eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › zagospodarowanie terenu po lądowisku dla helikopterów na potrzeby rehabilitacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-12

Ogłoszenie nr 500031538-N-2018 z dnia 12-02-2018 r.

Powiat Iławski: zagospodarowanie terenu po lądowisku dla helikopterów na potrzeby rehabilitacji

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Warmia - Mazury 2014-2020 oś priorytetowa 8 obszary wymagające rewitalizacji, działanie 8.1. rewitalizacja obszarów miejskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632141-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiat Iławski, ul. Gen. Wł. Andersa 2a, 14-200 Iława, REGON 510742468, osoba do kontaktu: Dorota Rynkowska tel. 89/6490742
Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego w Iławie, ul. Andersa 3, 14-200 Iława, Regon 510879196, osoba do kontaktów: Żaneta Jończak, tel. 89/6449806


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Iławski, Krajowy numer identyfikacyjny 51074246800000, ul. ul. Gen. Władysława Andersa , 14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 649 07 42, e-mail przetargi@powiat-ilawski.pl, faks 089 649 66 00.
Adres strony internetowej (url): http://bip.powiat-ilawski.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialny jest Powiat Iławski. Zamówienie będzie udzielane przez Powiat Iławski na mocy zawartego porozumienia. Zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz Powiatu Iławskiego oraz Powiatowego Szpitala w Iławie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zagospodarowanie terenu po lądowisku dla helikopterów na potrzeby rehabilitacji

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotowa inwestycja polega na zagospodarowaniu terenu po byłym lądowisku dla helikopterów na potrzeby rehabilitacji wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (w tym przyłączami: elektroenergetycznym, wodociągowym, telekomunikacyjnym). 2.Zaprojektowane zagospodarowanie terenu po lądowisku dla helikopterów będzie służyło jako miejsce wypoczynku i rekreacji pacjentów Powiatowego Szpitala w Iławie oraz odwiedzających. 3.Lokalizacja budowy: Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 3, dz. nr 492/2 (w projekcie budowlanym nr działki 33/13 - podział działki i związana z tym zmiana numeracji nastąpiła po wykonaniu projektu budowlanego i wydaniu decyzji pozwolenia na budowę). Powierzchnia obszaru rewitalizowanego: 4660m2. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: ? wykonanie komory technicznej żelbetowej, ? wykonanie opasek, ? instalacje wiat ogrodowych, ? wykonanie kanału technicznego, ? założenie trawników, ? wykonanie nasadzeń, ? wykonanie nawierzchni bezpiecznej, ? wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, płyt betonowych, bloków betonowych ? wykonanie miejsc parkingowych jako utwardzenia z kostki betonowej, ? instalacje ścian wodnych, ? wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenie i monitoring), ? wykonanie instalacji sanitarnej, ? dostawę i montaż elementów małej architektury. 5. W ramach robót będących przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń (w szczególności sprzęt do ćwiczeń rehabilitacyjnych). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo w przedmiarach robót. 8. Zgodnie z art. 36b ust.1 ustawy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania nazw (firm) Podwykonawców o ile są znane na etapie składania oferty. 9. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający określił w rozdziale 24 SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45223800-4


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233124-4, 45230000-9, 45233100-0, 45112710-5, 45112723-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1500828.14
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOVUM Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: przetargi@novumgrom.com
Adres pocztowy: ul. Bolesława Chrobrego 1
Kod pocztowy: 12-100
Miejscowość: Szczytno
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2069000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2069000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2784000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.