eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Sukcesywna dostawa okładek dyplomu ukończenia studiów oraz papieru na suplement do dyplomu dla Politechniki Rzeszowskiej przez okres 36 miesięcy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-13

Ogłoszenie nr 500031781-N-2018 z dnia 13-02-2018 r.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza: Sukcesywna dostawa okładek dyplomu ukończenia studiów oraz papieru na suplement do dyplomu dla Politechniki Rzeszowskiej przez okres 36 miesięcy.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504378-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500015339-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 17490000000, ul. ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, e-mail rraparat@prz.rzeszow.pl, faks 17 8651075, 865383.
Adres strony internetowej (url): www.prz.edu.pl
Adres profilu nabywcy: www.ogloszenia.propublico.pl/prz

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia wyższa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa okładek dyplomu ukończenia studiów oraz papieru na suplement do dyplomu dla Politechniki Rzeszowskiej przez okres 36 miesięcy.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NA/P/2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywna dostawa papieru na suplement i teczek na dyplomy przez okres 36 miesięcy obejmuje: 1.Papier na suplement(biały)-150 000 sztuk 2.Okładka na dyplom-14 000 sztuk 1) Papier na suplement(biały)- format po objęciu A4(210x297 mm); papier offsetowy biały, gramatura 80 g/m2 zgodnie z Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa wyższego Dz.U.2017 poz. 279 z dnia 16 lutego 2017 r. w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu 2)Okładka na dyplom - rozmiar 225/310 mm - wykonana z tektury introligatorskiej 2 mm - z zewnątrz wykończona tkaniną introligatorską Frankonia kolor granatowy (nr 753/190) - wewnątrz po prawej stronie skośny pasek na włożenie dokumentów o szerokości 1 cm -wykonany z tej samej okleiny, oddalony od obu krawędzi o około 100 mm - wykończenie środka białym kartonem - na okładce tłoczenie srebrną folią logo PRz w rozmiarze 75/30 mm Warunki dostawy: 1. Dostawa przedmiotu umowy następować będzie partiami w oparciu o zamówienia częściowe zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego 2. Wykonawca realizuje dostawę wynikającą z zamówienia częściowego w terminie do 7 dni od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia częściowego w sposób telefoniczny lub pisemny. 3. Towar będzie dostarczany transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego na terenie Rzeszowa 4. Towar dostarczany będzie w opakowaniu, którego koszt zostanie wyliczony w cenie towaru Zamawiający wymaga w odniesieniu do wszystkich dostarczanych produktów: - spełnienie wymogów normy ISO 9001 lub równoważnej, Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających spełnianie wyżej wskazanej normy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywna dostawa okładek dyplomu ukończenia studiów oraz papieru na suplement do dyplomu dla Politechniki Rzeszowskiej przez okres 36 miesięcy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 115041.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Poligraficzno-Introligatorska Udziałowiec sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing@udzialowiec.com.pl
Adres pocztowy: Narcyzowa 2
Kod pocztowy: 42-256
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 130000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.