eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa mankietów wraz z dzierżawą aparatu do ucisku pneumatycznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-12

Ogłoszenie nr 500031080-N-2018 z dnia 12-02-2018 r.

Katowice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 510626-N-2018
Data: 05/02/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 001325767, ul. ul. Ceglana 35, 40-514 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3581460, 3581200, 3581332, e-mail zp@uck.katowice.pl, faks 32 2518437, 32 35 8 432.
Adres strony internetowej (url): https://www.uck.katowice.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mankietów wraz z dzierżawą aparatu do ucisku pneumatycznego Numer referencyjny: DZP/381/9B/2018 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
W ogłoszeniu powinno być: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mankietów wraz z dzierżawą aparatów do ucisku pneumatycznego Numer referencyjny: DZP/381/9B/2018 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa mankietów wraz z dzierżawą aparatu do ucisku pneumatycznego. Wykonawca w ramach niniejszego postępowania jest zobowiązany dostarczać Zamawiającemu mankiety oraz wydzierżawić aparat do ucisku pneumatycznego.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa mankietów wraz z dzierżawą aparatów do ucisku pneumatycznego. Wykonawca w ramach niniejszego postępowania jest zobowiązany dostarczać Zamawiającemu mankiety oraz wydzierżawić 2 sztuki aparatów do ucisku pneumatycznego.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 5. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) b) zmiany producenta w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że przedmiot zamówienia innego producenta w pełni spełnia wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków w tym zapewni kompatybilność aoferowanych Mankietów z dzierżawionym urządzeniem, a cena będzie nie wyższa niż określona w załączniku nr 1. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji przedmiotu zamówienia oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. c) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania; d) zmniejszenie ceny określonej w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej, okresowe rabaty lub promocje; e) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, zmiana sposobu konfekcjonowania, pod warunkiem, że zmiana następuje na produkt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie; f) zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych Mankietów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto (w zakresie części) przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych. g) W przypadku wskazanym §4 ust 4 umowy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie Urządzenia innego producenta lub innego typu spełniającego w pełni wymogi określone w załączniku nr 2. 6. Zmiany określone w ust. 5 pkt a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 5 pkt b) - g) i ust. 7 wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 7. Strony dopuszczają również możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne pod warunkiem, że zmiany takie będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Strona zamierzająca uzyskać zmianę wysokości wynagrodzenia zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o wprowadzenie stosownej zmiany. Wniosek o zmianę wynagrodzenia musi zawierać: a) wskazanie okoliczności stanowiącej podstawę do zmiany b) uzasadnienie wskazujące jaki wpływ ma okoliczność na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, c) propozycję nowej wysokości wynagrodzenia. Na skutek złożonego, kompletnego wniosku spełniającego wymagania określone powyżej Strony w terminie 10 dni podejmą negocjacje dotyczące nowej wysokości wynagrodzenia. W przypadku uzgodnienia nowej wysokości wynagrodzenia Strony zawrą stosowny pisemny aneks do umowy. W przypadku gdyby nie doszło do porozumienia odnośnie nowej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy każda ze Stron ma prawo rozwiązać umowę z zachowaniem trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia upływającego na koniec miesiąca kalendarzowego
W ogłoszeniu powinno być: Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 5. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) b) zmiany producenta w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że przedmiot zamówienia innego producenta w pełni spełnia wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków w tym zapewni kompatybilność zaoferowanych Mankietów z dzierżawionymi urządzeniami, a cena będzie nie wyższa niż określona w załączniku nr 1. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji przedmiotu zamówienia oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. c) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania; d) zmniejszenie ceny określonej w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej, okresowe rabaty lub promocje; e) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, zmiana sposobu konfekcjonowania, pod warunkiem, że zmiana następuje na produkt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie; f) zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych Mankietów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto (w zakresie części) przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych. g) W przypadku wskazanym §4 ust 4 umowy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie Urządzeń innego producenta lub innego typu spełniającego w pełni wymogi określone w załączniku nr 2. 2. Zmiany określone w ust. 5 pkt a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 5 pkt b) - g) i ust. 7 wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 3. Strony dopuszczają również możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne pod warunkiem, że zmiany takie będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Strona zamierzająca uzyskać zmianę wysokości wynagrodzenia zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o wprowadzenie stosownej zmiany. Wniosek o zmianę wynagrodzenia musi zawierać: a) wskazanie okoliczności stanowiącej podstawę do zmiany b) uzasadnienie wskazujące jaki wpływ ma okoliczność na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, c) propozycję nowej wysokości wynagrodzenia. Na skutek złożonego, kompletnego wniosku spełniającego wymagania określone powyżej Strony w terminie 10 dni podejmą negocjacje dotyczące nowej wysokości wynagrodzenia. W przypadku uzgodnienia nowej wysokości wynagrodzenia Strony zawrą stosowny pisemny aneks do umowy. W przypadku gdyby nie doszło do porozumienia odnośnie nowej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy każda ze Stron ma prawo rozwiązać umowę z zachowaniem trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia upływającego na koniec miesiąca kalendarzowego.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-02-13, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-02-20, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > polski

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Dotyczy punktu III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu TAK oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu NIE

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.