eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2018-02-07

Ogłoszenie nr 500028228-N-2018 z dnia 07-02-2018 r.

Katowice: Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563958-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500010416-N-2017 500012428-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500033861-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NZ.231.084.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na wykonaniu wymienionych robót: - budowie linii zasilających od rozdzielnicy głównej do projektowanych tablic elektrycznych na parterze i piętrze, - wymianie instalacji elektrycznych odbiorów technologicznych/klimatyzatory, pojemnościowe podgrzewacze wody, czajniki, kuchenki elektryczne, rolety zewnętrzne, - wymianie instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych 230V, AC, - wymianie instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych dla potrzeb zasilania sprzętu komputerowego, - wymianie instalacji ochrony przed porażeniem, - budowie rozdzielnicy głównej i tablic rozdzielczych na parterze i piętrze (z wyjątkiem tablicy w świetlicy, która pozostaje bez zmian), - wymianie instalacji elektrycznych oświetlenia ogólnego, - wymianie instalacji elektrycznych oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego i kierunkowego), zasilania z autonomicznych źródeł światła, - montażu instalacji monitoringu, - przełożeniu instalacji alarmowej, - wymianie sieci komputerowej i telefonicznej, - zabudowie kanałów kablowych i osprzętu do kanałów, - montaż szaf dystrybucyjnych z wyposażeniem, - wykonanie szczegółowej dokumentacji powykonawczej sieci komputerowej i telefonicznej. 2. UWAGA ! Roboty będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach. KZGM w Katowicach funkcjonuje od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 15:00. Budynek w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie w ciągłym użytkowaniu. Prace należy wykonywać po godz. 15:00 w dni powszednie (poniedziałek - piątek) do godz. 22:00 oraz w dni wolne od pracy od godz. 08:00 do godz. 20:00. Natomiast prace hałaśliwe mogą być wykonywane od godz 15:00 do godz. 20:00 w dni powszednie oraz od godz. 09:00 do godz. 17:00 w sobotę. Zasady organizacji pracy brygady remontowej. 1) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w portierni budynku Oświadczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. 2) W przypadku zmiany składu osobowego brygady Wykonawca winien składać nowe Oświadczenie. 3) W załączniku winien być wskazany pracownik Wykonawcy, który byłby upoważniony do pobierania i zdawania kluczy z portierni do pomieszczeń, w których Wykonawca prowadziłby roboty remontowe. 4) Pobranie i zdawanie kluczy z portierni winno być każdorazowo kwitowane na liście znajdującej się na portierni zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy. 5) Roboty winny być prowadzone zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę i uzgodnionym na bieżąco z Inspektorem nadzoru w celu przygotowania pomieszczeń przez Zamawiającego. Zamawiający zapewni Wykonawcy na terenie KZGM zaplecze robót. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności wymiany instalacji elektrycznej, wymiany gniazd wtyczkowych, wymiany instalacji ochrony przed porażeniem, budowy rozdzielnicy głównej i tablic rozdzielczych, wymiany instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Jeżeli projekt budowlany lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Tam gdzie w projekcie budowlanym lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają Specyfikacje Techniczne Wykonania Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:

45311000-0,

45410000-4,

45262522-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy 22.09.2017r. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy 15.12.2017r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej przy ul. Grażyńskiego 5 w Katowicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 21/09/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

PILTECH Kamil Pilch , biuro@piltech.pl, ul. Stawowa 8, 41-103, Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 464183.93 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/01/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
W trakcie wykonywania kolejnych etapów robót stwierdzono, że należy wykonać niezbędne roboty dodatkowe nieobjęte zamówieniem podstawowym o następującym zakresie: 1. wykonanie słupa rozprowadzającego kable w pokoju nr 2 (na parterze); 2. szafa RAK monitoring wraz z dodatkowymi przewodami 3. przeniesienie centrali telefonicznej z pokoju nr 5 (parter) do serwerowni wraz z dodatkowymi przewodami 4. wykonanie dodatkowej sieci telefonicznej i komputerowej 5. rozbudowy rozdzielni głównej 6. zmiany sposobu układania przewodów w korytarzach wraz z wykonaniem ich obudowy stanowiące rozbudowę istniejącej instalacji. Wartość robót dodatkowych wynosi 131 737,91 zł netto (w tym wartość robót nie objętych zamówieniem podstawowym - 88 715,64 zł netto a wartość większej ilości tych samych robót - 43 022,27 zł netto)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Nie wykonanie robót wskazanych w sekcji V w punkcie 2 spowoduje nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu instalacji ponieważ nie zostanie zapewniona kompatybilność sieci telefonicznej i komputerowej z pomieszczeniami znajdującymi się w sąsiednim budynku i sali konferencyjnej oraz z instalacją monitoringu. Po drugie istnieje ryzyko zalania centrali telefonicznej w dotychczasowym pomieszczeniu, a przeniesienie jej do pomieszczenia serwerowni wyeliminuje to ryzyko i związane z tym koszty. Po trzecie struktura sufitów na korytarzach uniemożliwiła wykonanie podtynkowe wszystkich przewodów, a próba kucia prowadzi do paraliżu pracy biur, które są stale użytkowane. Po czwarte z uwagi na układ miejsc pracy w pokoju nr 2, konieczne jest wykonanie dodatkowego słupa rozprowadzającego instalację. Po piąte rozdzielnia główna wymaga dodatkowych robót murarskich. Ponadto w trakcie robót zostaną wykonane większe ilości następujących robót: układanie kabli, rur winidurowych, przewodów, badań i pomiarów, kucie, uzupełnianie ścian i zamurowywanie otworów. Zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów technicznych ponieważ wykonanie robót przez innego wykonawcę wpłynęłoby w sposób negatywny na interoperacyjność montowanych instalacji oraz byłaby istotną niedogodnością polegającą na wydłużeniu realizacji całego zadania o trudny do przewidzenia okres czasu, dezorganizując pracę poszczególnych komórek organizacyjnych KZGM wykonujących swoją pracę w pomieszczeniach będących w remoncie. Ponadto prowadziłoby to do zwiększenia kosztów zabezpieczenia terenu robót. Wprowadzana zmiana nie prowadzi do uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp. Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zmówienia określonej w pierwotnie w umowie. Dodatkowo z zakresu podstawowego zaniechane zostaną roboty o łącznej wartości 9572,16 zł

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.