eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszczowa › Projekt i budowa komory retencji i stabilizacji osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków we Włoszczowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-14

Ogłoszenie nr 500028318-N-2017 z dnia 14-09-2017 r.

Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.: Projekt i budowa komory retencji i stabilizacji osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków we Włoszczowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE AGLOMERACJI WŁOSZCZOWA współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 2.3 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559203-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Włoszczowski Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 260733356, ul. Wiejska 55, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48413943680, e-mail oczyszczalnia.wloszczowa@wp.pl, faks +48413943680.
Adres strony internetowej (url): http://www.wzwik-wloszczowa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Projekt i budowa komory retencji i stabilizacji osadów ściekowych na oczyszczalni ścieków we Włoszczowie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres rzeczowy robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie komory retencji i stabilizacji osadów (KTSO) na oczyszczalni ścieków we Włoszczowie ( rozbudowa oczyszczalni ścieków w zakresie stabilizacji i retencji osadów.: ? Aby układ współpracy KTSO z zagęszczaczami działał prawidłowo, należy zaprojektować i wykonać: - Wpięcie w instalację pompowni osadu poprzez wymianę przewodów spustowych z zagęszczaczy grawitacyjnych do zestawu pompowego podającego osad na prasę. W ramach wymiany przewodu konieczna jest wymiana armatury, przejść szczelnych, itp. oraz wykonanie połączenia zapewniającego możliwość poboru osadu dowolną pompą z dowolnego zagęszczacza (z nowymi zasuwami nożowymi odcinającymi, z napędami ręcznymi). - Wykonanie przewodu odbierającego osad ze spustów zagęszczaczy grawitacyjnych do nowej pompowni osadów (połączenie z przewodem opisanym w p. 1). W ramach wykonania przewodu dostawa i montaż armatury i przepływomierza. ? Wykonanie obiektu pompowni osadów składającej się z trzech zestawów pompowych: pompa + macerator frezowy z osprzętem, dwóch przepływomierzy, zestawu zasuw, zaworów zwrotnych, kompensacji, spustów, odpowietrzeń, itp. Wymaga się wykonania nowego budynku, przylegającego do komory stabilizacji (KTSO) wyposażonego we wszystkie niezbędne instalacje (w tym ogrzewanie i woda wodociągowa). ? Wykonanie przewodu tłocznego z pompowni osadów do KTSO. ? Wykonanie kompletnej żelbetowej KTSO (mieszadła, napowietrzanie, przelew, spust, spust wody nadosadowej, AKPiA,itp.) o pojemności wynikającej z obliczeń, nie mniejszej jednak niż 1400 m3 pojemności czynnej. ? Wykonanie spustu z rząpia w dnie KTSO do kanalizacji zakładowej. ? Wykonanie spustu wody nadosadowej z KTSO do kanalizacji zakładowej. ? Wykonanie przelewu awaryjnego z KTSO do kanalizacji zakładowej. ? Wykonanie przewodu poboru osadu z KTSO do pompowni osadów. ? Wykonanie przewodu tłocznego z pompowni osadu do węzła zagęszczaczy. ? Wykonanie przewodu sprężonego powietrza do KTSO wraz z montażem zaworu regulacyjnego iglicowego. ? Montaż zaworu regulacyjnego iglicowego (wraz z modyfikacją/wymianą odcinka przewodu powietrza) dopływu powietrza do reaktora biologicznego. ? Wykonanie nowego przewodu sprężonego powietrza na odcinku kolizyjnym KTSO (przekładka). ? Wykonanie przekładki (wymiana na nowe) kolidujących przewodów - w tym co najmniej energetycznych, AKPiA, wody technologicznej, wody, kanalizacji, osadu podawanego na prasę. ? Wykonanie przewodu wody wodociągowej do pompowni osadów. ? Wykonanie odpływów z pompowni do kanalizacji zakładowej. ? Dostosowanie układu komunikacyjnego oczyszczalni. ? Dostosowanie zieleni. ? Dostosowanie (uzupełnienie i rozbudowa) systemu elektroenergetycznego i AKPiA w zakresie umożliwiającym sterowanie nowymi obiektami oraz zmodernizowanym systemem napowietrzania całej oczyszczalni i obróbki osadu nadmiernego. Uwaga! Zakres prac wymiany sieci na terenie oczyszczalni musi być nie mniejszy niż zaznaczony na dołączonej do opracowania PFU mapie, nawet jeśli budowa KTSO nie obejmie całego zakresu ujętego na ww. mapie! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 2. Zakres opracowań i czynności objętych zamówieniem do wykonania przez Wykonawcę: * Wykonanie i zatwierdzenie u Zamawiającego szczegółowej koncepcji modernizacji (zawierającej co najmniej bilans, obliczenia, wstępny dobór maszyn i urządzeń, lokalizację, standardy materiałowe, itp.). * Sporządzenie projektu budowlanego (po uzyskaniu wymaganych materiałów, map, przeprowadzeniu rozpoznania geologicznego, itp.), zatwierdzenie go u Zamawiającego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów wszystkich wymaganych opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę. * Uzyskanie wymaganych decyzji (w tym ew. pozwolenia wodnoprawnego). * Zatwierdzenie u Zamawiającego proponowanych materiałów, wyposażenia, urządzeń, itp. oraz ich zamówienie i dostawa. * Sporządzenie projektów wykonawczych oraz ich zatwierdzenie u Zamawiającego. * Wykonanie robót budowlanych wraz z wszelkimi dostawami na podstawie powyższych projektów oraz wymagań przepisów ogólnych. * Przeprowadzenie prób i badań (w tym rozruchu i wykonanie wszelkich wymaganych instrukcji, itp.) oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektu w użytkowanie. Zamawiający informuje, że w cenie oferty należy ująć koszt próby eksploatacyjnej dot. badań ścieków po zakończeniu całości prac. Koszty utrzymania bieżącej eksploatacji oczyszczalni ścieków ponosi Zamawiający, natomiast koszty wszystkich działań wynikających z prowadzenia próby eksploatacyjnej (nadzór technologiczny, badania laboratoryjne, itp.) ponosi Wykonawca. * Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający wymaga, że jeśli konieczne będzie przeprowadzenie działań nie wymienionych w SIWZ i Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a koniecznych dla prawidłowego przeprowadzenia robót projektowych lub inwestycyjnych oraz uzyskania prawidłowego działania instalacji i oczyszczalni oraz końcowego efektu ekologicznego (ilość suchej masy komunalnych osadów ściekowych poddawanych procesom przetwarzania - 0,2 tys. Mg/rok) i pozwolenia na użytkowanie, to Wykonawca musi je uznać za włączone zarówno do zakresu zamówienia jak i do zatwierdzonej kwoty ofertowej. Koszt wszystkich takich prac Wykonawca ujmie na własne ryzyko w cenie oferty. Wykonawca w pełni odpowiada za uzyskanie efektu pracy komory stabilizacji oraz zapewnienie niezawodności pracy CAŁEJ oczyszczalni dla określonego w PFU obciążenia. Przedsięwzięcie polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu budowy układu retencji i stabilizacji osadów oczyszczalni ścieków musi zapewnić, że jakość zrzucanych ścieków po oczyszczeniu nie będzie pogorszona w stosunku do obecnej (zwłaszcza pod kątem obecności związków azotu pochodzących z rozkładu osadu w przewidywanej do realizacji KTSO) i będzie co najmniej zgodna (lub lepsza) z normami: * Polskimi określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego /Dz. U. 2014 Nr 0 poz. 1800/ i z Obwieszczeniem Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo wodne /Dz. U. 2015 poz. 469 z póź. zm./. * Europejskimi określonymi w Dyrektywie Rady Wspólnoty Europejskiej 91/271 z dn. 21.05.1991 r. dotyczącej oczyszczania ścieków komunalnych oraz uzupełnieniem nr 98/151/UE z dn. 27.02.1998 r. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY: 3. Podczas wykonywania budowy, teren na którym prowadzone są roboty budowlane musi być wydzielony, oznaczony i zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokładne wytyczenie w terenie i wyznaczenie wszystkich elementów robót, jakość zastosowanych materiałów, jakość sprzętu użytego do wykonania robót, kwalifikacje personelu wykonującego roboty oraz wszelkie czynności, które musi przedsięwziąć dla właściwego wykonania i zakończenia robót. O zamierzonym terminie rozpoczęcia robót Wykonawca w imieniu Zamawiającego zobowiązany jest zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego. 4. W sposób szczególny należy przygotować harmonogram realizacji modernizacji i rozbudowy oczyszczalni (należy dołączyć do umowy zatwierdzony przez Zamawiającego harmonogram realizacji robót, uwzględniający roboty tymczasowe związane z zapewnieniem ciągłości pracy oczyszczalni ścieków - załącznik nr 11 do SIWZ). Dotyczy to głównie zaplanowania sposobu eksploatacji węzła zagęszczaczy grawitacyjnych i istniejącej pompowni osadów przy jednoczesnym prowadzeniu tam prac oraz wszystkich czynności związanych z likwidacją, wymianą lub przebudową rurociągów technologicznych i urządzeń - należy zaplanować tak, aby nie zakłócić normalnej pracy oczyszczalni ścieków i związanych z tym parametrów oczyszczania ścieków. Wszystkie zobowiązania powstałe podczas nieprawidłowej pracy oczyszczalni ścieków związane z realizacją umowy pokryje w pełnej wysokości Wykonawca. Roboty budowlane będą prowadzone podczas ciągłej pracy oczyszczalni ścieków, eksploatowanej przez Użytkownika. Przerwy technologiczne, np. spowodowane włączeniem nowych urządzeń, należy wcześniej zgłosić pisemnie i uzyskać pisemną zgodę użytkownika i Inspektora Nadzoru wraz z dopuszczalnym czasem wyłączenia z pracy urządzeń, przy czym nie dopuszcza się przerw w procesie odbioru i oczyszczania ścieków. Wykonawca zobowiązany jest do selektywnego zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów. Zamawiający wymaga udokumentowania wszelkich czynności związanych z gospodarowaniem odpadami. Wszystkie wykonane prace projektowe i roboty budowlane muszą charakteryzować się wysoką, ponad standardową jakością oraz zgodnością z obowiązującymi normami i przepisami, a zastosowane urządzenia i materiały muszą posiadać trwałość wyższą niż standardowa. Projektant jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i poleceniami inspektora nadzoru oraz zapewnić wysoką, ponad standardową jakość robót. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez potencjalnego Wykonawcę inspekcji przyszłych terenów budowy i ich otoczenia w celu dodatkowego (ponad informacje zawarte w PFU) oszacowania na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i jego wyceny z punktu widzenia Wykonawcy. Wykonawca przy projektowaniu obiektów zadba, aby plan ogólny, detale projektowe oraz aspekty funkcjonalne umożliwiały długoletnią eksploatację bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Obiekty powinny charakteryzować się wytrzymałą konstrukcją, odpornością na działanie obciążeń, którym mogą zostać poddane w trakcie eksploatacji oraz posiadać estetyczny wygląd. Obiekty powinny harmonizować z otaczającym zagospodarowaniem terenu. W szczególności nie dopuszcza się stosowania rozwiązań architektonicznych niezgodnych z architekturą lokalną oraz budowy na innych poziomach wysokościowych niż obiekty istniejące (poziom korony KTSO winien być zbliżony do poziomu zagęszczaczy grawitacyjnych i części mechanicznej). Wykonane obiekty powinny zagwarantować: * bezpieczeństwo konstrukcji, * bezpieczeństwo użytkowania, * odpowiednie warunki higieniczne i zdrowotne oraz ochrony środowiska 5. Odpowiedzialność Wykonawcy: Zamawiający informuje, że oczyszczalnia ścieków we Włoszczowie była modernizowana w roku 2015 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja oczyszczalni ścieków" dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności POIiŚ 2007-2013, w związku z powyższym oczyszczalnia ścieków wraz z obiektami, urządzeniami i instalacjami objęta jest jeszcze gwarancją poprzedniego Wykonawcy, którym było Konsorcjum: 1. Inżynieria Rzeszów S.A. (Lider Konsorcjum), ul. Podkarpacka 59 A, 35-082 Rzeszów, 2. Inżynieria Przemyśl Sp. z o.o., ul. Stefana Batorego 2, 37-700 Przemyśl. Dlatego też Wykonawca powinien dobrać tak technologię robót i tak zorganizować prowadzenie prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia, aby nie dopuścić do utraty lub ograniczenia gwarancji wydanej przez Konsorcjum Inżynierii Rzeszów i Inżynierii Przemyśl, którą posiada Zamawiający. Wykonawca winien dokonać stosownych uzgodnień z gwarantem, czyli poprzednim Wykonawcą w zakresie technologii i prowadzenia prac związanych z realizacją zamówienia w sposób zapewniający zachowanie pełnej gwarancji na oczyszczalnię ścieków we Włoszczowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia roszczeń o odszkodowanie z tytułu utraty gwarancji z winy Wykonawcy. Ponadto po wykonaniu zamówienia, wraz z protokołem końcowym odbioru robót , Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego zaświadczenia o podtrzymaniu zakresu i warunków udzielonej gwarancji przez gwaranta, czyli poprzedniego Wykonawcę tj, Konsorjum Inżynierii Rzeszów i Inżynierii Przemyśl. W przypadku braku uzyskania od poprzedniego Wykonawcy oczyszczalni ścieków zaświadczenia o podtrzymaniu przez niego gwarancji w opisanej formie Wykonawca zakresu objętego niniejszym postępowaniem zobowiązany jest przejąć zobowiązania gwarancyjne na całość rozbudowanego systemu elektroenergetycznego i AKPiA, z wyłączeniem jedynie uprzednio zamontowanych urządzeń nie wchodzących w zakres niniejszego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45252127-4, 45100000-8, 45200000-9, 45232440-8, 45232152-2, 45300000-0, 45310000-3, 45233120-6, 45400000-1, 45330000-9, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2772840.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Miko-Tech Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Świerczewskiego 11B
Kod pocztowy: 43-170
Miejscowość: Łaziska Górne
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2694297,95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2694297,95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2694297,95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.