eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 10 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-02-07

Ogłoszenie nr 500028443-N-2018 z dnia 07-02-2018 r.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 10 części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 626662-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500072446-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. ul. Matejki 57, 60770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8964800; 8694801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 10 części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DR-341 - 40/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 10 części: 1) Część I - obejmująca nieruchomości: 1. Biskupińska 27 m 1 - wymiana stolarki okiennej 2. Browarna 41 m 8 - wymiana drzwi wejściowych 3. Folwarczna 20 m 9 - wymiana stolarki okiennej 4. Głuszyna 130 m 3 - wymiana stolarki okiennej 5. Gnieźnieńska 29 m 3 - wymiana stolarki okiennej 6. Smolna 12A m 16 - wymiana stolarki okiennej 7. Głuszyna 141 m 3 - wymiana stolarki okiennej 8. Światopełka 4 - wymiana stolarki okiennej na klatce schodowej 9. Światopełka 4 m 4 - wymiana stolarki okiennej 10. Gdyńska 24 m 2 - wymiana stolarki okiennej 11. Nowe Zagórze 11 m 1 - wymiana stolarki okiennej 12. Sypniewo 23B m 4 - wymiana stolarki okiennej 13. Żelazna 10 m 4A - wymiana stolarki okiennej 14. Bydgoska 4C m 1 - wymiana stolarki okiennej 15. Starołęcka 92 m 2 - wymiana stolarki okiennej 2) Część II - obejmująca nieruchomości: 1. Bystra 9/11 m 14A - wymiana stolarki drzwiowej 2. Główna 58 m 17 - wymiana stolarki drzwiowej 3. Browarna 41 m 8 - wymiana stolarki drzwiowej 4. Smolna 12A m 16 - wymiana stolarki drzwiowej 5. Browarna 41 m 7 - wymiana stolarki drzwiowej 6. Gdyńska 24 m 2 - wymiana stolarki drzwiowej 7. Bystra 9/11 m 6 - wymiana stolarki drzwiowej 8. Głuszyna 131 m 6 - wymiana stolarki drzwiowej 9. Sośnicka 12 m 1 - wymiana stolarki drzwiowej 10. Nowotarska 26/4 m 24 - wymiana stolarki drzwiowej 11. Nowotarska 26/9 m 45 - wymiana stolarki drzwiowej 12. Nadolnik 15 - wymiana stolarki drzwiowej 3) Część III - obejmująca nieruchomości: 1. Rybaki 16 m 18 - wymiana stolarki okiennej 2. os. Powstańców Warszawy 2F m 62 - wymiana stolarki okiennej 3. Owsiana 13 m 8 - wymiana stolarki okiennej 4. os. Powstańców Warszawy 4F m 52 - wymiana stolarki okiennej 5. os. Powstańców Warszawy 9J m 111 - wymiana stolarki okiennej 6. os. Powstańców Warszawy 6F m 68 - wymiana stolarki okiennej 7. os. Powstańców Warszawy 9H m 64 - wymiana stolarki okiennej 8. os. Powstańców Warszawy 6G m 73 - wymiana stolarki okiennej 9. os. Powstańców Warszawy 6F m 65 - wymiana stolarki okiennej 10. Rybaki 18 m 6A - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 11. Wrocławska 20 m 21A - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 12. Królowej Jadwigi 52-54-54A - wymiana drzwi wejściowych do budynku 4) Część IV - obejmująca nieruchomość: 1. Bukowa 6A m 2 - wymiana stolarki drzwiowej 2. Kilińskiego 4 m 14A - wymiana stolarki drzwiowej 3. Wieluńska 5 m 8 - wymiana stolarki drzwiowej 4. Opolska 103-105 - wymiana stolarki drzwiowej do budynku 5. Kluczborska 3 m 3 - wymiana stolarki drzwiowej 6. Opolska 103-105 m 10 - wymiana stolarki drzwiowej 7. Racjonalizatorów 4 m 7 - wymiana stolarki drzwiowej 8. Jarzębowa 18 b 5 m 7 - wymiana stolarki drzwiowej 5) Część V - obejmująca nieruchomość: 1. Opolska 106 b 16 m 7 - wymiana stolarki okiennej 2. Leszczyńska 60 m 18 - wymiana stolarki okiennej 3. Racjonalizatorów 2 m 2 - wymiana stolarki okiennej 4. Czechosłowacka 15 m 7 - wymiana stolarki okiennej 5. Akacjowa 11 m 2 - wymiana stolarki okiennej 6. Czechosłowacka 89 m 4 - wymiana stolarki okiennej 7. Kilińskiego 5 m 11 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 8. Przemysłowa 27A m 15 - wymiana stolarki okiennej 9. Prądzyńskiego 55 m 22 - wymiana stolarki okiennej 10. Czechosłowacka 97 m 7 - wymiana stolarki okiennej 11. Akacjowa 9 m 4 - wymiana stolarki okiennej 12. Kilińskiego 4 m 14A - wymiana stolarki okiennej 13. Jaworowa 80 m 12 - wymiana stolarki okiennej 14. Chłapowskiego 3 m 3A - wymiana stolarki okiennej 15. Opolska 55 m 4 - wymiana stolarki okiennej 16. Opolska 103-105 m 10 - wymiana stolarki okiennej 6) Część VI - obejmująca nieruchomość: 1. Bukowska 17 - wymiana stolarki okiennej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 7) Część VII - obejmująca nieruchomość: 1. os. Piastowskie 77 - wymiana stolarki drzwiowej w lokalu użytkowym 8) Część VIII - obejmująca nieruchomość: 1. Wielka 1-6 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 2. Stary Rynek 64 - wymiana stolarki drzwiowej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 3. Garbary 28 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalu użytkowym wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 4. Ratajczaka 37 - wymiana stolarki okiennej lokalu użytkowym 9) Część IX - obejmująca nieruchomość: 1. 28 Czerwca 1956r. nr 170 - wymiana stolarki drzwiowej w lokalu użytkowym 10) Część X - obejmująca nieruchomość: 1. Św. Marcin - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w 21 lokalach użytkowych wraz z opracowaniem kompletnej dokumentacji technicznej na wymianę stolarki, uzyskaniem wszelkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji na wykonywanie prac oraz wykonanie wymiany stolarki w zakresie objętym dokumentacją techniczną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4


Dodatkowe kody CPV: 45421100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wymiana stolarki część I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80190.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13S
Kod pocztowy:
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54356.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54356.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60762
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wymiana stolarki część II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27631.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13S
Kod pocztowy:
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38664
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38664
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46752.58
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wymiana stolarki część III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 123194.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13S
Kod pocztowy:
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 130788
Oferta z najniższą ceną/kosztem 130788
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 130788
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Wymiana stolarki część IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10616.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13S
Kod pocztowy:
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24192
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24192
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24192
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Wymiana stolarki część V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49569.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIROX Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górecka 104
Kod pocztowy:
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45073
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45073
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54993.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Wymiana stolarki część VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37775.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os.Przyjaźni 13S
Kod pocztowy:
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70110
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70110
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70110
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Wymiana stolarki część VII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15561.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13S
Kod pocztowy:
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23985
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23985
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23985
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Wymiana stolarki część VIII

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 100502.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13S
Kod pocztowy:
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151659
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151659
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151659
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Wymiana stolarki część IX

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3280.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mirox Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górecka 104
Kod pocztowy:
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4760
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4760
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7380
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Wymiana stolarki część X

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 850000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Adam Graf
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Przyjaźni 13S
Kod pocztowy:
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 700977
Oferta z najniższą ceną/kosztem 700977
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70977
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.