eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Różańsko › Budowa budynku biurowo-administracyjnego i budynku gospodarczo-garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą - III postępowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-20

Ogłoszenie nr 500031275-N-2017 z dnia 20-09-2017 r.

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Różańsko: Budowa budynku biurowo-administracyjnego i budynku gospodarczo-garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą - III postępowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547091-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Różańsko, Krajowy numer identyfikacyjny 21023828800000, ul. Różańsko , 74311 Różańsko, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 601 814, e-mail rozansko@lasy.szczecin.gov.pl, faks 957 601 814.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecin/nadl_rozansko/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Skarbu Państwa nie posiadająca osobowści prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku biurowo-administracyjnego i budynku gospodarczo-garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą - III postępowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę budynku biurowo-administracyjnego oraz budynku gospodarczo-garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Różańsku, na działkach nr 429/1, 417/1, 405, 464/3, 398, 416/2, 427 obręb nr 3 Różańsko. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Budynek biurowo-administracyjny - budynek w technologii tradycyjnej, niepodpiwniczony, dwuczęściowy. Część dwukondygnacyjna składająca się z parteru i poddasza użytkowego połączona łącznikiem z parterową częścią konferencyjną. Dach o konstrukcji drewnianej kryty dachówką ceramiczną. Powierzchnia użytkowa: 872,82 m² Powierzchnia całkowita: 1 281,20 m² Kubatura: 4 640,95 m³. 2) Budynek gospodarczo-garażowy - budynek parterowy, niepodpiwniczony, technologia tradycyjna, murowana z dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej pokrytym dachówką ceramiczną. Od strony szczytu budynku wiata na rowery. Powierzchnia zabudowy: 218,00 m² Powierzchnia użytkowa: 188,02 m² Kubatura budynku: 980,50 m³ Kubatura budynku z wiatą: 1 068,20 m³. 3) ZAKRES ROBÓT: a) Roboty budowlane, w tym między innymi: - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne i fundamentowe - roboty żelbetowe - roboty murowe - dach: konstrukcja i pokrycie - stolarka okienna i drzwiowa - roboty wykończeniowe wewnętrzne - tynki, okładziny ścian, sufity, podłoża i posadzki, roboty malarskie - roboty elewacyjne b) Wewnętrzne instalacje sanitarne, w tym między innymi: instalacja wodociągowa i p.poż., instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacje grzewcze, instalacja wentylacji mechanicznej, klimatyzacji, instalacja pompy ciepła c) Wewnętrzne instalacje elektryczne w tym między innymi: instalacja oświetlenia, gniazd wtykowych, zasilania urządzeń, odgromowa d) Instalacje teleinformatyczne wewn. + kanalizacja kablowa e) Instalacje teletechniczne zabezpieczeń obiektu f) Przyłącza instalacyjne sanitarne i elektryczne g) Instalacja dolnego źródła ciepła h) Drogi, ukształtowanie terenu, zieleń, mała architektura, kładka piesza 4) Wznowienie granic działek o nr ewid. 429/1 oraz 417/1, na której realizowana będzie inwestycja zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1c) do SIWZ. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony i opisany w Dokumentacji Projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5930317.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KANROD Dariusz Dorna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mężykowska 2B/5
Kod pocztowy: 64-735
Miejscowość: Miały
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7292863.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7292863.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7573647.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.