eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skąpe › "Przebudowa drogi powiatowej nr 1223F w m. Ołobok w zakresie budowy chodnika"



Ogłoszenie z dnia 2018-02-13

Ogłoszenie nr 500031891-N-2018 z dnia 13-02-2018 r.

Gmina Skąpe: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1223F w m. Ołobok w zakresie budowy chodnika"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 625935-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Skąpe, Krajowy numer identyfikacyjny 97077050500000, ul. Skąpe 65, 66213 Skąpe, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 068 3419213 w. 22, e-mail przetargi@skape.pl, faks 683 419 180.
Adres strony internetowej (url): www.bip.skape.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi powiatowej nr 1223F w m. Ołobok w zakresie budowy chodnika"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: .: "Przebudowa drogi powiatowej nr 1223F w m. Ołobok w zakresie budowy chodnika" na dz. ewid. nr 381/3, 471, 408/1 - obręb Ołobok, Gm. Skąpe, przyjętego do realizacji przez Gminę Skąpe od Powiatu Świebodzińskiego Uchwałą nr XXXII/294/2017 Rady Gminy Skąpe z dnia 14 września 2017 r. 2. Roboty budowlane zostaną wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną przez PROGAMP Paweł Ratus ul. Energetyków 7/210, 65-729 Zielona Góra, na podstawie której Starostwo Powiatowe w Świebodzinie dokonało 19.04.2017 r. zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych.Prace będą dotyczyły wyłącznie działek nr 97/1 oraz 114 obręb Niesulice, Gm. Skąpe, stanowiących drogę publiczną nr 1223F. 3. W ramach realizacji zadania, objętego niniejszym postępowaniem przetargowym, przewiduje się wykonanie przebudowy drogi w etapach: -etap I - odcinek od skrzyżowania z ul. Nadbrzeżną do skrzyżowania z DP1231F - dł. 214,20m; -etap II - odcinek od skrzyżowania z DP1231F w kierunku Niesulic - dł. 250,33m. 4. Zakres prac w ramach inwestycji (etap I i II): -Budowa jednostronnego chodnika o szerokości 1,5m; -Utworzenie przejścia dla pieszych; -Przebudowa zjazdów; -Regulacja wysokościowa istniejących włazów i pokryw uzbrojenia podziemnego; -Regulacja wysokościowa wpustu deszczowego. 5. Wymagania konstrukcyjne dotyczące robót do wykonania: 1) Konstrukcja chodników: -Betonowa kostka brukowa - gr. 8 cm; -Podsypka cem. - piaskowa - gr. 5 cm; -Warstwa odsączająca - gr. 10cm. 2) Konstrukcja nawierzchni zjazdów- nawierzchnia z kostki betonowej: -Betonowa kostka brukowa - gr. 8 cm; -Podsypka cem. - piaskowa - gr. 5 cm; -Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm - gr. 20 cm. 3) Konstrukcja nawierzchni zjazdów - nawierzchnia bitumiczna: -Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 5 cm; -Podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - gr. 7cm; -Podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5mm - gr. 20 cm. 6. Wszystkie materiały zastosowane przy przebudowie drogi muszą posiadać atesty i być dopuszczone do stosowania w budownictwie. Wszystkie warstwy konstrukcyjne nawierzchni należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami. 7. Zakres powierzony do wykonania Wykonawcy będzie obejmował wszystkie prace niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją projektową oraz umową z Wykonawcą. 8. W zakresie obowiązków wykonawcy będzie m. in. opracowanie i wprowadzenie czasowej oraz wprowadzenie stałej organizacji ruchu, wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej po zrealizowaniu zadania, jak również przestrzeganie zapisów uzyskanych decyzji, uzgodnień, warunków, zatwierdzeń, ustaleń itp., uzyskanych przez Inwestora w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z SIWZ, projektem budowlano-wykonawczym, projektem stałej organizacji ruchu, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarem robót i wzorem kosztorysu ofertowego. Dokumentacja jw. stanowi odpowiednio załączniki do SIWZ, takie jak: -Załączniki nr 8a SIWZ - Projekt, -Załączniki nr 8b SIWZ - Projekt stałej organizacji ruchu, -Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, -Załącznik nr 10a do SIWZ - Przedmiar robót (etap I i etap II), -Załącznik nr 10b do SIWZ - Wzór kosztorysu ofertowego (etap I i etap II). 10. Wykonawca uwzględnił w swojej ofercie koszty: a) wywiezienia i utylizacji materiałów odpadowych, rozbiórkowych, gruzu z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, c) zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: ? zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, ? zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. d) uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii oraz zrzutu ścieków. e) uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, decyzji, zatwierdzeń i ich aktualizacji oraz dopełnienia obowiązków/warunków/wymagań i koszty wynikające z wszelkich wydanych dla przedsięwzięcia decyzji/uzgodnień/zatwierdzeń, wykonania dokumentacji i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu drogowego oraz stałej organizacji ruchu, przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą, itp. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania - obowiązującym przy realizacji zadania będzie rozliczenie kosztorysowe inwestycji, zgodnie z technologią robót określoną Polskimi Normami oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 12. Wartość oferty na wykonanie inwestycji Wykonawca określi według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 13. Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia zaakceptowanego przez Zamawiającego: harmonogramu rzeczowo-finansowego w układzie tabeli elementów rozliczeniowych, zgodnie z wzorem kosztorysu ofertowego Zamawiającego, będącego podstawą do wypłaty należnego wynagrodzenia, który będzie stanowił załącznik do umowy. 14. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. 15. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 16. Podane w SIWZ oraz dokumentacji nazwy urządzeń, materiałów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie są propozycją autorów dokumentacji i nie stanowią rozwiązań wiążących z punktu widzenia ustawy PZP, a służą jedynie określeniu standardu, gdzie ostatecznie dobrane materiały i urządzenia nie mogą posiadać charakterystycznych parametrów technicznych niższych niż przyjęte w dokumentacji - należy je czytać z dopiskiem "lub równoważne". Kiedy przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 17. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne do opisanych w SIWZ, dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 18. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w tym zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 19. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 20. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 21. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych oraz innych. Ponadto na żądanie Zamawiającego Wykonawca przekaże Zamawiającemu materiały budowlane i inne elementy mienia z rozbiórki. 22. Po zakończeniu robót, ale przed odbiorem końcowym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót lub określonego dokumentacją projektową przedsięwzięcia. 23. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, na warunkach określonych w projekcie umowy, przez okres (zgodnie z deklaracją w ofercie): 36, 48 lub 60 miesięcy, od daty odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego. W tym okresie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 24. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ, Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przy uwzględnieniu pozycji wynikających z przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego. 25. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu dziennik budowy, protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację geodezyjną powykonawczą dotyczącą wykonanych robót budowlanych oraz wszelką inną niezbędną dokumentację budowy. 26. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233120-6, 71500000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147802.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SID-BUD Maciej Sidorowicz . 66-213
Email wykonawcy: sidor_100@o2.pl
Adres pocztowy: Węgrzynice 12 66-213 Skąpe
Kod pocztowy: 66-213
Miejscowość: Węgrzynice 12
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 181796.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 181796.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 236776.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.