Ogłoszenie nr 500028443-N-2018 z dnia 07-02-2018 r.
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 10 części.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 626662-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500072446-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000,
ul. ul. Matejki
57,
60770
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8964800; 8694801, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks
61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 10 części.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DR-341 - 40/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 10 części: 1) Część I - obejmująca nieruchomości: 1. Biskupińska 27 m 1 - wymiana stolarki okiennej 2. Browarna 41 m 8 - wymiana drzwi wejściowych 3. Folwarczna 20 m 9 - wymiana stolarki okiennej 4. Głuszyna 130 m 3 - wymiana stolarki okiennej 5. Gnieźnieńska 29 m 3 - wymiana stolarki okiennej 6. Smolna 12A m 16 - wymiana stolarki okiennej 7. Głuszyna 141 m 3 - wymiana stolarki okiennej 8. Światopełka 4 - wymiana stolarki okiennej na klatce schodowej 9. Światopełka 4 m 4 - wymiana stolarki okiennej 10. Gdyńska 24 m 2 - wymiana stolarki okiennej 11. Nowe Zagórze 11 m 1 - wymiana stolarki okiennej 12. Sypniewo 23B m 4 - wymiana stolarki okiennej 13. Żelazna 10 m 4A - wymiana stolarki okiennej 14. Bydgoska 4C m 1 - wymiana stolarki okiennej 15. Starołęcka 92 m 2 - wymiana stolarki okiennej 2) Część II - obejmująca nieruchomości: 1. Bystra 9/11 m 14A - wymiana stolarki drzwiowej 2. Główna 58 m 17 - wymiana stolarki drzwiowej 3. Browarna 41 m 8 - wymiana stolarki drzwiowej 4. Smolna 12A m 16 - wymiana stolarki drzwiowej 5. Browarna 41 m 7 - wymiana stolarki drzwiowej 6. Gdyńska 24 m 2 - wymiana stolarki drzwiowej 7. Bystra 9/11 m 6 - wymiana stolarki drzwiowej 8. Głuszyna 131 m 6 - wymiana stolarki drzwiowej 9. Sośnicka 12 m 1 - wymiana stolarki drzwiowej 10. Nowotarska 26/4 m 24 - wymiana stolarki drzwiowej 11. Nowotarska 26/9 m 45 - wymiana stolarki drzwiowej 12. Nadolnik 15 - wymiana stolarki drzwiowej 3) Część III - obejmująca nieruchomości: 1. Rybaki 16 m 18 - wymiana stolarki okiennej 2. os. Powstańców Warszawy 2F m 62 - wymiana stolarki okiennej 3. Owsiana 13 m 8 - wymiana stolarki okiennej 4. os. Powstańców Warszawy 4F m 52 - wymiana stolarki okiennej 5. os. Powstańców Warszawy 9J m 111 - wymiana stolarki okiennej 6. os. Powstańców Warszawy 6F m 68 - wymiana stolarki okiennej 7. os. Powstańców Warszawy 9H m 64 - wymiana stolarki okiennej 8. os. Powstańców Warszawy 6G m 73 - wymiana stolarki okiennej 9. os. Powstańców Warszawy 6F m 65 - wymiana stolarki okiennej 10. Rybaki 18 m 6A - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 11. Wrocławska 20 m 21A - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 12. Królowej Jadwigi 52-54-54A - wymiana drzwi wejściowych do budynku 4) Część IV - obejmująca nieruchomość: 1. Bukowa 6A m 2 - wymiana stolarki drzwiowej 2. Kilińskiego 4 m 14A - wymiana stolarki drzwiowej 3. Wieluńska 5 m 8 - wymiana stolarki drzwiowej 4. Opolska 103-105 - wymiana stolarki drzwiowej do budynku 5. Kluczborska 3 m 3 - wymiana stolarki drzwiowej 6. Opolska 103-105 m 10 - wymiana stolarki drzwiowej 7. Racjonalizatorów 4 m 7 - wymiana stolarki drzwiowej 8. Jarzębowa 18 b 5 m 7 - wymiana stolarki drzwiowej 5) Część V - obejmująca nieruchomość: 1. Opolska 106 b 16 m 7 - wymiana stolarki okiennej 2. Leszczyńska 60 m 18 - wymiana stolarki okiennej 3. Racjonalizatorów 2 m 2 - wymiana stolarki okiennej 4. Czechosłowacka 15 m 7 - wymiana stolarki okiennej 5. Akacjowa 11 m 2 - wymiana stolarki okiennej 6. Czechosłowacka 89 m 4 - wymiana stolarki okiennej 7. Kilińskiego 5 m 11 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 8. Przemysłowa 27A m 15 - wymiana stolarki okiennej 9. Prądzyńskiego 55 m 22 - wymiana stolarki okiennej 10. Czechosłowacka 97 m 7 - wymiana stolarki okiennej 11. Akacjowa 9 m 4 - wymiana stolarki okiennej 12. Kilińskiego 4 m 14A - wymiana stolarki okiennej 13. Jaworowa 80 m 12 - wymiana stolarki okiennej 14. Chłapowskiego 3 m 3A - wymiana stolarki okiennej 15. Opolska 55 m 4 - wymiana stolarki okiennej 16. Opolska 103-105 m 10 - wymiana stolarki okiennej 6) Część VI - obejmująca nieruchomość: 1. Bukowska 17 - wymiana stolarki okiennej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 7) Część VII - obejmująca nieruchomość: 1. os. Piastowskie 77 - wymiana stolarki drzwiowej w lokalu użytkowym 8) Część VIII - obejmująca nieruchomość: 1. Wielka 1-6 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 2. Stary Rynek 64 - wymiana stolarki drzwiowej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 3. Garbary 28 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 4. Ratajczaka 37 - wymiana stolarki okiennej lokalu użytkowym 9) Część IX - obejmująca nieruchomość: 1. 28 Czerwca 1956r. nr 170 - wymiana stolarki drzwiowej w lokalu użytkowym 10) Część X - obejmująca nieruchomość: 1. Św. Marcin - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w 21 lokalach użytkowych wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji technicznej na wymianę stolarki, uzyskaniem wszelkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji na wykonywanie prac oraz wykonanie wymiany stolarki w zakresie objętym dokumentacją techniczną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45421100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wymiana stolarki część I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80190.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54356.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wymiana stolarki część II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27631.72
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38664
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Wymiana stolarki część III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
123194.53
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
130788
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wymiana stolarki część IV |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10616.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24192
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Wymiana stolarki część V |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
49569.48
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIROX Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45073
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wymiana stolarki część VI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37775.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70110
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Wymiana stolarki część VII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15561.22
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23985
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Wymiana stolarki część VIII |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
100502.53
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151659
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Wymiana stolarki część IX |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3280.64
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mirox Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4760
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Wymiana stolarki część X |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
850000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
700977
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu medycznego: pozycjonerów, parawanów, wag medycznych, wózków, w tym transportowo-kąpielowych oraz inwalidzkich, stelaży na worki, leżanki drewnianej
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku oraz terenu przyległego przy ul. Franowo 26 w Poznaniu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa/rozbudowa drogi 2401P na odcinku Dopiewo-Palędzie
- modernizacja kotłowni wraz ze zmianą sposobu zasilania w Oddziale IOR-PIB w Sośnicowicach przy ul. Gliwickiej 29
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie
- Malowanie klatek schodowych wraz z wymianą instalacji domofonowej i drzwi wejściowych w budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Helu.
- Budowa zaplecza sanitarno-szatniowego na terenie kompleksu sportowego "Moje boisko ORLIK 2012" w Pietrzykowicach
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- Remont budynku dawnej Plebani ewangelickiej w Jutrosinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.