eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa przeprowadzenia badań i analiz poziomu napełnienia pociągów w przewozach pasażerskich organizowanych przez Województwo Śląskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-15

Ogłoszenie nr 500029038-N-2017 z dnia 15-09-2017 r.

Województwo Śląskie: Usługa przeprowadzenia badań i analiz poziomu napełnienia pociągów w przewozach pasażerskich organizowanych przez Województwo Śląskie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556799-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Śląskie, Krajowy numer identyfikacyjny 27628463800000, ul. ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 207 85 70, e-mail zamowienia@slaskie.pl, faks 32 20786 18.
Adres strony internetowej (url): http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa przeprowadzenia badań i analiz poziomu napełnienia pociągów w przewozach pasażerskich organizowanych przez Województwo Śląskie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZN-ZP.272.1.48.2017.ED

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) przeprowadzenie badań (pomiarów) napełnień pociągów w przewozach pasażerskich organizowanych przez Województwo Śląskie. Wykonanie pomiarów polega na zliczaniu podróżnych wsiadających i wysiadających do/z pociągów na wszystkich stacjach i przystankach osobowych województwa, gdzie pociąg rozpoczyna, zatrzymuje się lub kończy bieg zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy pociągów, 2) przeprowadzenie analizy poziomu napełnień pociągów w przewozach pasażerskich organizowanych przez Województwo Śląskie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ - wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79300000-7


Dodatkowe kody CPV: 72300000-8, 79310000-0, 79342000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1.Pomiary napełnienia pociągów zostaną przeprowadzone w okresie od 2 października 2017 r. do 12 listopada 2017 r. (za wyjątkiem 44 tygodnia roku tj. 30 października - 5 listopada 2017 r.) z możliwością zastosowania wydłużenia terminów na wniosek Wykonawcy, o którym mowa w § 1 ust. 2 umowy. 2.Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1)w terminie do dnia 27 listopada 2017 r. wszystkie materiały zgodnie z wytycznymi i w terminach wskazanych w § 1 ust. 5 pkt 8) umowy - w zakresie przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 pkt 1) umowy, 2)w terminie do dnia 15 stycznia 2018 r. opracowanie podsumowujące wyniki badań, o którym mowa w § 1 ust. 5 pkt 9) umowy - w zakresie przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 pkt 2) umowy. 3.Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do zgłaszanie uwag i zastrzeżeń do przekazanych materiałów określonych w ust. 2 przez czasookres: 1)15 dni w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt 1). 2)39 dni w zakresie, o którym mowa w ust. 2 pkt 2). 4.Jeżeli przekazane materiały lub ich część w zakresie opisanym w ust. 2 będą zawierać wady lub błędy, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia tych wad lub błędów, w ramach należnego wynagrodzenia, w terminie określonym przez Zamawiającego: 1)dla materiałów określonych w ust. 2 pkt 1) - nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 6 dni, liczonym od dnia, w którym został powiadomiony o konieczności ich dokonania. 2)dla materiałów określonych w ust. 2 pkt 2) - nie krótszym niż 5 dni i nie dłuższym niż 10 dni, liczonym od dnia, w którym został powiadomiony o konieczności ich dokonania. 5.Termin wykonania umowy w zakresie wskazanym w: 1)§ 1 ust. 1 pkt 1) umowy - nie może przekroczyć 18 grudnia 2017r. 2)§ 1 ust. 1 pkt 2) umowy - nie może przekroczyć 5 marca 2018r. 6.Wraz z wykonaniem umowy: 1)w zakresie wskazanym w § 1 ust. 1 pkt 1) umowy zostanie sporządzony protokół odbiorczy, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. Z chwilą sporządzenia protokołu odbiorczego na Zamawiającego przechodzi prawo wyłącznego dysponowania materiałami w w/w zakresie.2)w zakresie wskazanym w § 1 ust. 1 pkt 2) umowy zostanie sporządzony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. Z chwilą sporządzenia protokołu zdawczo-odbiorczego na Zamawiającego przechodzi prawo wyłącznego dysponowania materiałami w w/w zakresie.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121951.22
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EU-CONSULT sp.z o.o
Email wykonawcy: info@eu-consult.pl
Adres pocztowy: ul.Toruńska 18C lok.d
Kod pocztowy: 80-747
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150000,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 330870.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.