eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.130.698,29 zł (słownietrzy miliony sto trzydzieści tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem, 29/100 złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-09-19

Ogłoszenie nr 500030167-N-2017 z dnia 19-09-2017 r.

Gmina Jabłonka: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.130.698,29 zł (słownie: trzy miliony sto trzydzieści tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem, 29/100 złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500009470-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jabłonka, Krajowy numer identyfikacyjny 54325500000, ul. ul. 3 Maja 1, 34480 Jabłonka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 611 146, e-mail zpubliczne@jablonka.ug.gov.pl, faks 182 652 468.
Adres strony internetowej (url): www.jablonka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.130.698,29 zł (słownie: trzy miliony sto trzydzieści tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem, 29/100 złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIOŚ.271.33.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 3.130.698,29 zł (słownie: trzy miliony sto trzydzieści tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt osiem złotych 29/100 złotych ) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. 2. Wypłata kredytu: kredyt będzie udzielony na rachunek Gminy Jabłonka w terminie do 31.12.2017 r. według zapotrzebowania Zamawiającego, w dowolnych terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2017 r. 3. Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika. 4. Oprocentowanie kredytu zmienne przez cały okres kredytowania - zmiana stopy procentowej następować będzie, co kwartał kalendarzowy wg stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy, poprzedzający okres obrachunkowy, lub ostatniego dnia roboczego przed datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania, plus stała marża. W całym okresie kredytowania marża Wykonawcy pozostaje na niezmienionym poziomie. 5. W celu porównania złożonych ofert zamawiający wskazuje do obliczeń stawkę WIBOR 3M - 1,73 z dnia 1 sierpnia 2017 roku, którą należy podać w Załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Wyłącznie do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć datę 20 września 2017 (data przyjęta dla potrzeb złożenia oferty). 7. Zamawiający przyjmuje sposób naliczania wartości odsetek stanowiący składnik całkowitego kosztu kredytowego zgodnie z Prawem Bankowym: 1) liczba dni odsetkowych rocznie: 365/366 w roku przestępnym 2) faktyczna liczba dni w miesiącu 8. Odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu. Spłata odsetek następować będzie, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu, na podstawie dokumentów obciążeniowych. 9. Odsetki naliczane będą od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu 10. Kredyt w kwocie 3.130.698,29 zł (słownie: dziewięćset trzydzieści cztery tysiące dziewięćset czternaście złotych 11/100) przeznaczony na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek będzie spłacany przez okres 7 lat w ratach kwartalnych: o w roku 2018 spłata 4 rat po 12.500,00 zł, o w roku 2019 spłata 4 rat po 12.500,00zł, o w roku 2020 spłata 4 rat po 12.500,00zł, o w roku 2021 spłata 4 rat po 75.000,00 zł, o w roku 2022 spłata 4 rat po 200.000,00 zł, o w roku 2023 spłata 4 rat po 250.000,00 zł, o w roku 2024 spłata 3 rat po 220.000,00 zł oraz 1 rata w wysokości 220.698,29 zł. Kredyt udzielony będzie na okres 7 lat z okresem spłaty rozpoczynającym się najpóźniej od 31 marca 2018 r. 11. Ustala się okres karencji w spłacie kredytu do dnia 30.03.2018 roku. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. O terminie daty spłaty Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę w terminie 2 dni przed datą spłaty. (Powiadomienie zostanie doręczone osobiście, za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź faksu). 13. Zamawiający dopuszcza przy naliczaniu odsetek przyjęcie kalendarza rzeczywistego. 14. W przypadku gdy termin zapłaty przypadnie na dzień wolny od pracy, uregulowanie należności nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonej dacie. 15. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego, z ostatecznym terminem wykorzystania kredytu do dnia 31.12.2017 r. 16. Z tytułu przedterminowej spłaty części lub całości kredytu Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji. 17. Jednorazowa prowizja bankowa zostanie pobrana w dniu udzielenia kredytu. 18. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ w załączniku Nr 1. 19. Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zaciągnięcia kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych. 21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów i bez wymaganej zgody Wykonawcy oraz konieczności sporządzenia aneksu 22. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowego zamówienia podwykonawcom 23. Wszystkie materiały niezbędne do zbadania zdolności kredytowej znajdują się na stronie pod adresem http://www.jablonka.pl/index.php/zamowienia-publiczne-mainmenu-37/62-dokumenty-finansowe 24. CPV Główny przedmiot: 66.11.30.00-5 Usługi udzielenie kredytu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 560610.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Jabłonce
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 3
Kod pocztowy: 34-480
Miejscowość: Jabłonka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 350661,34
Oferta z najniższą ceną/kosztem 350661.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 350661.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.