eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB95

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-08

Ogłoszenie nr 500028875-N-2018 z dnia 08-02-2018 r.

Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o.: Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB95

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 504818-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Usług Gminnych sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 9005213600000, ul. ul. Inowrocławska 14, 88170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 518 520, e-mail ilona.sz@pugpakosc.nazwa.pl, faks 523 518 520.
Adres strony internetowej (url): www.pugpakosc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB95

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN-01-1/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliwa do samochodów służbowych oraz maszyn eksploatowanych w Przedsiębiorstwie Usług Gminnych Sp. z o.o. w Pakości. W przewidzianym umową okresie 1 roku Zamawiający planuje zakup paliwa silnikowego w ilości: - oleju napędowego w ilości 55 000 litrów, - benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości 500 litrów. Odbioru przedmiotu zamówienia dokonywać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego (kierowcy pojazdów) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania za pomocą kart wystawianych na numer rejestracyjny pojazdu. Rozliczanie zakupionego paliwa następować będzie na podstawie faktur VAT z terminem płatności min. 14 dni od daty wystawienia faktury. W chwili obecnej Zamawiający posiada następujące pojazdy i urządzenia: - samochód ciężarowy marki Mercedes CIN 2E04 - samochód ciężarowy marki Volkswagen CIN 24179 - samochód ciężarowy marki Volkswagen CIN 44192 - samochód ciężarowy marki Fiat Ducato CIN 67005 - samochód ciężarowy marki Renault BCR 9822 - samochód ciężarowy marki MAN CIN 28950 - samochód ciężarowy marki Scania PO 1V740 - maszyna kompaktująca Doosan - Ciągnik rolniczy Ursus BYN 916K - Ciągnik rolniczy Ursus BDH 5912 - Ciągnik rolniczy Zetor PO 736L - Koparko-Ładowarka HKL - Równiarka G6 - Kosiarka samojezdna - Kosiarki spalinowe - Dmuchawa spalinowa - Zagęszczarka płytowa - Urządzenie ciśnieniowe do czyszczenia rur kanalizacyjnych ROM 400WF 914AC - Zespół Prądotwórczy Przewoźny. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zadeklarowanej ilości paliwa z uwagi na możliwość zmiany w zakresie ilości i rodzaju posiadanych pojazdów i urządzeń w okresie obowiązywania umowy. 3. Ze względów organizacyjnych Zamawiającego oraz z uwagi na brak możliwości magazynowania paliwa, punkt odbioru przedmiotu zamówienia nie może znajdować się poza terenem gminy Pakość. 4. Zamawiający wymaga, aby paliwo (olej napędowy) do maszyny kompaktującej Doosan Wykonawca dostarczał na składowisko odpadów w m. Giebnia (gm. Pakość). Dostawa nie będzie generowała dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Z uwagi na brak możliwości magazynowania paliwa, po dokonaniu dostawy maszyna zostanie zatankowana. Dostawy będą następować po zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika składowiska po upływie maksymalnie 24 godzi od zgłoszenia. Dotychczasowe zapotrzebowanie maszyny wymagało dostaw paliwa co dwa dni w ilości ok. 200 litrów każda. 5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim wypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09134100-8


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 249750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Stacja Paliw Motławska Lucyna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Inowrocławska 12
Kod pocztowy: 88-170
Miejscowość: Pakość
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 255930.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 255930.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255930.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.