eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przerośl › Dostawa kruszywa na remont dróg gruntowych na terenie Gminy Przerośl do 30.11.2018 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-09

Ogłoszenie nr 500030381-N-2018 z dnia 09-02-2018 r.

Gmina Przerośl: Dostawa kruszywa na remont dróg gruntowych na terenie Gminy Przerośl do 30.11.2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 501019-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przerośl, Krajowy numer identyfikacyjny 79067091200000, ul. Rynek 2, 16427 Przerośl, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 875 691 019, e-mail ugmalgosia@op.pl, faks 875 691 019.
Adres strony internetowej (url): www.przerosl.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kruszywa na remont dróg gruntowych na terenie Gminy Przerośl do 30.11.2018 r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (według potrzeb określonych przez Zamawiającego ) dostawa : 1.mieszanki kruszywa łamanego kamiennego frakcji 0-31,5 mm(ok. 30% kruszyw przekruszonych), w ilości ok. 3 000 ton, 2.mieszanki kruszywa łamanego kamiennego frakcji 0-31,5 mm (ok. 50% kruszyw przekruszonych), w ilości ok. 600 ton, 3.piasek 0-2 mm, w ilości ok. 100 t. Wybór rodzaju pospółki zależeć będzie od Zamawiającego w trakcie wykonywania robót. Zamawiający zastrzega, że jego wybory mogą dotyczyć w całości lub w jej znacznej części jednego z rodzaju pospółki. Podane ilości materiałów są szacunkowe i w trakcie umowy mogą ulec zmniejszeniu. Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych i nie wymaga zmiany umowy. Zamawiający wymaga, aby pospółka żwirowa przeznaczona do żwirowania pochodziła ze złoża kruszywa, dla którego została wydana koncesja na wydobycie kopaliny. Wykonawca powinien sam posiadać taką koncesję lub posiadać stosowną umowę z posiadaczem takiej koncesji, z której wynikać będzie, iż Wykonawca będzie miał prawo wydobywać kruszywo, dla którego została wydana koncesja na wydobycie kopaliny. 2.2. Zamówienie obejmuje zakup wraz z załadunkiem, transportem, rozładunkiem kruszywa. 2.3. Dostarczane kruszywo będzie posiadało wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normie PN-EN 13242, PN-EN 13043:2004 lub równoważne. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny: w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. 2.4. Wykonawca ponosi ryzyko oraz wszelkie koszty transportu kruszywa do miejsca realizacji zamówienia, jak również koszty ubezpieczenia przedmiotu dostawy. 2.5. Dostawa materiału odbywać się będzie samochodami samowyładowczymi dopuszczonymi do ruchu. 2.6. Przedmiot zamówienia przeznaczony będzie na remont dróg gminnych. 2.7. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w godzinach 7:15-15:15 i nastąpią do 48 godzin od zgłoszenia Zamawiającego w miejsce przez niego wskazane (teren gminy Przerośl). 2.8. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone kruszywo . Termin ten liczy się od dnia dostawy danej partii kruszywa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14212200-2


Dodatkowe kody CPV: 14210000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70290.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Andrzej Korenkiewicz
Email wykonawcy: zwirek.suwalki@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Energetyczna 8
Kod pocztowy: 16-427
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86456.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86456.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109839.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.