eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępice › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kępice



Ogłoszenie z dnia 2017-09-14

Ogłoszenie nr 500028798-N-2017 z dnia 14-09-2017 r.

Kępice: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kępice
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt o przyznanie pomocy, złożony w zakresie ,,Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020" w ramach poddziałania 10.02.01. Efektywność energetyczna- wsparcie dotacyjne.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 307253-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 312209-2016 i 314172-2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 337963-2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępice, Krajowy numer identyfikacyjny 77097982600000, ul. ul. Niepodległości 6, 77230 Kępice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 576 621, e-mail poczta@kepice.pl, faks 598 576 624.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kępice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.05.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gminie Kępice, tj.: Szkoła Podstawowa w Warcinie, Zespół Szkół w Barcinie, Zespół Szkół w Korzybiu, Szkoła Podstawowa w Kępicach, Gimnazjum w Kępicach i Urząd Miejski w Kępicach. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część I - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Warcinie: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Szkoły Podstawowej w Warcinie, zlokalizowanego na działce 96/5. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu, - Wymianie stolarki okiennej (częściowo), - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania, - Wymianie pieca centralnego ogrzewania opalanego olejem opałowym na nowy na zrębki/pelet, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej. 2) Część II - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Barcinie: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Zespołu Szkół w Barcinie, zlokalizowanego na działce 26/6. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu, - Wymianie stolarki okiennej (częściowo), - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania, - Wymianie pieca centralnego ogrzewania opalanego olejem opałowym na nowy na zrębki/pelet, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej. 3) Część III - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Korzybiu: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Zespołu Szkół w Korzybiu, zlokalizowanego na działce 70/10. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu, - Ociepleniu dachu - Wymianie stolarki okiennej (częściowo), - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania, - Wymianie pieca centralnego ogrzewania opalanego olejem opałowym na nowy na zrębki/pelet, - Wymianie instalacji ciepłej wody użytkowej, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej. 4) Część IV - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kępicach: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Szkoły Podstawowej w Kępicach, znajdującego się na działce 407/16. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu, - Ociepleniu dachu budynku, - Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania, - Wymianie instalacji ciepłej wody użytkowej, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej. 5) Część V - Termomodernizacja budynku Gimnazjum w Kępicach: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Gimnazjum w Kępicach, znajdującego się na działce 407/12. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu, - Wymianie stolarki okiennej (częściowo), - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania, - Wymianie instalacji ciepłej wody użytkowej, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej, 6) Część VI - Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach: Zamówienie obejmuje prace termomodernizacyjne budynku Urzędu Miejskiego w Kępicach, znajdującego się na działkach 409 i 472/5. Prace polegać będą na: - Ociepleniu zewnętrznych przegród obiektu (ściany), - Ociepleniu dachu, - Wymianie stolarki okiennej, - Wymianie instalacji ciepłej wody użytkowej, - Montażu instalacji solarnej dla ciepłej wody użytkowej, - Wymianie instalacji centralnego ogrzewania (instalacja i grzejniki). 3.4 Przyjęta technologia termomodernizacji obiektów oparta została na następujących rozwiązaniach: 1) Docieplenie przegród zewnętrznych: Ściany zewnętrzne docieplane będą styropianem o grubości 15 cm, natomiast ściany fundamentowe będą docieplane styropianem o grubości 12 cm. Na warstwę styropianu nałożona zostanie masa klejowo - szpachlowa, do przymocowania siatki z włókna szklanego. Zewnętrzną warstwę stanowić będzie tynk silikonowy lub silikatowy w kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym. Narożniki budynku, okien i drzwi wzmacniane będą systemowymi wzmocnieniami kątowymi z profili aluminiowych i dodatkowo wzmacnianych dwiema warstwami siatki. Przeprowadzone prace wymagać będą wykonania nowego orynnowania odprowadzającego wody opadowe oraz nową instalację odgromową. 2) Docieplenia dachów: Docieplenie stropodachów przewidziano przez przyklejenie izolacji ze styropianu twardego o grubości 20 cm, który zabezpieczony będzie warstwą papy termozgrzewalnej. Warstwa ta stanowić będzie nowe pokrycie dachowe. Z uwagi na zmianę parametrów pokrycia dachowego konieczne będzie wykonanie nowych obróbek blacharskich. 3) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: Istniejące okna w ramach drewnianych, niespełniających norm, podlegać będą wymianie na nowe w ramach drewnianych lub PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1 i U = 1,5 W/m2K, w zależności od lokalizacji i przeznaczenia. W istniejących oknach w ramach PCV, które nie będą podlegać wymianie, będą montowane nawiewniki okienne zapewniające właściwą cyrkulację powietrza. Drzwi zewnętrzne wymienione będą na nowe PCV o współczynniku przenikania ciepła U = 1,5 W/m2K. 4) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania (c.o.): Instalacje c.o. przewidziano jako dwururową z rur PE-X zasilaną z istniejących węzłów cieplnych (w przypadku obiektów zlokalizowanych w Kępicach - Szkoły Podstawowej, Gimnazjum oraz Urzędu Miasta) lub z własnej kotłowni (w przypadku obiektów zlokalizowanych w Warcinie, Barcinie i Korzybiu). Do ogrzewania pomieszczeń budynków przewidziano grzejniki płytowe zaworowe zintegrowane z zaworami termostatycznymi. Założenia sieci c.o. przyjęto zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690 z 2002 roku z późn. zmianami). 5) Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) wraz z montażem instalacji solarnej: W miejsce istniejących podgrzewaczy elektrycznych zaprojektowana została instalacja c.w.u., która zasilana będzie przez instalację solarną. Instalacja c.w.u. wykonana zostanie z przewodów PE-X w izolacji z pianki PU wraz z cyrkulacją. Na pionach instalacji zamontowane zostaną termostatyczne zawory cyrkulacyjne. System zaopatrzenia w c.w.u. wspierany będzie system solarnym, przez co nastąpi zastąpienie częściowe energii elektrycznej do podgrzewania c.w.u. energią słoneczną pozyskiwaną przez system solarny. Układ solarny opierać się będzie na dwóch obiegach: pierwszy - solarny - łączy kolektory słoneczne umieszczone na dachu obiektu z wężownicami zasobnika pojemnościowego (zbiornik wodny) i składa się z zespołu kolektorów, pompy obiegowej układu solarnego oraz zasobnika. Drugi obieg - wodny - zasila system c.w.u. w budynku. Doprowadza ciepłą wodę do punktów odbioru. 6) Zamówienie musi być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania. 3. Dodatkowe informacje dotyczące zakresu zamówienia w obowiązku Wykonawców: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy, 2) Wykonawca zapewnia wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynków. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej w zakresie każdego budynku dla każdej z branż: projekty budowlane i przedmiary robót (stanowiące materiał pomocniczy), która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy.


II.4) Główny kod CPV: 45113000-2
Dodatkowe kody CPV:

45262500-6,

45261000-4,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta: a) W zakresie części I, II - do dnia 15 marca 2017 r. b) W zakresie części III - do dnia 15 czerwca 2017 r. c) W zakresie części IV, V - do dnia 15 sierpnia 2017 r. d) W zakresie części VI - do dnia 30 października 2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kępicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 04/11/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Firma Handlowo-Usługowa Emilia Stelmach, biuro@estelmach.pl, ul. W. Sikorskiego 8B, 77-230, Kępice, kraj/woj. pomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1184306.15 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/08/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Strony, działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz dyspozycji wynikającej z § 17 ust 3 pkt 2) ppkt c), umowy nr 60/2016, zgodnie postanawiają wprowadzić zmianę do treści zawartej umowy w §2 ust. 1 pkt 3 w zakresie terminu wykonania zamówienia w części IV.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z powodu wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych tj. silnych wiatrów oraz znacznych opadów deszczu nie można kontynuować prac na elewacji budynku.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.