Ogłoszenie nr 500031080-N-2018 z dnia 12-02-2018 r.
Katowice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 510626-N-2018
Data: 05/02/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 001325767,
ul. ul. Ceglana
35,
40-514
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3581460, 3581200, 3581332, e-mail
zp@uck.katowice.pl, faks
32 2518437, 32 35 8 432.
Adres strony internetowej (url): https://www.uck.katowice.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
1)
W ogłoszeniu jest:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mankietów wraz z dzierżawą
aparatu do ucisku pneumatycznego
Numer referencyjny: DZP/381/9B/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
W ogłoszeniu powinno być:
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mankietów wraz z dzierżawą
aparatów do ucisku pneumatycznego
Numer referencyjny: DZP/381/9B/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
4)
W ogłoszeniu jest:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Dostawa mankietów wraz z dzierżawą aparatu do ucisku pneumatycznego. Wykonawca w
ramach niniejszego postępowania jest zobowiązany dostarczać Zamawiającemu mankiety oraz
wydzierżawić aparat do ucisku pneumatycznego.
W ogłoszeniu powinno być:
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Dostawa mankietów wraz z dzierżawą aparatów do ucisku pneumatycznego. Wykonawca w
ramach niniejszego postępowania jest zobowiązany dostarczać Zamawiającemu mankiety oraz
wydzierżawić 2 sztuki aparatów do ucisku pneumatycznego.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
5)
W ogłoszeniu jest:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
5. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby,
adresu, nazwy) b) zmiany producenta w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez
Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że przedmiot zamówienia innego producenta w
pełni spełnia wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków w tym zapewni kompatybilność aoferowanych Mankietów z dzierżawionym urządzeniem, a cena będzie nie wyższa niż określona w
załączniku nr 1. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody
potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji przedmiotu zamówienia oraz dostarczyć
Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli
jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom
technicznym. c) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości
asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania; d) zmniejszenie ceny
określonej w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania
rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej, okresowe rabaty lub promocje; e) zmiany
parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru
katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu
zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, zmiana sposobu konfekcjonowania, pod
warunkiem, że zmiana następuje na produkt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych,
produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie; f)
zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych Mankietów w stosunku do ilości określonych w
umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto (w zakresie części)
przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie
przyjętych. g) W przypadku wskazanym §4 ust 4 umowy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie
Urządzenia innego producenta lub innego typu spełniającego w pełni wymogi określone w załączniku
nr 2. 6. Zmiany określone w ust. 5 pkt a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia
drugiej strony. Zmiany określone w ust. 5 pkt b) - g) i ust. 7 wymagają formy pisemnego aneksu pod
rygorem nieważności. 7. Strony dopuszczają również możliwość zmiany wynagrodzenia należnego
Wykonawcy w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności: a) zmiany
stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo
wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10
października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne pod warunkiem, że zmiany takie będą miały wpływ na koszty
wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Strona
zamierzająca uzyskać zmianę wysokości wynagrodzenia zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie
pisemnego wniosku o wprowadzenie stosownej zmiany. Wniosek o zmianę wynagrodzenia musi
zawierać: a) wskazanie okoliczności stanowiącej podstawę do zmiany b) uzasadnienie wskazujące jaki
wpływ ma okoliczność na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, c) propozycję nowej wysokości
wynagrodzenia. Na skutek złożonego, kompletnego wniosku spełniającego wymagania określone powyżej Strony w terminie 10 dni podejmą negocjacje dotyczące nowej wysokości wynagrodzenia. W
przypadku uzgodnienia nowej wysokości wynagrodzenia Strony zawrą stosowny pisemny aneks do
umowy. W przypadku gdyby nie doszło do porozumienia odnośnie nowej wysokości wynagrodzenia
Wykonawcy każda ze Stron ma prawo rozwiązać umowę z zachowaniem trzymiesięcznego terminu
wypowiedzenia upływającego na koniec miesiąca kalendarzowego
W ogłoszeniu powinno być:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
5. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie
a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy)
b) zmiany producenta w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji pod warunkiem, że przedmiot zamówienia innego producenta w pełni spełnia wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków w tym zapewni kompatybilność zaoferowanych Mankietów z dzierżawionymi urządzeniami, a cena będzie nie wyższa niż określona w załączniku nr 1. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji przedmiotu zamówienia oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
c) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania;
d) zmniejszenie ceny określonej w umowie, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej, okresowe rabaty lub promocje;
e) zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, zmiana elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, zmiana sposobu konfekcjonowania, pod warunkiem, że zmiana następuje na produkt o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony po cenie nie wyższej niż cena zawarta w umowie;
f) zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych Mankietów w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto (w zakresie części) przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych.
g) W przypadku wskazanym §4 ust 4 umowy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie Urządzeń innego producenta lub innego typu spełniającego w pełni wymogi określone w załączniku nr 2.
2. Zmiany określone w ust. 5 pkt a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 5 pkt b) - g) i ust. 7 wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
3. Strony dopuszczają również możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy
w przypadku zaistnienia przynajmniej jednej z następujących okoliczności:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
pod warunkiem, że zmiany takie będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Strona zamierzająca uzyskać zmianę wysokości wynagrodzenia zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku
o wprowadzenie stosownej zmiany. Wniosek o zmianę wynagrodzenia musi zawierać:
a) wskazanie okoliczności stanowiącej podstawę do zmiany
b) uzasadnienie wskazujące jaki wpływ ma okoliczność na wysokość wynagrodzenia wykonawcy,
c) propozycję nowej wysokości wynagrodzenia.
Na skutek złożonego, kompletnego wniosku spełniającego wymagania określone powyżej Strony w terminie 10 dni podejmą negocjacje dotyczące nowej wysokości wynagrodzenia. W przypadku uzgodnienia nowej wysokości wynagrodzenia Strony zawrą stosowny pisemny aneks do umowy. W przypadku gdyby nie doszło do porozumienia odnośnie nowej wysokości wynagrodzenia Wykonawcy każda ze Stron ma prawo rozwiązać umowę z zachowaniem trzymiesięcznego terminu wypowiedzenia upływającego na koniec miesiąca kalendarzowego.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.2)
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> polski
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
6.6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Dotyczy punktu III.3)
WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu TAK
oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu NIE
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia Biblioteki Śląskiej w Katowicach.
- Remont ogrodzenia w Zespole Szkół i Placówek nr 1 w Katowicach
- Dostawa materiałów laboratoryjnych oraz odczynników i wzorców
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: "BUDOWA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO-ROWEROWYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 794 W MIEJSCOWOŚCI SMOLEŃ".
- Zakup pojazdów samochodowych osobowych typu furgon
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.