eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Wronki w roku 2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-12

Ogłoszenie nr 500031225-N-2018 z dnia 12-02-2018 r.

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy: Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Wronki w roku 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503792-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, Krajowy numer identyfikacyjny 52696600000, ul. ul. Ratuszowa 5, 64510 Wronki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 545 300, e-mail przetargi@wronki.pl, faks 672 545 328.
Adres strony internetowej (url): www.wronki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Wronki w roku 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Mechaniczne równanie, profilowanie i utwardzenie walcem wibracyjnym dróg gruntowych o powierzchni ok. 650 tys. m2 na terenie miasta i gminy Wronki w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2. Zakup, załadunek i ubicie walcem wibracyjnym mieszanki kamienno-żwirowej w ilości ok. 5.000,00 ton frakcji 1-40 mm na terenie miasta i gminy Wronki w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. W skład mieszanki wchodzą: kamień łamany frakcji do 40 mm (70% zawartości) oraz żwir frakcji do 2 mm (30% zawartości). 3. Ręczne uzupełnienie ubytków za i pomiędzy płytami betonowymi w ciągu dróg śladowych kruszywem granitowym max. frakcji 0-16 mm wraz z wyprofilowaniem i zagęszczeniem w ilości ok. 100 ton.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1.Zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie mieszanki kamienno - żwirowej frakcji 1 - 40 mm bez zanieczyszczeń obcych (m.in. drutów, metalu, szkła, śmieci, gazobetonu), dowóz zakupionego materiału na wskazane przez Zamawiającego odcinki dróg na terenie Gminy Wronki, rozładunek materiału na drogę, - w miejscach wyznaczonych do remontu wyrównanie mechaniczne, ręczne i zagęszczenie. 2.Wyrównanie wybojów, kolein i zapewnienia lepszego odwodnienia dróg na całej ich szerokości uzyskując profil poprzeczny ze spadkiem dwustronnym dla odprowadzenia wód deszczowych. Profilowanie dróg należy prowadzić przy pomocy równiarek. Profilowanie należy wykonać po średnim deszczu, gdy grunt jest nawilgocony, co ułatwia ścięcie gruntu na wygórowaniach, jak i jego zagęszczenie. W czasie profilowania równiarka powinna: wyrównać wyboje ziemią otrzymaną przez ścięcie wygórowań, powstałych z materiału wyniesionego z wybojów przez koła pojazdów, odtworzyć profil pierwotny przez ścięcie poboczy i przesunięcie otrzymanej stąd ziemi ku środkowi drogi z jednoczesnym wyrównaniem kolein; uporządkować i wyrównać pobocze mechanicznie i ręczne. Powstający w wyniku równania wałek od strony krawędzi należy zlikwidować, aby na drodze nie gromadziła się woda. Profilowaną drogę należy zagęścić. 3.Uzupełnienie ubytków pomiędzy i za płytami betonowymi w ciągu dróg śladowych należy wykonywać ręcznie kruszywem granitowym frakcji max. 0-16 mm. Przy uzupełnianiu ubytków należy zachować odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne w celu odpowiedniego odprowadzenia wody deszczowej. Do zagęszczenia można użyć zagęszczarek ręcznych w taki sposób aby nie uszkadzały płyt betonowych. 4.Sposób prowadzenia prac: a)Przed przystąpieniem do prac na drogach w danej wsi Wykonawca powiadomi Sołtysa danej wsi i Zamawiającego o terminie prowadzonych prac. Sołtys danej wsi uprawniony jest do kontrolowania jakości wykonywanych usług. b)Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia wykonania prac polegających na równaniu, profilowaniu i utwardzeniu dróg gruntowych oraz uzupełnianiu ubytków pomiędzy i za płytami betonowymi, zobowiązany jest do zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu w celu odbioru. Zamawiający ma obowiązek odbioru prac w ciągu 5 dni. c)Do zgłoszenia odbioru prac należy złożyć dokumenty potwierdzające wyrównanie dróg oraz ilość wbudowanego materiału. d)Jeżeli podczas odbioru lub kontroli przez Zamawiającego w mieszance kamienno-żwirowej zostaną odkryte jakiekolwiek zanieczyszczenia (m.in. elementy drutów, metali, szkła, śmieci, gazobetonu), wówczas za te partie materiału zastosowane do wbudowania w pas drogowy Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy. e)Wykonawca musi wziąć pod uwagę wykonanie niektórych prac ręcznie, w celu zapewnienia ich estetycznego wyglądu. f)Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nieuszkodzenia oznaczeń geodezyjnych. W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne. g)Podczas prowadzenia prac drogowych należy przestrzegać warunków BHP. 5.Zabrania się stosowania materiałów o parametrach innych niż określone SIWZ. Wykonawca na każdym etapie prowadzonych prac udostępni do kontroli pracownikowi Zamawiającego materiał wykorzystywany do utwardzenia dróg gruntowych. Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania do realizacji zamówienia materiałów pochodzących z rozbiórki torów kolejowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14210000-6


Dodatkowe kody CPV: 14212200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 423500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Transport Ciężarowy Wykopy Ziemne i Nawierzchniowe Usługi Pozostałe i Handel Paweł Chytry
Email wykonawcy: transchytry@interia.pl
Adres pocztowy: ul. Szamotulska 15b, Nowa Wieś
Kod pocztowy: 64-510
Miejscowość: Wronki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 520905.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 520905.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 609465.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.