eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Wykonanie oświetlenia dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Kościerzyna.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-21

Ogłoszenie nr 500031678-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna: Wykonanie oświetlenia dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Kościerzyna.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560577-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 19059790900000, ul. Stare Nadleśnictwo 5, 83400 Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 866 342, e-mail zkgk@koscierzyna.pl, faks 586 866 960.
Adres strony internetowej (url): www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie oświetlenia dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Kościerzyna.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.08.2017.MS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia dróg i ulic zlokalizowanych na terenie gminy Kościerzyna. Lokalizacja inwestycji obejmuje następujące miejscowości Czarlina - dz.681 - 1 punkt oświetleniowy, Skorzewo ul. Kwiatowa - dz.997 - 2 punkty oświetleniowe, Skorzewo ul. Kasztanowa - dz.553,555 - 1 punkt oświetleniowy, Skorzewo ul. Kościelna - dz.576/1,551 - 1 punkt oświetleniowy, Skorzewo ul. Leśna - dz.955 - 1 punkt oświetleniowy, Sarnowy - dz.408 - 1 punkt oświetleniowy, Kościerzyna Wybudowanie - dz.338 - 1 punkt oświetleniowy, Juszki -dz.12/2 - 1 punkt oświetleniowy, Wielki Klincz - dz.966 - 1 punkt oświetleniowy, Gostomie -dz.217/6 - 1 punkt oświetleniowy, Kościerska Huta - dz.135/1 - 2 punkty oświetleniowe, Puc -dz.69/1 - 1 punkt oświetleniowy, Nowy Klincz -dz. 117/1,381/17 - 1 punkt oświetleniowy, Niedamowo - dz. 58/1,33/6 - 1 punkt oświetleniowy, Łubiana ul. Polna - dz. 241/4, 242/9, 243/7 - 4 punkty oświetleniowe. Inwestycja obejmuje montaż opraw oświetlenia ulicznego typu LED zasilanych z istniejących linii kablowych/napowietrznych będących własnością Gminy Kościerzyna oraz z nowych układów pomiarowych przyłączanych do sieci zewnętrznych Energa-Operator zgodnie z wydanymi "Warunkami Przyłączenia". Wszystkie oprawy oświetlenia ulicznego załączane będą w układzie automatycznym - czujnik zmierzchowy. Uwaga: Wyceniając roboty należy uwzględnić następujące zmiany w stosunku do załączonego projektu i przedmiaru robót t.j: Skorzewo ul. Kwiatowa - dz.997 - uwzględnić tylko 2 punkty oświetleniowe, Skorzewo ul. Kościelna -dz.576/1,551 - uwzględnić tylko 1 punkt oświetleniowy i cała linie kablową z uwagi na planowaną w tym roku budowę chodnika, Skorzewo ul. Leśna - dz.955 - uwzględnić tylko 1 punkt oświetleniowy, Łubiana ul. Polna - dz. 241/4, 242/9, 243/7 - uwzględnić tylko 4 punkty oświetleniowe (jak w przedmiarze) ze względu na to, że dwie pierwsze zostały już wykonane w 2016 r. Pozostały zakres robót pozostaje bez zmian. Do wykonania po uwzględnieniu powyższych zmian pozostaje łącznie 20 punktów świetlnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2


Dodatkowe kody CPV: 45314300-4, 45111000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 194095.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalacji Elektrycznych Edmund Cirocki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Elżbietowo 21 a
Kod pocztowy: 83-330
Miejscowość: Żukowo
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 127182.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 127182.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 207985.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.