eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno › Rozbudowa i modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie-Etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-18

Ogłoszenie nr 500029795-N-2017 z dnia 18-09-2017 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej: Rozbudowa i modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie-Etap III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572432-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 81176307800000, ul. ul. Chrobrego 6, 73200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 95 768 98 00, e-mail jalamarcinkowska@wp.pl, faks 95 768 98 18.
Adres strony internetowej (url): www.straz.choszczno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie-Etap III

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT.2370.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1/ Przebudowa ziemnych urządzeń wodno - ściekowych polegających na: o wykonaniu instalacji odprowadzającej wodę deszczową z dachu i placu poprzez separator substancji ropopochodnych do istniejącej sieci miejskiej, o przeniesieniu miejsca lokalizacji separatora substancji ropopochodnych, o wykonaniu odwodnień liniowych placu (3 szt.), o podłączeniu do instalacji odwodnienia posadzki garaży (z garażu nr 8), o przygotowanie przyłącza odwodnienia posadzki starych garaży przy garażu nr 9, o zerwaniu starej nawierzchni placu, o dostosowaniu wysokości nawierzchni placu do nowych rzędnych wysokościowych, o wykonaniu nowej nawierzchni placu z betonowej kostki brukowej na działkach nr: 257/4, 257/6, 258/3, dochodząc do sąsiadującego budynku gimnazjum, o modernizacja zjazdu z placu na ul. Westerplatte, o wykonanie opaski wzdłuż ścian zewnętrznych budynku Komendy od strony ulicy Westerplatte oraz od Sali gimnazjum, o po wykonaniu opaski wzdłuż budynku od strony Sali gimnastycznej położenie nowego chodnika z kostki typu polbruk, o rozebranie istniejącego klombu wokół masztu antenowego 2/ wykonanie zjazdów na ul. Chrobrego z nowodobudowanych boksów garażowych z nawierzchni asfaltowej wraz z przebudową istniejących chodników i wykonaniem nowego oznakowania poziomego i pionowego, 3/ Urządzenie terenów zielonych, 4/ Budowa ogrodzenia pomiędzy budynkiem straży a budynkiem gimnazjum z paneli nieprzeźroczystych o wysokości około 2,5 m., 5/ montaż w nowodobudowanym garażu nagrzewnicy wodnej centralnego ogrzewania 1 sztuka, z blokadą uruchomienia w przypadku otwarcia bram garażowych, 6/ budowa fundamentu po agregat. Przedmiot zamówienia został ustalony na podstawie projektów autorstwa Pracowni Architektonicznej "Archimedia", ul. Wolsztyńska 4, 60 - 361 Poznań, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót. Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami takimi jak: a) projekt budowlany, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) kosztorys inwestorski, e) przedmiar robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233200-1, 45233000-9, 45223300-9, 45331100-7, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 273000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOM-BRUK Tomasz Apoczkin
Email wykonawcy: tombruk1@onet.eu
Adres pocztowy: Sławęcin 8
Kod pocztowy: 73-200
Miejscowość: Choszczno
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 335790.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 335790.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 335790.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.