medycznej i technicznej w obszarze Traktu Operacyjnego oraz Bloku Porodowego z Salą cięć cesarskich
- Dostawa i wymiana 3 200 sztuk dyfuzorów systemu napowietrzania ścieków zamontowanych w czterech reaktorach biologicznych znajdujących się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie.
- "Remont elewacji oficyny budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stary Rynek 21 w Częstochowie, stanowiącego zasób komunalny gminy, zarządzany i administrowany przez ZGM "TBS" Sp. z o.o."
- DOSTAWA WORKÓW MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych ARiMR w 2024 roku
- Wykonanie remontu pokoi biurowych w budynku Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej 11/13 w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku Urzędu Miejskiego w Zaklikowie
- Dostawa mebli i foteli biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa mebli wraz z rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem oraz gwarancją do Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej UMB.
- Dostawa mebli na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Dostawa foteli obrotowych, krzeseł konferencyjnych i mebli szkolnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa mebli biurowych do budynków Oddziału ZUS w Jaśle i podległych inspektoratów
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.