Ogłoszenie nr 500031474-N-2018 z dnia 12-02-2018 r.
Miasto Zabrze: "Dostawa materiałów komputerowych i akcesoriów do UM Zabrze" Zadanie 1 - Dostawa materiałów komputerowych Zadanie 2 - Dostawa akcesoriów i wyrobów do komputerów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 276255520,
ul. Powstańców Śląskich
5-7,
41-800
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323733537, e-mail
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks
323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa materiałów komputerowych i akcesoriów do UM Zabrze" Zadanie 1 - Dostawa materiałów komputerowych Zadanie 2 - Dostawa akcesoriów i wyrobów do komputerów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.83.2017.EK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów komputerowych i akcesoriów do Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zamówienie realizowane będzie w częściach, według potrzeb Zamawiającego. Dostarczone materiały komputerowe i akcesoria winny być fabrycznie nowe (nie regenerowane). Zadanie 1 - Dostawa materiałów komputerowych Tonery, głowice, tusze, bębny do drukarek. Dostarczone materiały eksploatacyjne winny posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 6 miesięcy. Zadanie 2 - Dostawa akcesoriów i wyrobów do komputerów Nośniki pamięci, napędy, myszy i klawiatury komputerowe, podkładki, przedłużacze i listwy zasilające i inne akcesoria komputerowe oraz akumulatory, opaski zaciskowe, akcesoria do czyszczenia sprzętu komputerowego itp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30192113-6, 30192320-0, 30230000-0, 30234000-8, 30234100-9, 30234500-3, 30237000-9, 30237410-6, 30237460-1, 32421000-0, 31400000-0, 30200000-1, 32420000-3, 30233153-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów komputerowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
600689.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Informatycznych Aspo Soft s.c. Adam Skrzypek, Robert Śmiejka,
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
738847.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa akcesoriów i wyrobów do komputerów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22698.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Usług Informatycznych Aspo Soft s.c. Adam Skrzypek, Robert Śmiejka
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27918.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 70 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów komputerowych i akcesoriów. Dostawy te są powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy o zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) W związku z powyższym świadczenie dostawy materiałów komputerowych i akcesoriów spełnia przesłanki umożliwiające zastosowanie trybu zapytania o cenę zgodnie z treścią art. 70 ustawy z dnia 29.01.2004 r
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- "Przebudowa obiektów inżynierskich na terenie miasta Zabrze. Most w ciągu ul. Jagiellońskiej nad rzeką Bytomką."
- ZBO 2024-"Budowa oświetlenia przejść dla pieszych w formule Zaprojektuj i wybuduj" Zadanie nr 1, 2
- Zabrzańskie Innowacje Energetyczne - koncepcja rozwoju klastra energii
- DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO BENRALIZUMAB
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 4 - 3 PIĘTRO
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
- Dostawa akcesoriów komputerowych na potrzeby Kujawsko-Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Elżbiety w Szczecinku oraz Zespołu Szkół nr 7 w Białym Borze.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.