Ogłoszenie nr 500032086-N-2018 z dnia 13-02-2018 r.
Chorzów: Modernizacja obiektu przy Pl. Powstańców w Chorzowie-Remont sanitariatów basenowych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 98374-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, Krajowy numer identyfikacyjny 27156867300000,
ul. ul. Dąbrowskiego
113,
41500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2417050, 2411313, e-mail
inwestycje@moris.chorzow.pl, faks
322 417 055.
Adres strony internetowej (url): www.moris.chorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obiektu przy Pl. Powstańców w Chorzowie-Remont sanitariatów basenowych
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych i sanitarnych wynikających z przebudowy sanitariatów w szatni damskiej (parter) oraz męskiej (I piętro). Dodatkowo należy rozebrać przyległy budynek starej chlorowni. Szczegółowy zakres rzeczowy i ilościowy robót według przedmiarów oraz dokumentacji projektowej w załączeniu do zaproszenia 1.2. Szczegółowy zakres prac dla określa dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiary robót , stanowiące załączniki do zaproszenia. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 290 ze zm.). Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót z uwzględnieniem uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia - odpowiedzi na pytania wykonawców, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi i zgodnie z ustaleniami, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie. Wykonawca robót zapewnić musi wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Wszystkie zastosowane materiały będą posiadały stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje itp. wymagane prawem. Dokumenty te będą stanowiły dokumentację odbiorową 1.3. Roboty prowadzone będą na podstawie zgłoszenia właściwemu organowi. Inwestor posiada- zgłoszenie robót - brak sprzeciwu na rozbiórka chlorowni UWAGA! Wykonawca może uwzględnić szczególne warunki dotyczące godzin pracy (praca całodobowa), ze względu na nieczynny obiekt. 1.4. Rozwiązania równoważne Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W związku z powyższym Wykonawca może złożyć ofertę [rozwiązanie] równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp "Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego". Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej Zaproszeniu. II. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający na podstawnie art.29 ust.3a wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( tekst jednolity Dz.U. z 2016 poz.1666 późn. zm.) pracowników, którzy będą świadczyli pracę związaną z wykonywaniem następujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, z wyłączeniem kadry kierowniczej: - Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe - Roboty instalacyjne i wod. -kan. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu [wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy], lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy większe zaangażowanie pracowników [wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia]. UWAGI: W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1.5 Zaproszenia. Czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków i określeniem ilości osób otrzymujących minimalne wynagrodzenie. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć oświadczenie Zamawiającemu w terminie 7 dni od otrzymania wezwania podpisane przez osoby uprawnione do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45442100-8,
45410000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 19.06.2017 do 15.12.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/01/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp: zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, które stały się niezbędne do wykonania i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
- wyburzenie dodatkowych ścianek działowych - piętro
- wykonanie dodatkowych tynków na ściankach - piętro
- wykonanie nadproży
- wykonanie wylewek i izolacji
- wykonanie instalacji elektrycznej
- drzwi PCV I piętro
- 2 szt. stelaży pod umywalkę
- 2 szt. wpustów ściekowych z blokadą antyzapachową
- pogrubienie tynków na powierzchni 125m2
- wymiana pionów instal. c.o.
- wyburzenie dodatkowych ścianek działowych.parter
- wykonanie dodatkowych tynków na ściankach jak wyżej od strony basenowej.
- demontaż i ponowny montaż aparatury pomiarowej wraz z instalacja w związku z koniecznością wyburzenia starej i wymurowania nowej ścianki działowej - na której urządzenia te są zamontowane.
- Wywóz gruzu i opłata za wysypisko z dodatkowo wyburzonych ścianek działowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
zakres powyższych robót wpłyną na zmianę wartości zawartej umowy na kwotę netto 134186.39 pln
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Zakup wraz z dostawą sprzętu do pielęgnacji boisk na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Sportu w Chorzowie.
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe ścian w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej i sanitariatów w Liceum Ogólnokształcącym nr 1 w Chorzowie przy ul. Dąbrowskiego 36
- Dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji na okres 24 miesięcy.
- "Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w II półroczu 2024 r."
- 2 Budynek dla otocjonów
- Dostawa wraz z wdrożeniem i konfiguracją przełączników szkieletowych oraz usługa konfiguracji i wdrożenie segmentacji sieci szpitalnej
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa placu zabaw w miejscowości Zarośle
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.