To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-18
Ogłoszenie nr 500029824-N-2017 z dnia 18-09-2017 r.
Miasto Rybnik: Przedszkole nr 22 w Rybniku, dzielnica Gotartowice, ul. Gotartowicka 24 - remont ścian fundamentowych i piwnicznych wraz z drenażem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564189-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedszkole nr 22 w Rybniku, dzielnica Gotartowice, ul. Gotartowicka 24 - remont ścian fundamentowych i piwnicznych wraz z drenażem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.103.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ścian fundamentowych i piwnicznych do poziomu cokołu oraz drenażu i instalacji uziemiającej w zakresie określonym w przedmiarze robót oraz w STWiOR, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zamówieniem objęte zostały następujące roboty remontowe: Izolacja ścian fundamentowych i piwnicznych do poziomu cokołu: - rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej i płyt sześciokątnych wokół budynku, - demontaż i ponowny montaż fragmentów ogrodzenia (przylegających do budynku), - rozbiórka studzienek doświetlających i montaż nowych naświetli systemowych PCV, - demontaż i ponowny montaż zadaszenia nad wejściem do pomieszczenia technicznego, wraz z naprawą rynny stalowej i leja spustowego), montaż rury spustowej stalowej, - demontaż i ponowny montaż krat okiennych, - demontaż istniejących drzwi zewnętrznych do pomieszczenia technicznego, montaż nowych drzwi stalowych ocieplonych w kolorze brązowym, dopasowanym do kolorystyki głównych drzwi wejściowych, - odsłonięcie (odcinkami) ścian piwnicznych do poziomu posadowienia, - skucie luźnego, zawilgoconego tynku zewnętrznego, oczyszczenie ścian, - wykonanie tynku zewnętrznego (w celu wyrównania powierzchni murów) z domieszkami zwiększającymi przyczepność i wytrzymałość, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej, termicznej, ułożenie folii kubełkowej zakończonej listwą (poniżej poziomu terenu), - wykończenie cokołu: wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, termicznej, tynku samoczyszczącego o uziarnieniu 1,5 mm w kolorze szarym po uzgodnieniu z Użytkownikiem spośród przedstawionych 3 wzorników kolorów, - wykonanie zabezpieczenia przed graffiti, - wykonanie odsadzki z obróbki blacharskiej zamykającej styropian od góry cokołu (uskoku który powstał w wyniku docieplenia cokołu), oraz obróbki blacharskiej na górze murków przy zejściu do pomieszczenia technicznego (zabezpieczenie ocieplenia), - zasypanie wykopu, odtworzenie nawierzchni, trawników wokół budynku. Instalacje sanitarne: - wykonanie drenażu opaskowego oraz studni: załomowych, zbiorczych i chłonnych, - podłączenie do drenażu odwodnienia z naświetli okiennych. Instalacje elektryczne: - demontaż i ponowny montaż przewodów uziemiających. UWAGA: 1) W ofercie należy uwzględnić koszty zabezpieczenia urządzeń gazowych w obrębie skrzynki gazowej oraz nadzór nad wykonywanymi robotami. 2) Przy wykonywaniu kanalizacji/drenażu należy zachować normatywne odległości od istniejących sieci przy prowadzeniu równoległym przewodów i skrzyżowaniach. 3) Zakres oferowanych przez Wykonawcę robót obejmować winien całość prac opisanych w przedmiarze, a także prace towarzyszące - nieopisane w przedmiarze, lecz wynikające z zaoferowanej przez Wykonawcę technologii robót, których koszt winien być ujęty w kosztach ogólnych (pośrednich) wyceny ofertowej. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie tynków, - wykonanie izolacji, - wykonanie drenażu.wykonanie instalacji sanitarnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45410000-4, 45443000-4, 45453000-7, 45100000-8, 45110000-1, 45232452-5, 45320000-6, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150162.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PAREATIS sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
171535.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Kierowca samochodu uprzywilejowanego
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Plac Pokoju 3 w Rybniku
- Zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlano - instalacyjnych (tryb zaprojektuj - wybuduj) w ramach zadania pn.: "Modernizacja systemów i urządzeń ochrony przeciwpożarowej Etap I"
- Modernizacja sieci ciepłowniczej c.o. , c.w.u. oraz instalacji zimnej wody na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku - Etap II - powtórka
- Termomodernizacja budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Janiego 57D w Rybniku
- Usługa dostępu do systemu informacji prawnej
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Naprawa urządzeń zabawowych, sportowych, komunalnych i nawierzchni znajdujących się na terenach rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej.
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.