eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witnica › Prace remontowe w internacie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-19

Ogłoszenie nr 500030724-N-2017 z dnia 19-09-2017 r.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym: Prace remontowe w internacie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563629-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Kamieniu Małym, Krajowy numer identyfikacyjny 78835300000, ul. Kamień Mały 89, 66460 Witnica, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 751 58 26, e-mail zsrkm@go.home.pl, faks 0-95 751 58 26.
Adres strony internetowej (url): www.zsrkm.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace remontowe w internacie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Prace remontowe w internacie" Na zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: Przeprowadzenie robót budowlanych w pomieszczeniach internatu: klatka schodowa, mieszkanie, korytarz I piętra, pokój nr 2, pokój wychowawców. Zakres robót: demontaż okładzin posadzkowych lastrykowych i terakotowych, wykonanie wylewek cienkowarstwowych, ułożenie okładzin z płytek schodowych, wykonanie malowania farbami olejnymi, wymiana poręczy, wykonanie malatury balustrad, wymiana ościeżnic i drzwi, uzupełnianie i wymiana zawilgoconych tynków, uzupełnianie listew cokołowych MDF okleinowanych, wykonanie malatury sufitów i ścian farbami emulsyjnymi, wymiana drzwi balkonowych na okno PCV, uzupełnienie ściany zewnętrznej z bloczków gazobetonowych, uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, wymiana po zalaniu tynków wewnętrznych, montaż zewnętrznego i wewnętrznego parapetu okiennego, demontaż części ścian płyt GK, wykonanie obudowy rur instalacyjnych z płyt GK na stelażu stalowym, wymiana kratek wentylacyjnych, podłączyć istniejący bojler ciepłej wody, wyposażenie kuchni w: baterię zlewozmywakową, zlewozmywak, szafki kuchenne, wymiana płyt kasetonowych sufitowych, demontaż paneli ściennych, wykonanie gładzi gipsowych, uzupełnienie posadzki z paneli podłogowych, przełączenia instalacji elektrycznej oświetleniowej i wtyczkowej do głównej rozdzielni mieszkania, wymiana osprzętu elektrycznego, wymiana posadzki korytarza I pietra na wykładzinę rulonową PCV, lakierowanie ścian, wykonanie w ościeży lukarny wypraw tynkarskich, usunięcie tapet, zeskrobanie i zmycie z sufitu i ścian starej farby. Zakres pracy prowadzonych w terminie od 04.09.2017 r. - 20.09.2017 r. nie może uniemożliwiać funkcjonowania internatu ani zagrażać bezpieczeństwu jego mieszkańców. Prace wykonywane w tym terminie powinny być prowadzone podczas nieobecności jego mieszkańców, podczas gdy uczniowie znajdują się na zajęciach lekcyjnych w godzinach uzgodnionych z Dyrektorem ZSCKR. Dokumentacja powykonawcza. Szczegółowy zakres określony został w: Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45431000-7, 45432130-4, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52546.17
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo budowlane KAZAR
Email wykonawcy: biuro_kazar@interia.pl
Adres pocztowy: UL.KRN 18 66-460 Witnica
Kod pocztowy: 66-460
Miejscowość: Witnica
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 56749,86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56749,86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56749,86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.