eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Remont elewacji oraz wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Placówce Straży Granicznej w Tuplicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-21

Ogłoszenie nr 500031675-N-2017 z dnia 21-09-2017 r.

Krosno Odrzańskie: Remont elewacji oraz wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Placówce Straży Granicznej w Tuplicach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512649-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 110219-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, Krajowy numer identyfikacyjny 970598756, ul. ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 3582201, e-mail nadodrzanski.zamowienia@strazgraniczna.pl, faks 68 3582708.
Adres strony internetowej (url): http://bip.nadodrzanski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont elewacji oraz wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Placówce Straży Granicznej w Tuplicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

18-2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji oraz wymiany stolarki okiennej w budynku nr 1 w Placówce Straży Granicznej w Tuplicach - branża budowlana i elektryczna. Przedmiot zamówienia określają szczegółowo: 1) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i elektrycznych, 2) przedmiar robót.


II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:

45453000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do 08.09.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, iż po rozpoczęciu prac objętych zamówieniem podstawowym, zajdzie konieczność przygotowania podłoża pod przyklejenie styropianu przez wymianę zmurszałej cegły i wykonanie nowych tynków w miejscach zniszczonych. W czasie opracowywania specyfikacji technicznej wykonania robót i przedmiaru robót nie można było przewidzieć zaistniałej sytuacji, ponieważ pojedyncze miejsca odkrywek nie odzwierciedlały stanu technicznego całego podłoża. W związku z powyższym zaszła sytuacja, w której konieczne jest wykonanie dodatkowych prac (robót) wykraczających poza przedmiot umowy określony w SIWZ wraz z załącznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert. Powyższe powoduje wydłużenie terminu wykonania zamówienia do dnia 20.10.2017 r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, iż po rozpoczęciu prac objętych zamówieniem podstawowym, zajdzie konieczność przygotowania podłoża pod przyklejenie styropianu przez wymianę zmurszałej cegły i wykonanie nowych tynków w miejscach zniszczonych. Powyższe powoduje zwiększenie szacowanej wielkości robót o 20 844,27 zł netto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, iż po rozpoczęciu prac objętych zamówieniem podstawowym, zajdzie konieczność przygotowania podłoża pod przyklejenie styropianu przez wymianę zmurszałej cegły i wykonanie nowych tynków w miejscach zniszczonych. W czasie opracowywania specyfikacji technicznej wykonania robót i przedmiaru robót nie można było przewidzieć zaistniałej sytuacji, ponieważ pojedyncze miejsca odkrywek nie odzwierciedlały stanu technicznego całego podłoża.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.