eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-21

Ogłoszenie nr 500032169-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.

Politechnika Częstochowska: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546447-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Częstochowska, Krajowy numer identyfikacyjny 164300000, ul. ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 250 415, e-mail dzp@adm.pcz.czest.pl, faks 343 250 415.
Adres strony internetowej (url): www.pcz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/D-10/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.13.00.00 - Meble biurowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Budownictwa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93. ust. 1. pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.): cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Bowiem Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia 4 250,00 zł brutto, a cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu wynosi 6 765,00 zł brutto. Ponadto Zamawiający w toku postępowania odrzucił ofertę następującego Wykonawcy: "DECORTEK" Grzegorz Kulejewski ul. Powstańców Śląskich 50 42-140 Panki Oferta ww. Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, gdyż oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny. W związku z tym, że zaoferowana przez Wykonawcę cena wykonania zamówienia w zadaniu nr 1 jest niższa o ponad 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający pismem RK-486/17 z dnia 08.08.2017r. wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w celu ustalenia, czy złożona przez Wykonawcę oferta w zadaniu nr 1 zawiera rażąco niską cenę. Wykonawca złożył wyjaśnienia wraz z dowodami w wyznaczonym terminie z treści, których wynika, że oferta w zadaniu nr 1 zawiera błędy w obliczeniu ceny. Bowiem Wykonawca błędnie skalkulował szafę ubraniową oraz szafę biurową jako jeden mebel, który miałby pełnić funkcję jednocześnie szafy ubraniowej oraz szafy biurowej. Natomiast zgodnie z pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ Zamawiający wymagał dostarczenia szafy ubraniowej i szafy biurowej jako dwa oddzielne meble.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych dla sekretariatu Wydziału Budownictwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4268.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DECORTEK Grzegorz Kulejewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Śląskich 50
Kod pocztowy: 42-140
Miejscowość: Panki
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13055.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych dla Biura Dziekana Wydziału Budownictwa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

art. 93. ust. 1. pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.): postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W dniu 22.08.2017r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 2 i 3 oraz unieważnienia zadania nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz powiadomił o tym fakcie wszystkich uczestników przedmiotowego postępowania. Wykonawca Alnag Barbara Wróbel odstąpił od podpisania umowy. Ponieważ upłynął termin związania ofertą Zamawiający nie miał możliwości dokonania ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert. Dlatego też Zamawiający unieważnił postępowanie na zadanie nr 3, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.